Nepaisant savo amžiaus ir daugybės “dėmių” pastaraisiais metais, Facebook vis dar yra pelningas verslas. Galų gale, platforma turi 2,45 milijardo aktyvių vartotojų. Kasdien ten prisijungia apie 1,62 milijardo žmonių. Taigi Facebook reklama ir reklaminės kampanijos vis dar yra viena pagrindinių bet kurio verslo socialinės žiniasklaidos strategijos dalių. Ši platforma gali būti nepaprastai svarbi norint būti įtakingais rinkos dalyviais ir reklamuoti naujas įmonės prekes ar aktualius pasiūlymus.
Tačiau Facebook ir jo tendencijos nuolat keičiasi, o veikla tam, kad neatsiliktumėte nuo internetinės rinkodaros pokyčių, gali atrodyti bauginanti. Štai kodėl mes suformulavome šį aiškų ir patogų vadovą, kuriame išsamiai aprašyta, į ką reikia atkreipti dėmesį reklamuojantis Facebook platformoje 2020 metais.
Facebook reklama: veiksniai, turintys įtakos Facebook skelbimų išlaidoms
Facebook skelbimai platformoje visada kainuoja skirtingai, nes kainą sudaro įvairūs išoriniai veiksniai, kurie daro įtaką skelbimų paklausai. Viena pagrindinių besikeičiančių kainų priežasčių buvo platformos dydis, dėl ko gausybė reklamuotojų kovojo už kiekvieno vartotojo dėmesį. Tai taip pat reiškė, kad kainos kilo dėl ribotos pasiūlos. Be to, kainų svyravimai gali priklausyti ir nuo sezoninių aktualijų. Per šventes visi pradeda reklamuoti laikinus pasiūlymus – progines prekes, todėl Facebook skelbimų rinka tampa dar konkurencingesnė.
Šiais metais ypač žymimi dar vieni rinkimai Amerikoje ir keliose šalyse, o tai reiškia, kad reklaminė erdvė ir auditorijos dėmesys yra lemiami veiksniai. Dėl gausybės politinių kampanijų skelbimų reklamos kainos sparčiai auga. Tokiais laikais Facebook reklama gali tapti sunkiau planuojama ir organizuojama verslo skelbimų atžvilgiu, tačiau gali būti naudinga skirti dėmesio mažiau tiksliniams vartotojams ir pirkėjams. Tikimasi, kad reklamos kainų banga sumažės, kai lapkritį baigsis rinkimai, todėl skelbimai vėl bus pigesni.
Vartotojo tendencijos

Tik keletas paskiausių faktų apie Facebook vartotojus ir ką su jais daryti:
- Jie linkę teikti pirmenybę mobiliajai programos versijai. Mobilieji prietaisai šiuo atveju apima ne tik telefonus, bet ir planšetinius kompiuterius. Duomenų portalo (2019) duomenimis, 96 procentai aktyvių Facebook vartotojų prisijungia prie socialinio tinklo būtent per mobiliuosius įrenginius. Planuodami reklamą šioje rinkoje, būtinai sureguliuokite Facebook skelbimo dydį ir formatą atsižvelgiant į mobiliųjų versijų ypatybes. Tai apima skelbimo ilgį, vaizdą, teksto išdėstymą ir skelbimo kopijų ilgį.
- Nepaisant populiaraus įsitikinimo, kad jaunimas dažniausiai nustojo aktyviai naudoti Facebook, paaiškėja, kad iš tikrųjų 65 procentai Facebook vartotojų yra jaunesni nei 35 metai. Tai vis tiek priskiria juos prie milenialų ir Z-kartos kategorijų. Būtų klaidinga, patikėjus šiuo mitu, neįsidėmėti šios pelningos demografinės informacijos.
- Vartotojai kasdien praleidžia vidutiniškai valandą Facebook platformoje. Jie prisijungia kelis kartus, norėdami patikrinti, kas naujo yra jų naujienų sraute, todėl geriausia ieškoti Facebook piko valandų tuo sezonu.
- 86% rinkodaros specialistų naudoja Facebook, kad Facebook reklama pasiektų savo reklaminių kampanijų tikslus. Tačiau jie naudojasi ne tik Facebook. Jie tuo pačiu metu naudoja kelias platformas. Tai galima padaryti paprasčiau naudojant Facebook kompleksinius skelbimų paslaugų pasiūlymus, kur jie skelbs jūsų reklamą Facebook platformoje ir tokiose dukterinėse platformose, kaip, pavyzdžiui, Instagram. Tai ypač naudinga, nes vartotojai praleidžia tiek pat laiko Instagram’e, kaip ir Facebook’e, ir tai padvigubina potencialią galimybę atkreipti dėmesį į jūsų skelbimus. Dėdami skelbimus naudokite funkciją „Visos paskirties vietos“.
Vaizdo įrašo formatas – dominantas

Kaip jau minėjome keliuose ankstesniuose straipsniuose, didžiausią naudą galite gauti iš vaizdo įrašo formato skelbimų. Paprastai tai labiau pritraukia dėmesį ir gali pateikti vartotojams ir potencialiems klientams daug daugiau informacijos, tuo pačiu metu sutaupant jų laiką. Verslai į tai jau atkreipė dėmesį, nes apie 81 procentų įmonių teikia pirmenybę vaizdo įrašų turiniui Facebook platformoje, net palyginti su kitomis socialinės žiniasklaidos platformomis (pasak 2019 m. Buffer duomenų).
Taigi, štai kaip geriausiai naudoti Facebook vaizdo įrašo formato skelbimą. Pirma, trukmė turėtų būti nuo 15 sekundžių iki kelių minučių. Tai gali skirtis atsižvelgiant į tai, ką įmonė siūlo ir kiek reikia paaiškinimų ar apibūdinimų, tačiau tai yra internetas, todėl kuo trumpiau ir ryškiau, tuo geriau.
Tekstas yra gera idėja, tačiau jis turi savo apribojimų. Jūsų vaizdo įraše tikrai turėtų būti tam tikrų subtitrų ar įvadinio teksto, nes Facebook skelbimai iš pradžių paleidžiami be garso. Tai gali palengvinti vartotojo supratimą, tačiau nepersistenkite su teksto apimtimi. Bendra taisyklė yra ta, kad skelbimas turėtų būti užpildytas teksto ne daugiau nei 20% ekrano. Tai daro blogą vaizdą. Tiesą sakant, Facebook jus įspės, jei jūsų skelbimas ir teksto apimtis viršys šią ribą.
Vaizdo įrašo kokybė ne visada turi būti aukščiausio lygio. Skelbimai gali būti šiek tiek atsainūs ir paprasti, t.y. padaryti su standartine telefono kamera. Nors tai gali atrodyti mažiau patrauklu vizualiai, skelbimas tampa labiau artimas sielai, šiek tiek mielesnis. Panašiai verta įsidėmėti tokius formatus kaip istorijos ir tiesioginės transliacijos – jie gali suteikti verslui daug naudos.
Facebook reklama ir skelbimai: mobiliųjų prietaisų formatai

Internetinė rinkodara mobiliesiems prietaisams gali pareikalauti keleto pokyčių jūsų strategijoje. Facebook skelbimų išmaniesiems telefonams formatas ir dydžių skirtumai (palyginti su įprastais kompiuterio monitoriais) taip pat gali tapti iššūkiu. Pagrindinis bet kurio mobiliojo skelbimo tikslas turi būti priversti žiūrovą nustoti scroll\inti ir atkreipti dėmesį į skelbimą. Tokio greito tempo atveju yra svarbu, kad skelbimas turėtų viliojantį, patrauklų vaizdą ir aiškų, nuoseklų tekstą.
Facebook standartizavo vaizdo dydžius, o tai šiek tiek padidino vaizdą. Todėl tai sumažina informacijos eilučių skaičių, rodomą virš vaizdo. Iš esmės tai reiškia, kad turite mažiau vietos tekstui iki to mygtuko „Žiūrėti daugiau“. Geriausia, ką galima padaryti, tai pabandyti išdėstyti tekstą taip, kad galėtumėte pritraukti dėmesį tomis pirmomis viena ar dviem skelbimo eilutėmis.
Kaip minėta anksčiau, tikriausiai geriausia naudoti funkciją „Visos paskirties vietos“, kad jūsų skelbimas būtų rodomas visose susijusiose platformose. Pagrindinis iššūkis gali būti tai, kad skelbimai atrodytų tvarkingai ir patraukliai visose platformose formato ir išdėstymo atžvilgiu. Laimei, skelbimų tvarkyklėje (Ads Manager) galite peržiūrėti kiekvieną skelbimą ir kaip jie atrodys platformose. Pavyzdžiui, visų paskirties vietų parinktys leidžia jums peržiūrėti, kaip skelbimas atrodys Instagram naujienų sraute, Facebook mobiliojoje versijoje, Instagram istorijoje, ir kt. Jei tai, ką matote peržiūroje, neatrodo taip, kaip jūs norite, galite pakeisti išdėstymą ir pavaizdavimą. Tai ypač naudinga, nes tam tikri teksto elementai skirtingose platformose ir prietaisuose atrodys skirtingai.
Eikite trumpuoju keliu

Vis dažniau matome, kad Facebook orientuojasi į pardavimus, nes jie įterpia nuorodas, su kuriomis reikia daryti mažiau žingsnių ir spustelėjimų vartotojui ar klientui perkant prekę ar paslaugą. 2020 metais Facebook net labiau tai vystys. Tiesą sakant, 78 procentų vartotojų iš Amerikos įsigijo mažmeninės prekybos prekes per Facebook. Duomenys rodo, kad daugiau nei pusė žmonių naudojo Facebook, aktyviai ieškodami prekes. Todėl Facebook tapo itin svarbia produktų paieškos platforma. Dauguma vartotojų ir potencialių pirkėjų naujus produktus randa Facebook naujienų sraute, puslapiuose ir grupėse.
Tai keičia platformos dinamiką to, ko vartotojai tikisi iš Facebook. Verslui naudinga, kad vartotojai praleidžia laiką platformoje, ne tik norėdami bendrauti su kitais ar užsiimti socialine veikla savo draugų rato ribose. Tai sukuria didesnį potencialių vartotojų skaičių ir reiškia, kad vartotojai tikisi tam tikrų platformos veiksmų ir yra atviresni skelbimams ir raginimams veikti. Dabar vartotojai naudoja platformą, kad naršytų, tyrinėtų ir rastų įkvėpimo. Įsitikinkite, kad jūsų reklamos kampanija gali nukreipti juos tiesiai į pirkimo rezultatą, darant kuo mažiau spustelėjimų.
Kaip rodo visos šios tendencijos, Facebook platforma vis dar tobulėja, ir joje yra daugybė skirtingų pomėgių turinčių ir demografinę struktūrą sudarančių vartotojų. Ji taip pat tampa atviresne specialistams ir įmonėms, įdiegiant daugiau funkcijų, kad jų darbas būtų lengvesnis. Internetinės rinkodaros strategai turi daug galimybių, kurias jie gali išnaudoti nuolat besivystančioje platformoje.
Taip pat skaitykite: Socialinės Žiniasklaidos Tendencijos, Kurios Užkariavo 2020 Metus
Join the discussion 3 Comments