Kadangi esame internetinės rinkodaros specialistai, mūsų darbas ir uždarbis yra temų, kurios sukelia susidomėjimą, aktualizavimas. Mes visada tyrinėjame, kokie žodžiai Interneto visatoje yra populiarūs ir dažniausiai ieškomi, kad analizuodami raktinių žodžių efektyvumą galėtume teikti atitinkamus įrašus, kampanijas, tweet‘us, ir visą kitą rinkodaros arsenalą. Čia atsiranda Google Trends įrankis, suteikiantis vartotojams populiariausių raktinių žodžių ir temų analizę.

Iš esmės Google Trends parodo vartotojui, kaip dažnai tam tikras ieškomas žodis ar terminas įvedamas Google paieškos sistemoje per tam tikrą laikotarpį, ir lygina su kitų su svetaine susijusių žodžių rezultatais. Jis gali būti naudojamas atliekant lyginamąsias raktinių žodžių analizes ir norint sužinoti priežastis, dėl kurių padidėjo raktinių žodžių paieškos apimtis.

Kaip Naudotis Google Trends

Trumpai tariant, Trends veikia panašiai kaip Google paieškos sistema (reikia įvesti frazę ar žodį į paieškos laukelį ir gausite rezultatą). Tačiau šiuo atveju jis peržiūri paieškos katalogą su terminais ir žodžiais, kuriuos ieško Google ir kitų susijusių produktų, pvz. Youtube, vartotojai. Paskui šie rezultatai gali suteikti naudingos informacijos demografinėms įžvalgoms, geografiniams suskirstymams, susijusių temų ir daugybės užklausų analizei, kurią galima panaudoti kaip svarbius duomenis tolesnei rinkodaros tyrimų veiklai atlikti.

Įvedus terminą, Trends pateiks diagramą ir pasirinktų kintamųjų, kuriuos galite pakeisti, seriją. Šie kintamieji apima vietą, laikotarpį, kategorijas (mokslas, sveikatingumas, naujienos ir kt.) ir paieškos rezultatų pavaizdavimą (Vaizdai, YouTube, Žiniatinklis/Viskas ir kt.). Šie pasirinkimai leidžia jums pakeisti šių duomenų peržiūros būdą ir kontekstualizuoti juos taip, kaip tik norite.

Virš kintamųjų, šalia jūsų paieškos termino, yra dar vienas paieškos laukelis, kuris gali leisti palyginti su kitu paieškos terminu pasirinktos statistikos atžvilgiu. Galite pridėti dar daugiau rodiklių palyginimui, jei norite apžvelgti ir palyginti daugiau trendų.

Išskyrus paieškos laukelį, kuriame galite ieškoti konkrečių temų, pagrindinio puslapio apačioje yra Paskutinių populiariausių juosta, kurioje jau pateikta paieškos terminų serija.

Google Trends

Pasirinkę paieškos terminą, galite išnagrinėti tam tikrą specifiką, pavyzdžiui, kas paskatino tam tikros raktinės frazės ar žodžio paieškų padidėjimą. Tai dažniausiai parodo naujienas, post‘us ar vaizdo įrašus, kurie iliustruoja tai, kodėl žmonėms įdomi ši tema.

Tai apima tik pagrindus, bet ką Google Trends gali pasiūlyti rinkodaros specialistams?

Pranašumai Rinkodaros Atžvilgiu

Google Trends, Auditorijos Nustatymas

Auditorijos Nustatymas

Kaip jau minėta anksčiau, demografiniai ir geografiniai suskirstymai gali būti labai reikšmingi norint pažinti savo auditoriją ir sukurti prekės ženklo žinomumą. Tai ypač naudinga ieškant konkrečių duomenų apie vietoves atsižvelgiant į valstybę, apskritį, valstiją ar provinciją.

Populiarios temos gali padėti sukurti tweet‘us ar Instagram post‘us, kurie patiks jūsų tikslinei grupei. Tai gali būti aktualios temos, tendencijos ar memai, su kuriais jūs patiksite vartotojams rinkoje. Demografiniai duomenys taip pat gali būti naudojami SEO ir turinio rinkodarai tvarkyti, nes Google Trends gali padėti nustatyti, kokia ir kokiomis temomis yra jūsų tikslinės rinkos ieškoma informacija. Tokiu būdu rašymas apie populiarias temas gali pritraukti srautą į jūsų svetainę.

Sezoninių Tendencijų Nustatymas

Tendencijų linijos koreliacijos su laiku suvokimas gali būti puiki priemonė organizuojant rinkodaros ir pardavimo kampanijas. Tai ypač naudinga, jei turite sezoninį produktą, nes galima išsiaiškinti, kada žmonės jo ieško ir jį perka labiausiai. Tokiu būdu galima suplanuoti jų pardavimą ir reklamavimą, naudojant paieškos terminus, kurie yra tinkamas populiarumo tam tikru laikotarpiu rodiklis. Platesniu mastu galima analizuoti ilgesnio laikotarpio duomenis, kad būtų galima rasti persvarą ir palyginti rezultatus atsižvelgiant į žemiausius ir aukščiausius sezoninius rodiklius.

Proginiai Pardavimai ir Akcijos

Panašiai kaip sezoninės tendencijos, jei artėja tam tikras įvykis ar šventė, Google Trends rodo šios progos paieškas. Turėdami šią informaciją jūs tiksliai žinosite, kada pradėti reklamuoti prekes ar paslaugas, pavyzdžiui, Helovyno ar Kalėdų proga. Galima būtų net modifikuoti jau turimą rinkodarą ir pridėti jai šiek tiek šventinio skonio. Jei žmonės paieškos eilutėje įveda temas, susijusias su tokiais renginiais ar šventėmis, yra didelė tikimybė, kad jie nori pirkti dekoracijas, dovanas ar kitą proginę atributiką.

Susijusių Prekių Kategorijų Paieška

Google Trends Susijusios Temos

Temos, Susijusios su Paieškos Žodžiu „Kompiuteris“

Temų skyriuje galima rasti daug informacijos apie tai, su kuo žmonės asocijuoja jūsų produktą ar temą. Jei prekiaujate kompiuteriais, galite pastebėti, kad kompiuterio paieška Trend‘uose iš karto parodo daug žaidimų kaip susijusią temą. Tai gali reikšti, kad žaidimų kompiuteriai yra tiek pat svarbūs, kiek ir patys žaidimai. Be abejo, šis pavyzdys nėra vienintelis, bet vis dėl to jis iliustruoja pačią idėją, kaip jūs galėsite plėtoti savo pardavimus.

Stebėkite Savo Konkurentus

Palyginimo įrankis leidžia išnagrinėti paieškų skaičių ir palyginti juos su konkurentų pozicijomis. Jei norite būti ypač nuovokūs, galite suskirstyti rodiklius pagal regionus ir tiksliau pamatyti, kokie yra jų rezultatai tam tikruose regionuose palyginti su jumis. Tokios analizės taip pat gali tapti geru pagrindu tiksliniams rinkodaros veiksmams.

Taip pat skaitykite: Google Lighthouse: Paprastas Svetainės Optimizavimo Įrankis