Šiuolaikinis verslas negalėtų egzistuoti be visų mėgstamiausios interneto paieškos sistemos Google. Nors atsiranda daugiau ir daugiau įrankių ir programų vietinių verslų paieškai, Google My Business tapo pagrindiniu SEO elementu. Kai potencialūs klientai ar pirkėjai ieško tam tikrų paslaugų tam tikrame regione, tai yra vienas patogiausių būdų pritraukti juos ir nukreipti juos savo kryptimi.

Įdėkite savo verslą į žemėlapį su Google My Business

Google My Business listing‘ai yra lengvai nustatomi ir, teisingai juos įtraukiant ir naudojant, galima gauti daug svarbios informacijos, kuri padidina konversijų rodiklius. Bet kurios įmonės verslo profilis rodomas iškart, kai žmonės ieško pačios įmonės ar tiesiog panašių teikiamų paslaugų. Tai ne tik puikus informacijos sklaidos būdas, bet ir vienas geriausių būdų reguliuoti tai, kokią informaciją gali pamatyti bet kurie potencialūs vartotojai ir pirkėjai.

Tai taip pat leidžia verslininkams sukurti tam tikrą įmonės įvaizdį, kurį pamatys būsimieji klientai, atskleidžiant išskirtines nuotraukas, logotipus ir vartotojų atsiliepimus. Tokiu būdu tvarkydami paieškos rezultatus jie gali pritraukti daugiau klientų. Pasak Google, įmonės su nuotraukomis gauna 35% daugiau spustelėjimų ir peradresavimų į savo svetainę ir 42% daugiau maršrutų užklausų Google Maps įrankyje. Tinkama nuotrauka ar vaizdo įrašas gali padaryti stebuklus verslui ir suteikti verslo savininkams pranašumų prieš konkurentus. Be to, 85% vartotojų pasitiki internetinėmis apžvalgomis tiek pat, kiek ir asmeninėmis rekomendacijomis, ir teigiami atsiliepimai įtikina maždaug 73% vartotojų labiau pasitikėti vietiniu verslu, todėl tokie įrankiai gali atlikti svarbų vaidmenį skatinant vartotojų įsitraukimą.

Be to, tai yra ne tik puikus informacijos šaltinis, bet ir naudingas įrankis skelbiant atnaujinimus, įvykius ar prekių nuotraukas, kad jūsų klientai būtų informuoti. Postai ir kita informacija gali palaikyti verslo paslaugų ar prekių aktualumą, informuoti klientus apie sezoninius pasiūlymus, nuolaidas ar renginius, susijusius su šventėmis, ir palaikyti ryšį su klientais ne sezono metu.

Naudodami Google Business, jūs atrasite dar vieną jo pranašumą – šis įrankis suteikia informacijos apie tai, kaip žmonės randa informaciją apie jūsų verslą. Kaip jie rado jūsų verslą, kiek kartų vartotojas spustelėjo jūsų nuorodą, ir kiek žmonių užklausė krypties į jūsų vietoves. Tokia informacija yra būsimų strategijų ir klientų informavimo pagrindas.

Google Business Pagrindai

Pirmasis žingsnis pradedant tinkamai naudoti Google Business yra rasti ir patvirtinti savo verslą Google  My Business (GMB) listing‘e. Tai padidins ne tik jūsų paieškos rezultatus, bet ir jūsų galimybes būti rodomiems Google Local Pack‘e, Local Finder‘yje ir Google žemėlapyje. Vietinio verslo patvirtinimas duoda galimybę reikalauti nemokamų listing‘ų Google ir pateikti tokią informaciją, kaip adresas, telefono numeris, darbo laikas, pristatymo galimybės ir apmokėjimo būdai.

  • 1 žingsnis: Prisijunkite arba sukurkite Google paskyrą, kurią norite naudoti savo verslui.
  • 2 žingsnis: Eikite į google.com/business ir viršutiniame dešiniajame kampe spustelėkite „Pradėti dabar“.
  • 3 žingsnis: Įveskite savo įmonės pavadinimą.

Google Business Listingas

  • 4 žingsnis: Įveskite savo įmonės adresą arba adresus.
  • 5 žingsnis: Pasirinkite pristatymo būdus, jei jūsų įmonė pristato savo prekes pirkėjui.
  • 6 žingsnis: Pasirinkite, ar norite slėpti adresą. Tai gali būti naudinga tuo atveju, jei, pavyzdžiui, dirbate namuose ir nenorite atskleisti tokios informacijos.

 

Google Listingo Padidinimas

  • 7 žingsnis: Pasirinkite savo verslo kategoriją. Kategorija turi kuo tikslesnė, nes Google tai naudos kaip etaloną sprendžiant, kokio tipo klientus pritraukti.
  • 8 žingsnis: Pasirinkite patvirtinimą (arba atlikite šį veiksmą vėliau).

Verslo Patvirtinimas

Yra daugybė būdų patvirtinti savo verslą, įskaitant atviruką, telefoną, el. pašto adresą, momentinį patvirtinimą, ir grupinį patvirtinimą.

Tačiau nepakanka tik patvirtinti savo listing‘ą. Kai kurios įmonės palieka bazinius nustatymus ir pamiršta valdyti bei naudoti daugybę puikių funkcijų, leidžiančių optimizuoti GMB įrašą. Taip pat svarbu kontroliuoti paskelbtos informacijos tikslumą. Bet kokie vietos, laiko pakeitimai ir kita informacija turėtų būti atnaujinta. Tai ypač aktualu, nes redagavimo galimybė Google paskyroje suteikia galimybę daugumai vartotojų taip pat redaguoti Google My Business profilio duomenis, tai tikrai nesinori suteikti vartotojams neaktualią ir seną informaciją.

Nuotraukos ir Vaizdo Įrašai

Norėdami pateikti išsamesnę informaciją apie įmonę, galite įkelti kelių tipų paveikslus.

  • Logotipas: sustiprinkite savo prekės ženklą suteikdami klientams patrauklų ir lengvai įsimenamą įvaizdį ar stilių. Verslui, turinčiam pagrindinę informaciją (telefono numerį, darbo laiką ir kt.), Business Profile paryškins logotipą.
  • Viršelio nuotrauka: profilio viršuje nustatykite viršelio nuotrauką, kuri geriausiai atspindi jūsų verslą. Kai kuriais atvejais šis veiksmas negarantuoja, kad viršelio nuotrauka bus pateikta kaip pirmasis jūsų įmonės vaizdas ir reprezentuos jūsų verslą.
  • Papildomos nuotraukos: pridėkite skirtingų nuotraukų, kad pabrėžtumėte savo verslo ypatybes, į kurias klientai atsižvelgtų priimdami pirkimo sprendimus.

Nuotraukos turi būti bent 720 pikselių pločio ir 720 pikselių aukščio, ir JPG arba PNG. O vaizdo įrašai gali trukti iki 30 sekundžių, o failo dydis gali būti iki 100 MB. Skiriamoji geba turi būti 720p arba didesnė.

Bonusai

Atsižvelgiant į jūsų verslo tipą, Google suteiks įvairių komunikacijos įrankių, kurie gali padėti jūsų verslui išsiskirti. Pavyzdžiui, klientai gali gauti užsakymus vienu mygtuko paspaudimu, jei įmonė naudoja planavimo programėlę. Ši funkcija gali organizuoti susitikimus ar rezervuoti staliukus iškart Google My Business listing‘e, ir siųsti išsamią informaciją ir detales tiesiai klientui bet kuriame Google palaikomame planavimo paslaugų teikėjuje.

Kitas listing‘o privalumas yra galimybė tiesiogiai susirašinėti su įmonėmis. Taip pat įmonės gali nustatyti automatinį atsakymą, jei prireiks. Be to, pranešimus galima peradresuoti į Google Allo programėlę, kad būtų galima geriau juos suskirstyti į kategorijas ir patogiau saugoti. Įmonės taip pat gali nustatyti klausimų ir atsakymų funkciją, atsiliepimus ir atsakymus į atsiliepimus, kad suteiktų daugiau informacijos potencialiems klientams.

Tai tik pagrindai visų galimų naudojimo būdų ir pranašumų, kuriuos gerai organizuotas ir valdomas listing‘as gali pateikti verslui. Su visomis šiomis funkcijomis Google My Business tampa rimta SEO galimybe. Toks įrankis gali palengvinti vartotojo patirtį ir būti pagrindine pradedančio verslo priemone.

Taip pat skaitykite: Google Analytics: Trumpas Vadovas Pradedantiems