Klientų ryšių valdymas (CRM) yra didžiulė pramonė, o programinės įrangos sektorius joje sparčiai auga. Rinkos dydis 2019 m. siekė 40,2 mlrd. JAV dolerių, o prognozės rodo, kad nuo 2020 m. iki 2027 m. ši pramonė didės 14,2 proc. metinio augimo koeficientu (CAGR). Šiuo metu pramonėje auga programinės įrangos kaip paslaugos poreikis besikeičiant klientų ryšių valdymo funkcijų ir sprendimų formoms.

Klientų ryšių valdymas gali pridėti daug vertės verslui. Jie padeda valdyti pardavimus, teikia naudingų įžvalgų, integruojasi į socialinę žiniasklaidą ir palengvina komandos bendravimą. CRM padeda sekti klientų duomenis, tvarkyti unikalius klientų profilius ir visas sąveikas. Tai darydamas jis supaprastina daugelį procesų, kuriuos būtų sunku atlikti rankiniu būdu, suteikdamas centralizuotą valdymą visiems santykių su klientais poreikiams.
Programinė įranga CRM srityje turi daug ką pasiūlyti įmonėms, padėdama organizuoti kokybišką bendravimą su klientais ar potencialiais pirkėjais. Klientų ryšių valdymo sistemos padeda jūsų darbuotojams valdyti laiką ir sekti užduotis. Nustatant perspektyvas ir tikslus, jos taip pat suteikia kolektyvui galingą įrankį darbo vietos efektyvumui didinti, organizuodamos kontaktinius duomenis ir nustatydamos priminimus atstovams. Tokių įrankių nauda yra akivaizdi.
Klientų Ryšių Valdymas: CRM Sistemų Tipai
Apskritai yra 3 CRM skalės:
- Darbalaukio sistema: tai yra vietinė sistema, veikianti viename kompiuteryje (apie tai nedaug paminėsime šiame straipsnyje, nes ji iš tikrųjų neatitinka reikiamo internetinio klientų valdymo masto)
- Kliento/serverio sistema: ji veikia per centrinę duomenų bazę, saugomą bendrame serveryje. Paprastai tai yra savarankiškai prižiūrimos sistemos, veikiančios kiekvieno vartotojo asmeniniame kompiuteryje įdiegtoje programinėje įrangoje
- Debesies sistema: tai yra moderniausios sistemos, veikiančios visame pasaulyje tol, kol yra prieiga prie tinklo. Serverius paprastai teikia ar hostina trečiųjų šalių teikėjai
Kliento/serverio sistema ir debesies sistema yra efektyviausios, tačiau kiekviena jų turi savo trūkumų. Viena vertus, asmeninis serveris būtų daug brangesnis nei trečiųjų šalių debesų platformos. Kita vertus, pirmasis suteikia verslui didesnę saugumo ir privatumo kontrolę. Atsistatymas po įvykių taip pat gali būti sudėtingas, jei įmonė tai turi padaryti pati. Tačiau priklausomai nuo trečiosios šalies tai gali būti rizikinga. Mobilumas yra kitas klausimas. Asmeninis serveris retai gali būti toks plačiai prieinamas kaip dauguma didžiulių debesų platformų.
Serverių tipų pasirinkimas turėtų būti pagrįstas verslo poreikiais, nes kiekvienas jų pasireiškia skirtingais aspektais, kurie gali turėti įtakos įmonės klientų valdymo procesams.
Integruoti Klientų Ryšių Valdymo Programinės Įrangos Sprendimai
Ką veikia CRM programinė įranga ir kokią vertę ji prideda, išskyrus tai, kas yra aišku iš pat pavadinimo? Vienas pagrindinių jo teikiamų pranašumų yra paprastumas naudojant ir palaikant visus ryšius su klientais vienoje vietoje. Visos reikalingos kliento informacijos saugojimas vienoje vietoje gali ženkliai padidinti jūsų darbo produktyvumą. Tai leidžia įmonėms supaprastinti savo procesus ir daug lengviau vadovauti padalinius ir operacijas tarp jų. Klientų ryšių valdymo sistemos taip pat padeda vadovams ir atstovams palengvinti failų ir dokumentų paiešką. Tokiu būdu darbas vyksta greičiau ir produktyviau siekiant kliento sėkmės.
Klientų ryšių valdymas leidžia atstovams ir jų komandoms automatizuoti savo procesus įvairiomis linijomis, taip skatinant efektyvesnį darbą. Komandos nariams nereikia gaišti daug laiko registruojant elektroninius laiškus, skambučius, susitikimus ir kitų pobūdžių sąveikas. Jie gali automatiškai išsaugoti visą informaciją ir ją kaupti ir saugoti sistemoje. Kiti CRM automatizavimo pranašumai atsiranda, kai atstovai atnaujina visus pasiūlymus atsižvelgiant į jų darbo einamąjį etapą. Sistema gali automatiškai atlikti daugybę pareigų bet kuriame etape. Tai apima informacinį svorį, sumavimą ir vizualizavimą.
Be to, kad būtų galima paprasčiau tvarkyti buhalteriją ir planuoti tvarkaraščius, CRM taip pat kviečia kurti naujas klientų ryšių duomenų rinkimo formas. Tokie skaitmeniniai žurnalai gali būti labai naudingi ir veiksmingi žinant tikslią sąveiką, kuri vyksta su klientu. Atstovai turės kategorizuotą ir sistematizuotą katalogą, kai vartotojas apsilankė jūsų įmonės svetainėje arba parsisiuntė failą iš jos, arba kai jie jau bendravo su kitu jūsų pardavimų komandos nariu. Kataloguoti ir peržiūrėti tokius duomenis dar niekada nebuvo taip paprasta.
Bendravimo Nauda

Klientų ryšių valdymo sistema yra naudingiausia geresniam bendravimui su klientais ir efektyvesniam susisiekimui tarp padalinių. Taip pat gali pagereti komunikacija tarp atstovų naudojantis šių sistemų pranašumais. Atstovai gali stebėti visas kliento pirkimo dalis, suformuoti tikslų pirkėjo apsipirkimo kelią. Jie gali naudoti kiekvieną pokalbį, elektroninį laišką, telefono skambutį ir kitus tokius bendravimo veiksmus siekdami kokybiškesnio bendravimo. Pavyzdžiui, atstovas gali naudoti CRM, norėdamas tiksliai sužinoti, kada reikia susisiekti su savo klientais.
Be to, atstovai gali suskirstyti savo klientų bazę į vietos, įmonės dydžio ar sandorių etapo kategorijas, palengvindami bendravimą tarp padalinių (kas yra ypač aktualu didelėms įmonėms). Be to, tai yra naudinga paskiriant darbą, nes CRM leidžia vadovams duoti atstovams tam tikras užduotis pagal konkrečias pareigas. Pardavimų vadovai, administratoriai ir atstovai taip pat gali paskirti konkrečius potencialius klientus vos keliais paspaudimais.
Šis darbo būdas ypač veiksmingas atliekant administracines pareigas. CRM gali generuoti ne tik pardavimo duomenis ir ataskaitas. Ji taip pat gali supaprastinti rankinį duomenų įvedimą, pokalbių įrašymą/laiko žymą ir kontaktinę informaciją kataloge. Tai sutaupo daug laiko ir daro informacijos perdavimą ir persiuntimą tarp šalių mažiau sudėtingą. Visiems, dirbantiems centralizuotoje duomenų saugojimo vietoje, yra daugybė privalumų, kurie neleidžia nesusikalbėjimams atsitikti. Užtikrindami, kad visi turėtų tą patį duomenų šaltinį ir informaciją apie klientą, jūs padarysite didelį žingsnį, kad išlaikytumėte visus darbo dalyvius vienoje vietoje.
Finansiniai CRM programinės įrangos pranašumai

Pasak Hubspot, CRM naudojančiose įmonėse pardavimai padidėja 29%, pagerėja komandos produktyvumas, ir dar gausybė kitų privalumų. Nors įmonės galų gale moka skirtingas sumas, IG yra labai didelė. Automatizavus daugybę pardavimų skaičių ir duomenų tampa daug lengviau juos rinkti ir naudoti. Kaip minėta anksčiau, tai taip pat yra naudinga, nes keliais paspaudimais galima atlikti tokias nuobodžias užduotis kaip pardavimo ataskaitų sudarymus.
Asmeninių ataskaitų vertinimas taip pat pasirodys lengvučiukas. Surinkę įvairiausius duomenis ir metriką, galite sužinoti, kaip klientai reaguoja į jūsų pardavimo taktiką. Tai gali būti puiki jūsų darbuotojų testavimo ir mokymo priemonė, teikianti vertingą grįžtamąjį ryšį, pagrįstą matematiniais modeliais. Ji dar labiau supaprastina strateginių sprendimų priėmimą, nes tikslus prognozavimas yra vienas pagrindinių rūpesčių planuojant visus žingsnius.
Tai taip pat padeda lengvai sugeneruoti skirtingų laikotarpių duomenis. Pavyzdžiui, mėnesinės pajamos ar metinės, nesvarbu. Automatika gali sparčiai generuoti šias ataskaitas. Tokia progresyvi prieiga suteiks jūsų įmonei teigiamą ir patikimą įvaizdį, kurį potencialūs investuotojai tikrai įvertins. Nuolat stebėkite savo suinteresuotąsias šalis naudodamiesi tokiomis technologijomis ir naudokite klientų ryšių valdymo technologijas, kad nustatytumėte tinkamiausią ateities taktiką.
Taip pat skaitykite: Smulkiojo Verslo SEO Naujokams