Promoguy komanda didžiuojasi savo teikiamomis išplėstinėmis SEO paslaugų technikomis, suteikdama klientams įrankius, kurių jiems reikia norint iškelti savo tinklalapius į Google paieškos rezultatų pirmąjį puslapį. Geriausiai tai iliustruojantis atvejis yra lietuviška internetinė mažmeninės elektronikos prekybos parduotuvė, norinti padidinti savo metriką. Su mūsų pagalba ji įsitvirtino kaip aukščiausiai vertinama elektronikos elektroninė parduotuvė savo regione. Mūsų SEO optimizavimas bei praktika suvaidino svarbų vaidmenį iškeliant jų elektroninės parduotuvės svetainę į paieškos pirmuosius rezultatus.

SEO optimizavimas bei paieškos sistemų optimizavimo paslaugos leido įmonei paskatinti savo veiklą palyginus su pagrindine parduotuvės veikla. Svarbu, kad būtų platus pasirinkimas raktinių žodžių, per kuriuos galima rasti šią internetinę elektronikos parduotuvę paieškos sistemoje. Tai taip pat reiškė nukreipimo puslapių ir svetainės parengimą, įskaitant architektūros atnaujinimą ir jų efektyvumo internete analizę.

Pagrindinės jų parduodamos prekės buvo Xiaomi elektronikos gaminiai, todėl buvo dar viena kliūtis. Būdami šio prekės ženklo produkcijos perpardavėjai, jie ketino konkuruoti su kitais perpardavėjais šioje rinkoje. Tačiau, taikydami tam tikrus regioninius tikslinės auditorijos nustatymus, jie sugebėjo išsikovoti sau nišą ir sukurti savo pačių prekės ženklą. SEO optimizavimas ir paieškos sistemų atsakymai buvo pagrindinė šių pasiekimų priežastis.

Galų gale Promoguy komandos pastangos leido didelę jų augimo dalį tiek organinėse, tiek neorganinėse paieškose. SEO optimizavimas vyko plačiu mastu, taikant analizes, patobulinimus ir pataisymus einamiesiems procesams.

Kliento apžvalga

Šio atvejo pagrindinis veikėjas yra Xiaomi elektronikos perpardavėjas Lietuvoje. Jie parduoda įvairiausias prekes, įskaitant fotoaparatus, mobiliuosius telefonus, maršrutizatorius ir kai kurias neelektronikos prekes. Jų parduotuvė ir svetainė kurį laiką buvo aktyvios, tačiau norint, kad jos veiktų optimaliai, prireikė nemažai pakeitimų. Verslo atžvilgiu jų darbas nesiskiria nuo kitų parduotuvių, siūlant elektroniką užsisakyti per elektroninės parduotuvės tinklalapį.

Jų mažmeninės prekybos internetinė parduotuvė yra regioninė, tad veikia visų pirma lietuvių kalba. Tai padarė konkurentų ir SEO analizę gana lengvą, nes buvo daug mažiau kintamųjų, į kuriuos reikia atsižvelgti. Tačiau reikėjo atsižvelgti į kalbos stilių, kad kiekvienas mūsų ekspertų adaptuotas veiksnys atitiktų Lietuvos standartus.

Kadangi mūsų klientas yra Xiaomi perpardavinėtojas, įmonės prekės buvo susietos su papildomu Xiaomi prekės ženklo produktų SEO. Paieškos atžvilgiu tai palengvina darbą, bet taip pat reiškia, kad ši parduotuvė konkuravo su kitais pardavėjais. Todėl pirmasis žingsnis buvo apskaičiuoti konkurentų internetinę praktiką ir palyginti ja su įmonės praktika. Mūsų ekspertai apžvelgė esamą praktiką ir nustatė kelias sritis tobulinimui, įskaitant produktų tyrimus, techninį SEO ir semantinio SEO tekstų rašymą.

Nors bendrovei reikėjo šiek tiek patobulinimų, jie buvo stipresni ir pranašesni SEO atžvilgiu nei konkurentai. Konkurentų įmonės nepakankamai optimizavo savo parduotuves, suteikdamos mūsų klientui pranašumą parduodant internetu. Dauguma šių konkurentų yra didelės “prekyvietės”, kuriomis pasitikima Lietuvoje, tačiau dėl šių SEO spragų jas būtų galima aplenkti SERP (paieškos sistemos rezultatų puslapyje). SEO reikšmė ir SERP tobulinimas yra svarbesni ir ženklesni, nei kartais manoma. Remiantis tyrimu, kuriame naudojamos pažangiosios žiniatinklio rikiavimo priemonės, iš visų paieškų maždaug 68% ieškančių vartotojų apsistos pirmose 5-iose eilutėse.

SEO paslaugos taikymas

SEO optimizavimas Promoguy

Mūsų komanda teikia plačias SEO paslaugas, atsižvelgiant į kliento poreikius, ir šiam klientui reikėjo nemažai skirtingų paslaugų. Tai susiję su tinkamo SEO turinio kūrimu ir lokalizavimu rinkai. Laimei, mūsų ekspertai Lietuvoje turėjo pasirūpinti, kad viskas būtų tvarkinga ir tinkama vietiniam segmentavimui. Nors konkurentai buvo geriau žinomi rinkoje, buvo galimybių sukurti nišą mūsų klientui. Didžiausią dėmesį skiriant pardavimams internetu, svetainė gali tapti didžiuliu elektronikos tiekėju, nors kitos įmonės apskritai gali būti įtakingesnės.

Nors įmonė turėjo savo turinio valdymo personalą, jie SEO netaikė optimaliai. Pagrindinius rūpesčius sudarė unikalaus turinio kiekis ir produkto puslapių koregavimas. Dažna problema, su kuria susiduria daugelis panašių kompanijų, yra ta, kad jos parduoda panašius ar tuos pačius produktus kaip ir kitos parduotuvės-konkurentės. Tokiu atveju jie naudoja bendrą produktų aprašymą savo puslapyje kurdami pasikartojantį turinį internete ir kartais kanibalizuodami savo pačių raktinius žodžius.

Todėl jų reitingas buvo žemesnis nei reikėtų. Turiniui ir aprašymams reikėjo unikalių detalių norint išsiskirti tarp konkurentų, ir mes tai padarėme. Produkto puslapyje taip pat reikėjo ženklių patobulinimų. Kaip parodyta aukščiau pateiktoje lentelėje, atlikus šiuos koregavimus jų organinės paieškos metrika auga labai sparčiai. Tam tikrų paieškos būdų rezultatai gerokai aplenkia kitus, o tai yra bet kokios geros SEO kampanijos rezultatas.

SEO strategija ir konkurentų veiksmai

Pagrindinės šios problemos buvo gana dažnos bet kurios tokio tipo internetinės mažmeninės prekybos svetainėje. Štai kodėl žengimas už įprasto šablono ribų jiems buvo toks efektyvus. Nors dauguma kitų regioninių parduotuvių buvo per daug panašios, Google juos vertino kaip bendrą grupę jų paieškose. Pakeitus produktų aprašymus (SEO aspektas dažnai nepaisomas), jie taip pat galėtų būti rodomi dažniau.

Žvelgiant atgal, kitoms įmonėms greičiausiai buvo svarbesnė kiekybė nei kokybė. Atrodė, kad konkurentai nepaiso vartotojo patirties. Tobulindama svetainę, įsitikindama, kad nėra klaidų, ir optimizuodama puslapio greitį, įmonė galėjo klestėti. Algoritmai, kurie automatizuoja Google paieškos rezultatus, turi atsižvelgti į daugybę sudėtingų veiksnių, iš kurių daugelis yra susiję su svetainės kokybe, o ne tiesiog su raktiniais žodžiais.

Viena sritis, kurioje parduotuvės dažnai atsilieka, yra puslapio greitis. Tai natūralu, nes tokios svetainės auga ir nuolat kuria naujus įrašus, kaupia klaidas ir praranda greitį. Tai pašalinus, svetainė gali veikti visapusiškai geriau. Atlikę pagrindinius sistemos pakeitimus, mūsų komanda sugebėjo paspartinti tinklalapio greitį iki 4 sekundžių atsakymo laiko (daugumai parduotuvių puslapių pasikrovimo laiką sudaro vidutiniškai 6–8 sekundės).

Kampanijos sėkmės

SEO optimizavimas atvejis

Mūsų darbas su šia svetaine tapo kur kas daugiau nei klaidų taisymas ir periodiniai SEO projektai. Aukščiau pateiktoje diagramoje pateikiama viena konkreti kampanija, kuri iliustruoja mūsų paslaugų potencialą. Kampanija prasidėjo per koronaviruso pandemiją, kuri pakeitė  daugeliui įmonių darbo internetu modelius. Mūsų kliento atveju, apart savo įprastų gaminių jie pradėjo platinti kaukes, veido dangčius, veido skydus.

SEO veikla šiuo laikotarpiu sudaro geresnės kokybės nuotraukas, išsamesnius parduodamų produktų aprašymus ir schemų integravimą. Visa tai dar labiau pakėlė tinklalapį, kurį sustiprino Adwords ir Facebook reklamos naudojimas. Po to buvo smulkesnė informacija, kurią reikėjo pridėti prie esamo turinio, pavyzdžiui, meta aprašymai ir alt tekstai. Kitas to aspektas buvo padaryti apmokėjimą sklandesnį, kad būtų išvengta pirkimo atsisakymo.

Kitas veiksnys buvo raktinių žodžių ir žymų pasikeitimas valdant šiuos naujus produktus. Klientui pateikėme pagrindines raktines frazes susijusias su korona, pandemija bei sauga, išplėsdami jų parduotuvę. Schemos integracija leido kaukėms ir kitai įrangai pasirodyti kaip atvaizdus SERP, iškart suteikiant ieškantiems vizualias parinktis. Mūsų SEO paslauga leido įmonei pasiekti didžiulį vartotojų, pajamų ir konversijos šuolį. Parduotuvė vis dar pateikia klestinčią pandemijos saugos įrangos katalogą savo regioninėje rinkoje.

Išvada

Mūsų SEO optimizavimas ir optimizavimo paieškos sistemose paslaugos turi daug ką pasiūlyti bet kokio masto įmonėms. Jie įgyvendina ilgalaikius sprendimus, kurie maksimaliai padidina vartotojo patirtį, taip pat daug dėmesio skiria trumpalaikėms kampanijoms, pagrįstoms rinkos pokyčiais. Šis lankstumas leidžia mūsų komandai lengvai atsižvelgti į greitus pokyčius rinkoje ir vartotojų poreikius. Šio nagrinėjamo atvejo klientas sugebėjo prisitaikyti prie rinkos ir įgyvendinti efektyvią internetinės rinkodaros strategiją bei pagerinti savo svetainės kokybę.