Google My Business įrašai yra puikus įrankis norint padidinti jūsų vietinį SEO. Jis taip pat suteikia daugybę funkcijų dirbant su raktiniais žodžiais. Be to, tai leidžia įmonėms skelbti įrašus, leidžiant gana efektyviai reklamuotis ir pasiekti klientus. Sukūrę GMB paskyrą, galite pradėti ją optimizuoti ir ieškoti savo klientus naudodami naujus ir efektyvius metodus. Šiame straipsnyje mes išnagrinėsime įvairius Google My Business įrašų (post’ų) tipus ir kaip juos tinkamai naudoti.
Google My Business Įrašai ir Jų Funkcijos
Nors daugelis kompanijų sukuria GMB paskyrą, išvardija savo verslą ir palieka viską taip, kaip yra, jie gali rasti daugelį naudingų ir prasmingų funkcijų, kurios pradžioje gali būti nepastebėtos. Google My Business turi įvairių įrašų, kuriuos galima paskelbti bendraujant su potencialiais klientais arba pirkėjais. Skirtingai nuo kitų jūsų GMB paskyros duomenų, įrašai trunka 7 dienas, todėl jie yra naudingesni kaip trumpalaikiai pranešimai, kurie veikia kaip mini skelbimai ar kitos rinkodaros komunikacijos formos.
Google My Business įrašai teikia ypatingų pranašumų, kurių neturi daugelis kitų funkcijų. Įrašus gali sudaryti daugialypės terpės vaizdų, teksto ir Call To Action (raginimo veikti) derinys, kad kūrybiškai išreikštumėte savo rinkodaros pranešimus potencialiems klientams. Įrašai bus rodomi jūsų GMB profilyje, kai kas nors google’ins jūsų įmonės pavadinimą arba peržiūrės jūsų įmonės Google My Business profilį Google žemėlapiuose. Be to, galite dalintis įrašais ir kituose savo socialiniuose tinkluose, tuo darydami stipresnį poveikį.
Rekomenduojamas įrašų skaičius yra bent vienas įrašas į savaitę. Tai padeda išlaikyti jūsų reitingą ir yra būtina norint leisti klientams įsidėmėti ir dalyvauti įmonės veikloje. Nors kiekviename įraše gali būti 300 simbolių, geriausia turėti 80–100 žodžių viename įraše. Ne visi simboliai bus matomi rašant didesnį tekstą, todėl geriau yra laikytis minimalizmo. Laikytis simbolių ribos yra dar aktualiau mobiliuosiuose įrenginiuose, kur pranešimai turėtų būti dar trumpesni. Taip pat geriausia naudoti raktinius žodžius įraše darant SEO.
Įrašų Tipai ir Raginimas Veikti
Pagrindiniai tipai yra šie:
- Kas naujo
- Renginys
- Pasiūlymas
- Produktas
Be šių kategorijų, įrašai taip pat leidžia vartotojams įgyvendinti CTA (raginimą veikti). Jie sujungia įrašą su konkrečiu veiksmu, kuris padeda nukreipti vartotoją į kitą saitą ar mokėjimo puslapį ir pan. Tai gali leisti įmonėms suteikti papildomų funkcijų savo įrašams ir tiksliau atitikti klientų poreikius, įvykdomus įrašu. Tikriausiai nereikia aiškinti visų šių kategorijų reikšmę, nes jos yra gana paprastos.
- Užrezervuoti
- Užsisakyti internetu
- Pirkti
- Sužinoti daugiau
- Registruotis
- Gauti pasiūlymą
- Skambinti dabar
Kiekvienas iš šių veiksmų tipų leidžia įmonėms sukurti savo klientams ir vartotojams prasmingas nuorodas ir tiesioginę sąveiką tarp pirkėjo ir pardavėjo.
Įrašų Pranašumai
Remiantis ekspertų analize, įrašų pranašumai yra gana aiškūs. Jie pagerina įmonės Paspaudimų Rodiklį ir leidžia didesnį žiūrimumą. Tiesą tariant, tai skiriasi skirtingose industrijose ir veiklose, tačiau prekės ženklai, kurie dažnai naudoja įrašus, turi daugiau rodymų konkurencingose pramonės šakose. Kaip rodo ankstesni tyrimai, įmonės naudoja įrašus, tačiau labai nedaugelis tų įmonių juos reguliariai naudoja kaip savo socialinės žiniasklaidos strategijos dalį. Maždaug 17% įmonių reguliariai skelbia įrašus, tuo metu 42% kitų naudoja įrašus daug rečiau. Nuolatinis postų atnaujinimas skatins jūsų vartotojus ir klientus grįžti į jūsų svetainę, ir tai pagerins jūsų SEO.
Kitas įrašų pranašumas SEO atžvilgiu yra tas, kad įrašai padeda gauti daugiau natūralių paspaudimų, ypač CTA – raginimų veikti. Jie padeda sukurti bendrą puslapio reitingą, galbūt pritraukiant daugiau vartotojų. Įrašai taip pat gali nukreipti srautą į kitas svetainės dalis, į kurias jūs norėsite atkreipti dėmesį. Panašiai, susiejus įrašą su forma/apklausa, gaunama informacija apie vartotojus, tuo metu perspektyvoje padidės srautas į tam tikras jūsų svetainės dalis, pvz., blogą.
Google My Business įrašai yra naudingiausi vietiniam verslui esant aukštam konkurencijos laipsniui. Kai kurioms įmonėms tai gali suteikti pranašumų parodant klientams savo aktyvumą ir išskirtinumą. Išanalizavus įmones paaiškėjo, kad dažniau skelbiančios įrašus svetainės turi didesnį PR. Tačiau ši koreliacija nėra vienintelė didesnio žiūrimumo ir paspaudimų rodiklio priežastis, todėl įjunkite truputį skepticizmo ir veikite sąmoningai. Įmonės, kurios dažniau skelbia įrašus, gali turėti veiksmingą rinkodarą ne tik įrašų atžvilgiu. Įrašai yra šiuolaikinės socialinės žiniasklaidos rinkodaros komponentas, ir nors jų poveikis nėra taip gerai ištirtas, jie gali būti naudingi.
Įrašai gali būti gana geras būdas skleisti informaciją, nepriklausomai nuo rezultatų (jie yra nemokami, todėl nieko neprarandate ir daug įgaunate). Su tokiomis priemonėmis taip pat daug lengviau palaikyti aktyvumą socialinėje žiniasklaidoje vienkartinių renginių ir išpardavimų metu. Palaikykite ryšį ir informuokite savo vartotojus ir jie taps nuolatiniais.
Taip pat skaitykite: Kaip Google Business Padeda Padidinti Klientų Įsitraukimą
Join the discussion 5 Comments