Kaip naudingai ir sėkmingai vesti Instagram
Instagram iš socialinio tinklo, kur žmonės dalinasi žiniomis ir maisto nuotraukomis, tapo blogerių platforma. Auditorija pripratusi matyti kokybišką materialą, o konkurencija ganėtinai didelė, dėl to kad vyksta su žmonėmis iš viso pasaulio. Nuotraukoms nėra kalbos barjero ir nėra svarbi geografinė padėtis, be to socialiniu tinklu plačiai naudojasi profesionalus modeliai, fotografai, visažistai ir menininkai.
Bet kiekvienas turi šansą susirast savo auditoriją. Instagram’e išpopuliarėja kaip moksleivės iš mažų miestelių, taip ir dideli prekės ženklai, kurie skleidžia įdomų turinį. Šiame straipsnyje mes pasistengsim išaiškinti kaip sugalvoti koncepciją, daryti nuotraukas ir rašyti turiningus postus taip, kad ne pranikti algoritmų gaujoje ir susirasti savo folowerių.
Kaip taisyklingai vesti Instagram? Naudinga ir sėkminga paskyra
Instagramas – tai ne šiaip jūsų socialinio tinklo paskyrą. Aišku niekas nedraudžia jums dalintis naujienomis su jūsų šeimą ir draugais, bet mes kalbame apie žmonių arba verslų tinklaraščius, kurie bus įdomus ne tik jūsų artimiesiems, bet ir svetimiems žmonėms.
Atkreipkite dėmesį kaip įžymybės veda savo paskyras. Jos retai bando surišti nuotraukas tarpusavyje ir išvis mažai galvoja apie turinį, bet fanatams yra įdomios bet kokios naujienos susijusios su kumirų gyvenimais. Taigi, jeigu jūs neturite poros milijonų gerbėjų, jums neatleis nekokybiškas ir niekam neįdomias nuotraukas.
Pradėkite nuo idėjos. Net jei ir sunku apsispręsti ir pasakymas “fotografuoju viską, kas mane supa” atrodo geriausiu išeičiu, pasistenkite susikaupti ant konkrečios temos. Kulinariniai tinklaraščiai, paskyros apie sveiką gyvenimą, šokius, rubus, visažą – taip, viskas jau yra Instagram, bet jūs galite parodyti tai savaip. Ir žmonės nesekia paskyrų pagal principą “Aš jau prisirašęs prie kulinarinio blogo, tai kito man nereikia”.
Aišku, jeigu jūsų idėja bus įdomi ir naujoviška vystytis bus daug lengviau, bet jei tokios neatsiras – nenuleiskite rankų.
Kaip viską tai surišti su verslu? Jums irgi bus reikalinga koncepcija. Atsiminkite prekės ženklo charakterį, apsispreskite koks bus žodžio stilius ir balso tonas. Suformuluokite vertybės kurios bus svarbios jūsų sekėjams, pasakokite apie temas kurie taip ar kitaip susiję su jūsų produktu. Turėkite omeny, kad SMM iš 2010, kai grožio salonai galėjo parašyti straipsnį “10 šukuosenų idėjų” ir gauti tūkstančius laik’ų – jau praeity. Žmonėms neįdomu tai ką jie patis gali susirasti pasinaudojus Google. Sukurkite unikalų turinį. Sugalvokite personažo prekes ženklą arba išsirinkite savo pasakojimo stilių, kurio pagalba galėsite apšviesti dominančias temas.
Socialinio tinklo Instagramo paskyros apiforminimas
Iš pirmo žvilgsnio turi būti aišku apie ką yra jūsų paskyra. Trumpai suformuluokite tinklaraščio temą “bio” pastraipoje ir papasakokite apie save. Dažniausiai naudotojai nurodo savo vardą, amžių ir miestą kuriame gyvena.
Kompanijos paskyroje turi būti nurodyti kontaktai, informacija apie offline darbą ir išsamios užsakymų arba užsirašymų sąlygos.
Naudokite emoji, kad akcentuoti skirtingus informacinius blokus “bio” paskyroje. Nebūtina rinktis perdaug ryškius ir obsesinius. Taškiukai, strėlytės, geometrinės figūros žiūrėsis tvarkingai ir vizualiai atskirs tekstą (vardą ir tinklaraščio temą) pagal prasmę.
Kaip gražiai vesti Instagramo paskyrą?
Egzistuoja tokia taisykle, kad nuotraukos paskyroje turi vizualiai derintis tarpusavyje. Dar karta atidarykite sėkmingų blogerių paskyras.
Iš karto galima pastebėti, kad nuotraukos, kurios stovi viena šalia kitos yra atliktos vienoje spalvos gamoje arba sutampa kažkokios tai ryškios detalės.
Facebook’o tyrimai parodė, kad mobiliojoje juostoje naudotojai skyri vienam postui 0,2 sekundes. Dėl to jūsų postai turi būti vizualiai kieti ir pritraukti iš pirmo žvilgsnio.
Nuotraukos turi būti kokybiškos, įdomios ir gerai apdirbtos. Instagram yra savo trendai. Tik pabandykite parodyti auditorijai nuotraukas apdirbtas programėlėje Retrica.
Kad apsispresti su stiliumi savo paskyroje, prisirašykite prie auditorijos atstovų. Atkreipkite dėmesį į turinį kurie jie publikuoja, kokias paskyras sėkia.
Nebūtina naudoti profesionalią techniką, bet išmokti fotografuoti ir apdirbti nuotraukas yra svarbu. Žiūrėkite nuotraukas, kurios jums patinka, išsaugokite jas, nebijokite atkartuoti, tikimybė, kad juos pavadins plagiatu yra labai maža, užtat jūs gausite patirties ir “atmušite” ranką.
Maketai ir instaliacijos – tai atskira didelė tema. Galvuojate tai juokai? Pabandykite patis sukurti kažką panašaus. Jūs suprasite, kad turite ne tiek ir daug daiktų, kurie harmonizuoja tarpusavyje. O tuos, kuriuos turite, nėra paprasta organiškai sutalpinti viename kadre.
Kokybiškiems maketams, blogeriai perka specialus aksesuarus (žvakes, blizgučius, atvirukus, vaisius, rėmelius, gėles, girliandas) ir leidžia nemažai laiko tam.
Instagram tinklaraščiai
2017-tais socialiniuose tinkluose atsirado naujas trendas. Išaiškėjo, kad naudotojams įdomu
ne tik žiūrėti nuotraukas, bet ir skaityti tekstą. Atsirado tematiški tinklaraščiai, kuriuose pasakoja apie taisyklingą maitinimą, makiažą, motyvaciją, vaikų ugdymą arba šiaip apie savo gyvenimą. Atsižvelgiant į panašių tinklaraščių auditorijos kiekį ir publikacijų gyvybingumą, galima spręsti, kad naudotojai pasiruošę priimti ne tik vizualų turinį, bet ir skirtingo ilgio tekstus.
Del to, noras kurti ir vesti Instagramo tinklaraštį gali tapti visai nebloga idėja. Bet pradziai, kaip gi jį vesti? Anksčiau minėjome individualios paskyros koncepciją, tinklaraščiui jinai irgi reikalinga. Nustatykite temų sąrašą, kurias jūs apšviečiate ir paminėkite jas paskyros aprašyme.
Sėkite jums patinkančius naudotojų paskyras. Atkreipkite dėmesį į publikacijų dažnumą, laiką kada juos yra publikuojamos. Kaip jie užduoda klausimus auditorijai ir kokios temos yra aktyviai diskutuojamos.
Instagramo postas maksimalia talpina savyje 2200 simbolių. Jeigu jūsų tekstas netelpa į šį dydį – patalpinkite dalį teksto pirmame komentare, tai yra dažni praktika naudojama blogeriais. Problema atsiranda tada, kai postas yra labai aktyviai apšnekamas, tada naudotojams teks ilgai ieškoti pirmo komentaro šioje temoje. Dėl to geriau trumpinti tekstus arba dalinti istorija į kelis postus, bet publikuodami sujungti juos tais pačiais hashtag’ais (grotelėmis).
Kaip vesti Instagramo transliaciją
Transliaciją Instagram gali pravesti bet kuris naudotojas. Po jos užbaigimo jinai bus prieinama tiek pat kiek ir “stories”, 24 val.
Kad paleisti transliaciją užeikite į naujienų juostą, paspauskite ant avataro (taip pat kaip ir būtumėte kūrę “stories”). Horizontaliame meniu apačioje išsirinkite variantą “Tiesioginis eteris”. Paspaudus “Pradėti” jūs startuosite tiesioginį eterį Instagrame.
Kaip sudominti auditoriją tiesioginiu eteriu?
Iš anksto perspėkite jūsų sekėjus apie transliaciją. Paminėkite anonsą publikacijoje arba patalpinkite informaciją į “stories”. Išrinkite laiką kai jūsų auditorija yra aktyvi. Tam reikėtų išanalizuoti jūsų socialinio tinklo paskyrą pagal tam tikrus grafikus.
Palaukite kol susirinks daugiau žmonių, neprieikyte prie pagrindinės transliacijos temos iš karto. Bet turėkite omeny, kad reikia neprarasti jau susirinkusių žiūrovų, tam iš anksto sugalvokite kuo užimti laukimo laiką. Papasakokite istorijas susijusias su transliacijos tema arba praveskite interaktyvus: atsakykite į auditorijos klausimus arba atvirkščiai, užduokite klausimus jiems.
Kaip pradėti vesti Instagramo paskyrą?
Turėkite trumpą instrukciją kaip vesti savo paskyrą:
- Išsirinkite temą jeigu jūsų tikslas yra kurti tinklaraštį.
- Suraskyte fotografijos ir jos apdirbimo stiliu, kurio laikysitės.
- Prisijunkite prie konkurentų paskyrų ir tinklaraščių į kurias noretumėte būti panašus.
- Užpildykite profilį: parinkite rišku avatarą, “Bio” paskyroje papasakokite apie save ir savo tinklaraščio temą.
- Padarykite kelias naujos koncepcijos publikacijas. Tam kad žmones galėtų sudaryti nuomone apie paskyrą, pradžiai užteks 6-8 publikacijų.