Pastaba: Norint užtikrinti šio straipsnio SEO veiksmingumą Lietuvos regione, turinyje yra panaudoti tam tikri raktiniai žodžiai, kurie gali būti parašyti su klaidomis. Tai yra daroma efektyvesnės paieškos tikslais – viskas Jūsų patogumui.

Skaitmeninė rinkodara dar niekada nebuvo tokia paprasta, tačiau tuo pačiu metu tokia konkurencinga. Laimei, visokios priemonės gali palengvinti jums visą procesą, o vienas įspūdingiausių būdų yra Facebook reklama – Facebook Business Manager. Nors ši Facebook reklama siūlo daug funkcijų, šiame straipsnyje daugiausia dėmesio bus skiriama galimybėms, kurias Facebook Business Manager teikia internetinės rinkodaros srityje.

Anksčiau mes aptarėme Facebook reklamos privalumus ir kaip tai gali būti lemiama priemonė jūsų bendrai internetinės rinkodaros kompozicijai įvykdyti. Mes taip pat parodėme, kaip optimaliai valdyti įmonės skelbimų sistemą. Šiame straipsnyje daugiausia dėmesio bus skiriama konkretiems dalykams, kuriuos Business Manager leidžia jums panaudoti. Apibendrinant galima pasakyti, kad Facebook Business Manager leidžia:

  • visapusiškai išnaudoti savo įmonės ir kliento paskyrų reklamines kampanijas;
  • perduoti užduotis keliems vartotojams naudodamas patobulintas saugos parinktis;
  • lengvai susieti agentūras ir verslo partnerius;
  • tvarkyti alternatyvias socialinės žiniasklaidos paskyras, tokias kaip Instagram;
  • stebėti konversijas, optimizuoti Facebook skelbimus, kurti tikslines savo skelbimų auditorijas,  ir iš naujo rinktis potencialius klientus.

O dabar įsigilinkime.

Facebook Reklama: PPC (mokėjimo už paspaudimą) valdymas

Facebook reklama Business Manager promoguy

Pradėkime nuo svarbiausio rinkodaros įrankio, kurį jums suteiks Facebook Business Manager: išsamus skelbimų valdymas. Valdymo paslauga leidžia geresnį taikymą pagal auditoriją, nes galite kurti ir išsaugoti pasirinktinės tikslinės auditorijos priemones. Vartotojai gali net suskirstyti juos į siauresnes auditorijos tendencijas, atsižvelgdami į jos elgesio dinamiką.

Be to, kad Ad Manager ataskaitų įrankiai padeda valdyti Facebook skelbimų paketus, jis gali nustatyti, ar jūsų skelbimai siekia numatytų tikslų. Laikui bėgant, stebint tendencijas vartotojams suteikiama galimybė nustatyti sritis, kurias reikėtų patobulinti. Turėdami šiuos duomenis galite išbandyti įvairius vaizdus, ​​biudžetus ar tikslinius segmentus, kad pagerintumėte kampanijos našumą.

facebook ad manager

Paveikslėlyje parodytos A/B testavimo parinktys (vaizdas suteiktas Adesspresso.com)

Visa ši sąranka puikiai tinka analizuoti paspaudimų efektyvumą. Sąsaja taip pat leidžia pasirinkti kampanijos parametrus, tokius kaip tikslai ir taikymas pagal auditoriją. Atsižvelgdami į tai, galite patobulinti įvairius kampanijos aspektus įkeldami skelbimą, rašydami skelbimo kopiją ir peržiūrėdami, kaip skelbimai atrodo skirtinguose įrenginiuose.

Jūs netgi galite išbandyti savo svetainę, puslapį ir skelbimą per Facebook. Šios funkcijos gali suteikti išsamią jūsų Facebook rinkodaros turinio prieš paleidimą ir auditorijos patikrintą apžvalgą.

Kiti privalumai yra tai, kad greitai galima daryti skelbimų, skelbimų rinkinių ir reklaminių kampanijų kopiją. Tai yra viena vieta, kur galima paleisti visus skelbimų nustatymus ir sekti svarbią metriką. Tai taip pat siūlo keletą naujų vizualizavimo galimybių, tokių kaip grafikai ir lentelės.

Facebook vartotojai ir taikymo parinktys

Pasirinktinė auditorija yra tikslinama tuo, kad klientai imasi veiksmų su jūsų prekės ženklu ar Facebook puslapiu. Kitas tipas yra panaši auditorija, kur Facebook naudoja dirbtinį intelektą ir modeliuoja auditoriją sąveikos su šablonais, kuriuos jau sugebėjote nustatyti, pagrindu.

Panašios auditorijos nuostata suranda žmonių, panašių į jūsų sukurtą auditoriją. Panašiai, išsaugotą auditoriją sudaro žmonės, turintys tam tikras savybes. Tai gali būti elgesio, demografinės, lokalinės ar kitos tokios metrikos. Tai gali būti ypač naudinga priemonė vietiniam verslui, norinčiam taikyti skelbimus savo srityje.

tikslinė auditorija

Kaip nurodyti taikymą (paveikslėlis iš Kelly Main per fitmallbusiness.com)

Šias auditorijos diferenciacijos galimybes dar labiau papildo Facebook Pixel. Pikselis veikia kaip lankytojų, atvykstančių į jūsų svetainę, stebėjimo kodas, leidžiantis jums kurti pasirinktines auditorijas. Tai labai naudinga retargetingo atveju ir kuriant panašias auditorijas. Panašiai Facebook naudoja šiuos duomenis, kad jūsų skelbimai būtų automatiškai siunčiami panašioms auditorijoms, suteikiant jums daugiau vertingų pirkinių.

Pikselis taip pat leidžia surinkti išsamesnę informaciją apie lankytojų elgseną, susiejant kiekvieną veiksmą su „įvykiu“. Tai gali suskirstyti kiekvieną veiksmą, kurį potencialus klientas atlieka jūsų svetainėje, į naudingą informaciją, kad panaudotumėte ateityje. Šia informacija galite patikrinti, kokius mygtukus lankytojai spaudžia arba kurios skiltys surenka didžiausią PR. Šias metrikas bei išsamesnius vartotojo sąveikos duomenis galite pritaikyti toliau optimizuodami skelbimus.

Be pikselio galėtumėte gauti tik tradicinius skaičius ir duomenis, pavyzdžiui, nuorodų paspaudimus ir peradresavimus. Naudodami įvykius galite nurodyti kitų tipų vartotojo veiksmus, kuriuos ketinate įvertinti. Tai gali apimti kiekvieną mokėjimo veiksmą, pavyzdžiui, “įdėti į krepšelį”, “pridėti prie pageidavimų sąrašo”, “apmokėti” ir panašiai, ar net nedidelius veiksmus, tokius kaip paieškas ar turinio peržiūrą.

Facebook Business Manager komandos formavimo parinktys

Facebook Business Manager

Kad ir kaip Facebook reklama ir skelbimų valdymo paslaugos yra automatizuotos, jos vis tiek reikalauja gyvų žmonių, vartotojų sprendimų priėmimo ir komandinio darbo. Štai kodėl Business Manager kuriamas bendradarbiavimo pagrindu. Tai leidžia jums pridėti kitų paskyrų, kiekvienai priskiriant skirtingas sekcijas ir skirtingą prieigos laipsnį vykdant internetinę veiklą.

Panašiai galite tai sujungti su Instagram paskyra, kad sinchronizuotumėte socialinės žiniasklaidos paskyrų veiklą. Kelių kanalų integracija gali dar labiau paskatinti rinkodaros potencialą, palengvindama kelių komunikacijos srautų stebėjimą iš vienos vietos. Tai taip pat leidžia lengviau perduoti užduotis jūsų priskirtoms Facebook verslo paskyroms.

Be to, vartotojai netgi gali perduoti užduotis išorinėms įmonėms, kurias gali pridėti. Galite lengvai leisti šalims valdyti įvairius jūsų internetinės rinkodaros aspektus ir pritaikyti joms suteikiamą kontrolės lygį pritaikydami nustatymus. Tai gali būti ypač naudinga, jei jūs sudarote sutartis su trečiųjų šalių agentūromis dėl rinkodaros socialinėje žiniasklaidoje.

Visi šie pranašumai gali padėti sukurti veiksmingus reklamos internete ir Facebook rinkodaros paketus. Naudodami glaustą, daugiafunkcinį įrankį, galite pasinaudoti visais reklaminių kampanijų privalumais vienoje didžiausių socialinės žiniasklaidos platformų.