Reklama internete dar niekada nebuvo tokia paprasta ir sudėtinga tuo pačiu metu. Svetainės reklamavimas begalinėje online-visatoje yra pigesnis ir prieinamesnis variacijų ir pasirinkimo atžvilgiu, tačiau dėl to konkurencija perpildė rinką. Vienintelis variantas norint turėti pirmenybė tokioje aplinkoje – išsiskirti. Reklama internete siūlo tiek daug reklaminio potencialo, ir šis atvejo tyrimas parodo, kaip vienas Europos meditacijos centras pasinaudojo visomis galimybėmis su Promoguy komandos pagalba.
Pastaba: Norint užtikrinti šio straipsnio SEO veiksmingumą Lietuvos regione, turinyje yra panaudoti tam tikri raktiniai žodžiai, kurie gali būti parašyti su klaidomis. Tai yra daroma efektyvesnės paieškos tikslais – viskas Jūsų patogumui.
Mūsų klientas yra įmonė, kuri suteikia lankytojams erdves meditacijai ir poilsiui. Jų darbas yra susijęs su laisvalaikio ir pramogų industrija ir teikia paslaugas klientams atsipalaiduoti. Dirbdama su šiuo klientu ilgą laiką, Promoguy komanda sukūrė įvairias reklamines strategijas skirtingose aplinkybėse pritaikyt.
Visų pirma, mūsų pagrindinė užduotis buvo sukurti jų buvimą internete ir optimizuoti platformas. Vėliau mūsų darbo vektorius persiformavo, nes pasikeitė rinkos poreikiai ir pagrindinės strategijos tapo ne tokios veiksmingos. Klientas norėjo išplėsti savo galimybes pasiekti naujas platformas, kaip priemonę prisitaikant prie besikeičiančių auditorijos tendencijų. Taigi jie dalyvavo įvairiose internetinėse kampanijose vadovaujant Promoguy.
Atsižvelgdami į įmonės poreikius nusprendėme, kad tinklinė reklama internete yra optimaliausias įrankis. Nors mes taikėme ir kitas paslaugas, tai pasirodė efektyviausia atsižvelgiant į šios įmonės tikslus. Šiuo atveju nagrinėjama, kaip reklama internete ir mūsų parinkta strategija vystėsi, kad atitiktų naujus poreikius ir naują aplinką.
Kliento apžvalga
Klientas yra meditacijos centras, teikiantis vienuolines dzeno praktikos ir meditacijos paslaugas. Jie organizuoja renginius ir siūlo internetinius kursus, vykstančius keliose vietose visame pasaulyje. Meditacijos grupės apima kelias Vakarų Europos šalis. Pagrindinis mūsų bendravimas vyko su jų filialu Vokietijoje, kur jie norėjo daugiau padirbėti su savo reklama internete atsižvelgiant į šalies rinkos poreikius.
Kai mūsų įmonė pradėjo dirbti su klientu, jų veikla internete buvo minimali. Jie nesinaudojo jokia aukšto lygio reklama internete ar internetine rinkodara ir iš esmės teturėjo savo svetainę, bet neskyrė daug laiko socialinei žiniasklaidai. Mūsų ekspertai turėjo nuo pat pradžių suformuoti internetinės rinkodaros komunikacijos pagrindą. Tam reikėjo atlikti daugybę pakeitimų pačioje svetainėje ir sukurti socialinius kanalus.
Pirmiausia jie naudojo Facebook ir Instagram kaip pagrindinį bendravimo internetu būdą. Tuo metu mes jau kurį laiką dirbome su klientu, valdėme jo buvimą internete. Po kelių patikrinimų mūsų duomenys parodė, kad Instagram veikė su mažesne IG nei planuota. Tai paskatino pereiti prie Facebook-iškesnės strategijos.
Tačiau po kurio laiko mes pradėjome matyt mažesnį jų auditorijos aktyvumą ir reakciją į tradicines rinkodaros strategijas Facebook’e. Tai padarė platformą mažiau perspektyvią dėl daugelio priežasčių. Po 9 mėnesių darbo su klientu turinys platformoje sulaukė mažiau reakcijų ir peržiūrų, bet tai nepriklausė nuo turinio kokybės. Pirmiausia įmonės reklamos Facebook’e augimas mažėjo kartu su šios platformos naudojimo Vokietijoje sumažėjusia statistika. Dėl kritusio Facebook’o naudojimo tapo mažiau mūsų kliento sekėjų ir abonentų jau esančioje tikslinėje auditorijoje. Buvo aišku, kad reikėjo alternatyvos.
Tinklo strategijos kūrimas

Šį rinkodaros imlumo mažėjimą reikėjo kažkaip išspręsti, todėl pradėjome ieškoti alternatyvų. Pagrindinė mintis buvo ta, kad reikėjo pereiti prie tinklinės reklamos. Mūsų ekspertai pradėjo atlikti tyrimus, kaip geriausiai orientuotis į Vokietijos rinką. Kaip šios tyrimo dalis buvo sudaryta Google Adwords analizė, skirta patikrinti PR ir peržiūras platesnėje auditorijoje demografijos atžvilgiu.
Tai apėmė raktinių žodžių tyrimus PPC skelbimams ir duomenų, kokio tipo peržiūras sulaukė mūsų kliento skelbimai, rinkimas. Tai leistų ištirti statistiką, pavyzdžiui, amžių, lytį, kartu su vartojimo statistika. Iš esmės mes norėjome patvirtinti ar paneigti ankstesnes prielaidas apie kliento tikslinės grupės segmentavimą.
Mūsų analitikai pradėjo reklamos paieškos sistemose kampaniją, kad nustatytų, koks yra geriausias būdas pasiekti vartotojus. Norėdami rasti geriausią įmanomą rinkodaros potencialą, jie naudojo pagrindinius raktinius žodžius, tokius kaip „zen retreat“, „Dharma-Lehren“, “meditation” ir kitus. Naudodami Google Adwords vaizdinės reklamos tinklą kurdami tikslinius skelbimus, jie pastebėjo, kad parodymas buvo ekonomiškai efektyvesnis, tuo pačiu sukeldamas daugiau konversijų/paspaudimų/susidomėjimo.
Norėdami sužinoti daugiau apie raktinių žodžių tyrimus, skaitykite mūsų straipsnį šia tema.
Demografinės išvados

Buvo keletas pagrindinių išvadų, susijusių su tikslinėmis tendencijomis. Nors ankstesnis tikslinis taikymas daugiausia buvo skirtas 18–24 metų moterims, atlikus tyrimą nustatyta, kad proporcingai daugiau paspaudimų sulaukėme iš vidutinio amžiaus vyrų. Tai buvo stebina nauja rinka, kurios mūsų klientas netyrė. Nors daugiausia peržiūrų sulaukėme iš jaunesnių moterų, faktiniai paspaudimai buvo iš vidutinio amžiaus vyrų, o tai reiškia, kad jie buvo imlesni.
Kita svarbi išvada buvo ta, kad vartotojai spustelėjo skelbimus naudodamiesi daugiausia mobiliaisiais įrenginiais. Tai reiškė, kad reikia pakeisti įrenginio strategiją, sutelkiant dėmesį į turinį, kuris pritaikytas mobiliesiems telefonams. Mes pastebėjome, kad mūsų klientas neturėtų nepaisyti reklamos paieškos sistemose, nes tai yra labai veiksmingas metodas. Nepaisant to, vaizdinė reklama Google sistemoje mobiliesiems įrenginiams suteikė geresnę konversiją ir daugiau vartotojų apsilankymo svetainėje.

Tai daugeliu atžvilgių nukreipė kliento dėmesį. Tai pakeitė požiūrį į naują turinį ir aiškiai nurodė, kad platesnis taikymas yra įmanomas, atsižvelgiant į kai ką daugiau nei į ankstesnes siauresnes demografines grupes. Svarbiausia, kad jis pabrėžė didėjantį geresnių technologinių tendencijų poreikį. Didėjantis dėmesys mobiliesiems prietaisams buvo tendencija, paveikianti daugybę svetainių rinkodaros atžvilgiu. Taigi reikėjo atnaujinti svetainę, kad ji būtų optimali kitiems įrenginiams ir atliktų bendrą palaikymą ir priežiūrą.
Reklama internete

Tęsiantis naujai reklamai, pamažu pradėjome džiaugtis vartotojo sąveikos atsigavimu. Galų gale duomenys aplenkė ankstesnę metriką ir viršijo ją. Pardavimai, apsilankymai svetainėje, peržiūros ir skelbimų paspaudimai laikui bėgant išaugo. Tai taip pat buvo įvairesnė nei anksčiau spustelėjusių žmonių grupė, leidžianti klientui pasiekti daugialypį augimą ir prasmingiau išplėsti savo auditoriją.
Galutinis rezultatas buvo geresni pardavimai. Buvo daugiau žmonių, besidominčių mūsų kliento internetiniais produktais, taip pat didesnio vartotojų susidomėjimo zeno poilsiui. Klientas taip pat sulaukė žymiai daugiau paspaudimų ant daugelio savo nemokamo turinio ir reklamos, skatindamas turinio rinkodaros strategijas. Kaip ir buvo prognozuota, nedidelis rinkos pokytis kartu su įrenginiams optimizuotu turiniu labai paskatino įmonės veiklą.
Padidėjus raktinių žodžių efektyvumui ir leidus daugiau vartotojų rasti svetainę, taip pat pagerėjo IG. Ši reklama internete ir paieškos sistemose suteikė klientui daug daugiau grįžtamojo ryšio, o tinkliniai skelbimai sukėlė daugiau paspaudimų ir daugiau konversijų. Apskritai mūsų klientas pasinaudojo šių kampanijų pranašumais ir išplėtė auditoriją. Dabar meditacijos centras džiaugiasi atnaujintu internetiniu susidomėjimu, kur kas geriau orientuojamasi į auditoriją ir įvairovė.
Šis tinklinės reklamos atvejo tyrimas yra svarbus priminimas, kad besikeičianti rinka skatina pertvarkyti rinkodaros kontekstą. Reklaminė kampanija kokybiškai ištirtos rinkos ir auditorijos pagrindu gali atverti naujų galimybių plėsti ir stiprinti einamuosius procesus atsinaujinusiose rinkose.