Promoguy komanda yra gana patyrusi kuriant ir vykdant reklamos ir rinkodaros socialiniuose tinkluose kampanijas klientams. Naudodamiesi duomenimis pagrįstą darbo principą, mums pavyko padidinti rodiklius visose pagrindinėse platformose ir paskatinti efektyvų rinkodaros turinį. Toliau šiame straipsnyje mes aprašome, kaip reklama internete ir socialiniuose tinkluose bei mūsų darbas padidino įsitraukimą ir rodiklius, ir leido mūsų klientui džiaugtis vystymusi internetinėje erdvėje. Šio atvejo pagrindinis veikėjas ir klientas buvo Prahos klubas, kuriam reikėjo pastiprinti savo buvimą internete per 2020 karantiną.
Pastaba: Norint užtikrinti šio straipsnio SEO veiksmingumą Lietuvos regione, turinyje yra panaudoti tam tikri raktiniai žodžiai, kurie gali būti parašyti su klaidomis. Tai yra daroma efektyvesnės paieškos tikslais – viskas Jūsų patogumui.
Reklaminės kampanijos socialiniuose tinkluose tikslai buvo paprasti: paversti verslą į labiau internete aktyvesnį modelį. Tai apėmė didesnį jų socialinės žiniasklaidos “gyvumą” tarptautiniu lygiu įtraukiant anksčiau prie jų neprisijungusius klientus. Su reklama internete ir rinkodara socialiniuose tinkluose mums taip pat reikėjo padėti jiems sukurti internetinio verslo strategiją, kad jie galėtų kaip nors monetizuoti savo šokėjų meną ir renginius internetinėje erdvėje.
Kaip iliustruoja šis atvejis, mūsų veikla ir reklama internete klientui suteikė klubui beprecedentinio augimo laikotarpį. Jų socialinės žiniasklaidos kanalai tapo kur kas patrauklesni klientams ir lankytojams naudojant turinį, išmaniuosius socialinės žiniasklaidos postus ir internetinę reklamą. Reklama socialiniuose tinkluose klubo atveju taip pat apėmė konkurentų analizę ir augimo stebėjimą, o tai leido pasiekti stabilų kokybės standartą.
Kliento įvaizdis
Klubas jau buvo visai žinomas ir sėkmingas, būdamas viena stipriausių (o gal ir stipriausia) įstaigų mieste. Nuo pat 2017, kai klubas tapo mūsų klientu, jis naudojasi įvairiomis paslaugomis, įskaitant reklamą socialiniuose tinkluose. COVID-19 pandemijos metu, jie (panašiai kaip daugelis klubų) atsidūrė sunkioje padėtyje. Įmonei teko prisitaikyti ir ieškoti variantų, kaip išlikti rinkoje, klientams neatėjus ir negalintiems dalyvauti jų organizuojamuose renginiuose.
Perėjimas prie internetinio modelio buvo vienintelis patikimas būdas išgyventi. Tai mums kartu su jais prireikė strateguoti ir įgyvendinti protingą bei priimtiną rinkodaros socialinėje žiniasklaidoje planą. Kadangi klubas negalėjo veikti kaip įprasta, jie norėjo pereiti prie internetinio savo paslaugų modelio ir skatinti lankytojų skaitmeninį dalyvavimą. Šio klubo atveju internetinį modelį sudarytų šokėjų parodymus bei pasirodymus ir įvairias atsiskaitymo internetu ar streaming’o, srautinio perdavimo, galimybes.
Be to, bendrovė turėjo tikslą pasiekti online lankytojų ir žiūrovų visame pasaulyje esant šioms kovidinėms aplinkybėms. Tad turėjome papildomas reklamos socialiniuose tinkluose ir žiniasklaidoje įgyvendinimo užduotis – mūsų ekspertų tikslas buvo efektyviai paversti šias užduotis strategijomis.
Reklama internete ir socialiniuose tinkluose: Įgyvendinimas

Kurdama stories Instagram’e, postus Facebook’e ir unikalius gifus, komanda naudojo įvairiausią turinį. Tiksliai suderinto internetinio aktyvumo tvarkaraščio dėka klubas matė geresnį įsitraukimą nei bet kada. Be to, jie sulaukė 79% daugiau reakcijų, 44% daugiau parodymų ir 184% daugiau nuorodų paspaudimų.
Norint išlaikyti šį padidėjimą, reikėjo nuolat stebėti ir vertinti tas reakcijas internete. Nuolatinė raktinių žodžių bei žymų analizė ir tyrimas leido mūsų ekspertams tobulinti taktiką. Konkurentų analizės taip pat labai padėjo pagerinti turinį ir rasti unikalių nišų internete.

Kaip rodo aukščiau esanti rodiklių linija, klubo statistika Facebook’e kas savaitę augo. Išaugo kaip naturalus pasiekiamumas, tiek ir pasiekiamumas globaliu mastu. Didžiausias pasiekiamumas buvo tarpžemyninis, einantis iki Egipto (po pirminės lokacijos antra pagal dydį internetinė klubo teritorija). Šis naujo lygio ryšys pandemijos metu buvo naudingas, nes jis pritraukė potencialių klientų būsimoms srautinio perdavimo galimybėms.
Kiti svarbūs rodikliai, į kuriuos verta atkreipti dėmesį, buvo postų efektyvumas. Nors buvo klubų-konkurentų, kurie publikavo postus kur kas dažniau, mūsų klientas sulaukdavo 5 kartus daugiau sąveikos tam tikrų postų atvejais. Tai iliustruoja, kad tikslios raktinių žodžių analizės dėka, publikuodami mažiau postų, vistiek pasiekėme pradinių tikslų.
Alternatyvūs pajamų internete srautai vykdant reklama internete

Kitas kliento prašymas buvo ištirti alternatyvias pajamų internete galimybes. Mūsų ekspertai išnagrinėjo šią sritį ir galimas platformas, kurios leistų klientui transliuoti paslaugas. Pagrindinis klausimas buvo rasti srautinio perdavimo ir transliavimo svetainę, kurioje būtų galima gauti pajamų rodant suaugusiesiems skirtą turinį.
Pasiūlėme klientui kelis parinktis, kurios atitiktų klubo formatą. Vienas iš būdų uždirbti pinigų buvo per Patreon abonentus. Tokiu būdu jie galėjo gauti pinigų iš vienos paslaugos, o transliuoti galėjo nemokamai. Panašiai tai leistų klubui sukurti lengvesnes mokėjimo struktūras. Kitas galimas variantas buvo OnlyFans, nes ši svetainė specializuojasi suaugusiųjų turinyje.
Nors Twitch yra didžiausia srautinio perdavimo platforma, jie neleidžia apsinuoginti, nes ši svetainė turi griežtas taisykles suaugusiesiems skirtam turiniui. Tačiau vistiek buvo galimybė naudoti Twitch tik tinkamam turiniui, pavyzdžiui, klausimų ir atsakymų rubrikai su šokėjais, ar kitoms mažiau rizikingo srautinio perdavimo idėjoms. Šie veiksmai gali teigiamai suveikti kartu ir būti naudingos kuriant bendrą prekės ženklą. Papildomos idėjos buvo susijusios su prekių pardavimu ar rėmėjų paieška transliacijoms internete.
Išvada
Visų šių elementų sinergijos dėka, klubui pavyko prisitaikyti prie internetinės aplinkos. Turėdami tolesnį įtraukimą ir pritaikytą turinį, jie galėtų sukurti stipresnę internetinę vartotojų bazę. Rezultatai ir skaičiai taip pat rodo didesnį srauto nukreipimą į jų svetainę, kur dabar yra mažesnis atmetimo rodiklis nei anksčiau. Tai parodė, kad jie rado atitinkamą ir tikslią publiką ir apskritai gavo didesnę IG.
Padidėjęs aktyvumas internete leido jiems išlaikyti ir lojalių klientų susidomėjimą, net kai jie negali fiziškai lankytis klube. Mūsų kliento online-lankytojai neprarado savo entuziazmo klubui persikėlus į internetinę erdvę. Šis atvejis rodo, kad teisingai pritaikius verslą galima įveikti net pasaulinę krizę.