Visi internetinio turinio kūrėjai turėtų papildyti savo darbo įrankių arsenalą SEMrush išsamiu tools‘ų rinkiniu. Daugybę fantastiškai naudingų funkcijų turintis SEMrush yra patogus būdas stebėti srautą ir raktinių žodžių efektyvumą. Iš esmės SEMrush suteikia vartotojams galimybę analizuoti savo pasiekimus įvairių rodiklių atžvilgiu ir palyginti juos su konkurentų rezultatais. Vienas iš pagrindinių šios gyvybiškai svarbios programos įrankių yra SEMrush Sensor, kuris matuoja bet kurio puslapio paieškos rezultatų kintamumą.

SEMrush Sensor gali stebėti kasdieninius pramonės ir kategorijų kintamumo rodiklių atnaujinimus, suteikdamas vartotojams tikslią informaciją apie Google elgseną. Jis išmatuoja, kiek galima pakeisti tam tikrą terminą lyginant su kitais Google paieškos rezultatais. Tai gali būti taikoma ir konkretiems paieškos žodžiams bei frazėms, todėl tai yra naudingas matavimo įrankis vertinant planuojamos rinkodaros veiklos perspektyvumą.

Štai kaip tai veikia:

Pagrindai

SEMrush

Keičiantis paieškos tendencijoms, vartotojų elgsenai ir Google reitingavimo algoritmams, gali keistis ir tam tikrų svetainių SEO reitingai. Sensor gali atlikti didžiulį vaidmenį prižiūrint jūsų svetainę, nes jis gali atskleisti visus galimus Google atnaujinimus ir padėti sumažinti minėtų pakeitimų poveikį. Jis įvertina kintamumą skalėje nuo 0 iki 10, kad nurodytų, kiek bendra pokyčių vyksta kiekvieną dieną.

Aukštesni balai rodo didesnį kintamumą, o žemesni – stabilumą. Pavyzdžiui, puslapių reitingas nuo 0 iki 2 reiškia žemą kintamumo lygį ir mažą poveikį puslapiams, o reitingas nuo 2 iki 5 reiškia įprasta, nestiprų poveikį. Panašiai,  rezultatas nuo 5 iki 8 nurodo didelį kintamumą, ir nuo 8 iki 10 – labai didelį. Didesnis reitingas taip pat gali reikšti, kad įvyko Google algoritmo pakeitimas.

Dar viena vertinga Sensor funkcija yra jūsų puslapio SEO ir reitingų kintamumo priežasčių nurodymas. Jums gali būti naudinga žinoti, ar tai yra jūsų strategijų ir kintamųjų keitimo poveikis, ar tai yra Google algoritmo poveikis. Atsižvelgiant į priežastis, žinosite, ką reikia daryti. Tai gali padėti rinkodaros specialistams nustatyti savo būsimąsias strategijas, pagrįstas patikimais duomenimis. Be to, tai yra geras būdas suvokti Google algoritmo pakeitimus ir atnaujinimus.

Kiekvienos dienos pradžioje ir pabaigoje SEMrush įrašo tam tikro raktinių žodžių rinkinio organinės (natūralios) paieškos rezultatus. Kadangi rezultatas 5 ir daugiau nurodo didelį kintamumą, gali būti geriausia patikrinti, ar nėra Google paieškos algoritmo pokyčių. SEMrush parodys viešią informaciją apie atrastus pakeitimus ir atskleis ją ataskaitų apačioje.

SEMrush Sensor Naudojimas

SEMrush Sensor

Paveikslas: SEMrush.com

Kaip ir daugelį kitų SEO įrankių, pradėti darbą su SEMrush galite keliais būdais. Pasirinkite labiausiai jūsų darbo eigai tinkantį metodą:

  • Prenumeruoti el.pašto pranešimus. Paspaudus mėlyną mygtuką “Subscribe notifications / Prenumeruoti pranešimus“, esantį Sensor pagrindinio puslapio viršuje dešinėje, gautsite el.pašto ar naršyklės pranešimus.
  • Įterpti valdiklį. Tai turi keletą papildomų pranašumų, pavyzdžiui, galėsite pasirinkti, iš kurios duomenų bazės ir prietaiso norite gauti duomenis ar kategoriją. Tai gali suteikti kur kas išsamesnės informacijos.
  • Svetainėje naudoti savo URL. Galite užsiregistruoti SEMrush svetainėje, įvesti susijusius raktinius žodžius ir gauti kintamumo įvertinimą.

SERP funkcijos ir kiti duomenys

SEMrush Sensor taip pat skelbia paieškos sistemų rezultatų puslapio (SERP) funkcijų pakeitimus. Tai gali leisti vartotojams suskirstyti savo duomenis į kategorijas ir prasmingiau juos išvesti. SERP funkcijos apima:

  • specialųjį fragmentą;
  • lokalią paiešką;
  • apsipirkimo rezultatus;
  • žinių grafą;
  • populiariausias istorijas;
  • greitą atsakymą;
  • populiariausius skelbimus.

Filtruojant ir lyginant skirtingus rezultatus, galima stebėti net mažesnius pokyčius Google algoritme ir prisitaikyti atsižvelgiant į labai specifines duomenų pakeitimų tendencijas. Taip pat galite gauti ilgesnio laikotarpio, pavyzdžiui, mėnesio, ataskaitas.

Vartotojai gali lyginti ir analizuoti ne tik SERP ataskaitas. Galima taip pat stebėti, kaip žmonės naudoja HTTP, palyginti su HTTPS, kartu su pagreitintais mobiliaisiais puslapiais (AMP – Accelerated Mobile Pages), kurie buvo sukurti tam, kad pagreitintų puslapių įkėlimą mobiliajame prietaise.

Sensor matuoja 20 populiariausių URL perkėlimo vidurkį kiekviename stebimame domene. Toliau tai sudaro „Winners and Losers report / Nugalėtojų ir pralaimėtojų ataskaitą“, suteikiant vartotojams labiausiai įveikiamus domenus. Vartotojai gali peržiūrėti šaltinio domeną, pozicijų padidėjimą ar sumažėjimą per 24 valandas, kaip keičiasi pozicijos, stebimų domeno raktinių žodžių skaičių ir naujų raktinių žodžių skaičių.

Geografiniu požiūriu, SEMrush Sensor teikia kai kurioms šalims geografinio pobūdžio Google duomenis.

  • Jungtinė Karalystė (Google)
  • Vokietija (Google)
  • Italija (Google)
  • Ispanija (Google)
  • Prancūzija (Google)
  • Australija (Google)
  • Japonija (Google)
  • Kinija (Baidu)

Naudojant visus šiuos įrankius, SEMrush Sensor gali išlaikyti jūsų puslapį aukštesniose paieškos pozicijose, nepaisant Google elgsenos pakeitimų, ir tai padės geriau planuoti turinio valdymą.

Taip pat skaitykite: Kodėl Google Trends Yra Būtinas Rinkodaros Įrankis

Join the discussion 318 Comments