Socialinė žiniasklaida, paieškos sistemos ir apskritai internetas apvertė tai, kokiu būdu žmonės ieško prekių ir paslaugų. Tai ypač pasakytina apie nekilnojamojo turto rinką, kur daugeliui profesionalių įmonių tenka konkuruoti su privačių socialinių tinklų puslapiais ir pardavimo skelbimais. Štai kodėl nekilnojamojo turto SEO optimizavimas yra svarbesnis nei bet kada. Jis gali aprūpinti nekilnojamojo turto agentūras ir mažus nekilnojamojo turto agentus tokiais įrankiais, kurių jiems reikia norint greičiau ir veiksmingiau pasiekti tikslinę auditoriją.

Pirmiausia pagrindai: nekilnojamojo turto SEO optimizavimas yra priemonė paskatinti jūsų matomumą paieškos sistemose, kad jūsų įmonės paslaugos būtų rodomos tose paieškos sistemose. Tai gali padėti aplenkti konkurentus ir išlaikyti bei sustiprinti savo buvimą internete ieškant klientų. Šis vadovas gali būti naudingas nekilnojamojo turto agentams, planuojant nekilnojamojo turto SEO veiksmus ir priimant duomenimis pagrįstą sprendimą.

Mes išnagrinėsime keletą praktinių priemonių, kurias galite įgyvendinti, kad padidintumėte savo verslo SERP matomumą. Tačiau pirmiausia būtų naudinga pasidomėti, kaip SEO optimizavimas ir skaitmeninė transformacija paveikė nekilnojamojo turto rinką. Nesvarbu, ar bandote pagerinti savo, kaip nekilnojamojo turto agento, matomumą, ar siekiate pagerinti SEO nekilnojamojo turto investuotojams, šiame straipsnyje pateikiami jums naudingi patarimai.

Ar SEO optimizavimas ir socialinė žiniasklaida sąveikauja?

Tarkime, jau esate sukūrę socialinės žiniasklaidos paskyras. Šiais laikais tai daro kiekvienas verslas. Dažnas klausimas, ar jūsų socialinė žiniasklaida gali padėti pagerinti jūsų SEO, ir atsakymas yra: ne tiesiogiai. Socialinės žiniasklaidos postai neturi daug autoriteto ir atsilieka nuo daugelio veiksnių, kuriuos Google sistema pabrėžia atlikdama paieškas. Google paieškose nėra teikiama pirmenybė socialinės žiniasklaidos postams, tačiau jie gali turėti kitų pranašumų.

Lyfe Marketing pastebėjo, kad nors SEO optimizavimas nebus tiek paveiktas socialinių tinklų, jie yra naudingi paieškos atžvilgiu. Didinant ir platinant prekės ženklo žinomumą, yra aukštesnis jūsų paieškų lygis, dėl kurio Google atkreipia dėmesį į tretinį efektą. Tai taip pat leidžia plačiai platinti turinį, pratęsti postų išlaikymą ilgesniam laikui, pritraukti daugiau organinio srauto ir gali padėti vietiniam SEO.

Skaičiai tai patvirtina ir parodo stiprią koreliaciją tarp SEO ir efektyvios socialinės žiniasklaidos veiklos. Svarbu: koreliacija, o ne priežastinis ryšys. Svarbu nesupainioti SEO ir socialinės žiniasklaidos rinkodaros, nes jos skiriasi tuo, kokiais aspektais jos gali būti pravarčios. Jie turi bendrų pranašumų.

Tačiau duosime keletą veiksmingų patarimų, kurie gali pagerinti paieškos sistemų našumą naudojantis socialinės žiniasklaidos priemonėmis.

Kai kurios patogios nekilnojamojo turto SEO ir socialinės žiniasklaidos statistikos

Skaičiai nemeluoja. Jei jums vis dar liko šiek tiek abejonių, kartojame: dauguma žmonių nekilnojamojo turto ieško ir randa internete. Jie ieškosi specializuotuose profesionalių įmonių puslapiuose ar populiariose svetainėse, kuriuose pateikiami sąrašai. Ši iš tiesų konkurencinga rinka yra milijardų dolerių pramonė, turinti daug galimybių tiems, kurie gali jomis pasinaudoti.

SEO statistika nekilnojamam turtui

Statistika iš JAV statistikos biuro

Kaip rodo mūsų infografika, elektroninis paštas ir mobilusis ryšys yra tikrai neatsiejama šios rinkos dalis. Tai reiškia, kad turite optimizuoti puslapius keliems formatams, ypač skirdami dėmesio mobiliesiems įrenginiams ir planšetiniams kompiuteriams. Be to, nekilnojamo turto agentai yra suinteresuoti investuoti į technologinius sprendimus, o beveik pusė mano, kad didelių technologijų stebėjimas yra didelis iššūkis. Tai reiškia, kad pardavimo rinka vystysis su naujomis technologijomis, ypač kai kalbama apie didesnes firmas, kurios turi kapitalą neatsilikti.

Elektroninio pašto rinkodara bus labai svarbi bendravimo tarp verslų priemonė, o socialinė žiniasklaida yra tinkamiausia potencialių klientų pritraukimui. Tai reiškia, kad reikia turėti optimizuotą buvimą socialinėje žiniasklaidoje ir daugiakanalį požiūrį.

Kodėl SEO optimizavimas?

SEO neturėtų būti vienintelė priemonė, kuriai reikėtų skirti daugiausia dėmesio. Tačiau ji yra labai svarbi. Kalbant apie SEO ir PPC, turėtumėte vykdyti abu dalykus. Taip, PPC yra labai tikslingas, dažnai rentabilus ir užtikrinamas IG atžvilgiu (jei tai daroma teisingai) ir reikia mažiau priežiūros. SEO gali būti konkurencingas ir tam tikrose pramonės šakose reikalauti didesnio budrumo.

Kita vertus, SEO yra tikrai pigus. Jis taip pat siūlo, kad natūralios paieškos gali būti naudingos svetainei ilgainiui, siekiant suformuoti stipresnį buvimą internete. PPC nustoja veikti tik tada, kai nustojate mokėti, o SEO gali ir toliau automatiškai pritraukti klientus.

SEO taip pat turi savo konkretų tikslą, siekiant patobulinti vartotojo patirtį. PPC bus skirta tik žmonėms, kurie jau nusprendė pirkti namą. Kita vertus, SEO gali pasiekti žmones ankstyvuose pirkimo etapuose. Neapsisprendę pirkėjai taps organinės paieškos dalimi, ir tai leis jums nukreipti į tikslesnę auditoriją ir aukštesnę klientų kokybę.

Be to, ieškantys žmonės, kurie nežiūri į skelbimus ir reklamą paieškos sistemoje, praktiškai turi gana ribotą apmokėtų skelbimų supratimą. Įmonei ir paslaugų teikėjams reikia pasistengti ir pasirodyti tikrai gerai, kad galėtų tiksliai pataikyti į savo auditoriją, juk daugelis ieškančių žmonių atkreips dėmesį tik į pirmus 3 ar 4 rezultatus pirmajame puslapyje.

Vietinio SEO įrankiai

Jei vadovaujate fizinei nekilnojamojo turto agentūrai, svarbu turėti tinkamą Google My Business listing’ą. Kuo daugiau informacijos pateiksite, tuo geriau, nes tai gali suteikti jūsų puslapiui aukštesnį reitingą. Anksčiau apžvelgėme Google My Business pranašumus ir procesus. Jame aptariami vietinio SEO pranašumai mažmeninei prekybai ir mažoms įmonėms, tačiau yra daugybė veiksmų, kurie gali būti pritaikyti ir nekilnojamam turtui.

Fizinė įmonės vietovė turi daug reikšmės kalbant apie nekilnojamojo turto agentų ir įmonių SEO. Daugelis žmonių spustelės paieškos rezultatus, esančius šalia, o tai reiškia, kad Google greičiausiai parodys jiems tokius rezultatus. Todėl jūsų verslui yra būtina pasirodyti šioje kategorijoje – vienu pirmiausių.

Tarkim, norite, kad būtų pateikta visa jūsų informacija, įskaitant darbo laiką, atsiliepimus, ir paslaugų kategoriją. Turėtumėte būti rodomi automatiškai pasirinktose 3 įmonėse, kurias Google sistema rodo paieškos rezultatuose. Jie rodomi po žemėlapiu, kaip parodyta žemiau esančiame paveikslėlyje:

Nekilnojamo turto SEO optimizavimas Njujorko Restauranai

Čia parodytos įmonės pasiekia iš tiesų didelį matomumą naudojant tam tikrus paieškos žodžius. Tačiau, kaip matote, vietovės gali susimaišyti su tam tikrais raktiniais žodžiais. Ieškojau restoranų Niujorke (NYC, NY), bet paieškos rezultatuose gavau vieną restorana su pavadinimu NY Basement (raktinis žodis – NY) Roterdamo mieste. Google paieškos kartais gali susikirsti, todėl svarbu patikrinti savo vietovės reitingą.

Kitas būdas pagerinti vietinį SEO yra naudoti SEMrush stebint raktinius žodžius, temas ir turinį pagal vietą. Mes tai aptarsime kitame skyriuje.

SEMrush metrikos suvokimas

Mes tikrai išsamiai išnagrinėjome, kaip geriausiai pritaikyti SEMrush statistiką jūsų verslo poreikiams. Nors mes rekomenduojame perskaityti originalų straipsnį, kad suprastumėte visas metrikas, čia mes aptarsime svarbiausią informaciją. Be to, mes susiesime tą metriką su nekilnojamojo turto verslu ir ją kontekstualizuosime.

Praktinėje pusėje turite patikrinti raktinius žodžius pagal vietą naudojantis SEMrush, nes būstas ir nekilnojamasis turtas yra susiję su vieta. Galite skirti dėmesio tam tikroms šalims, jei siūlote namus daugeliui užsienio klientų – tai gali būti didesnių miestų, tokių kaip Londonas ar Amsterdamas, atveju. Bet kokiu atveju, verta patikrinti, kaip raktiniai žodžiai veikia skirtinguose regionuose.

Atkreipkite dėmesį į kai kurias būtinas taisykles, kad galėtumėte pradėti:

  • Turite ieškoti raktinių žodžių su dideliu paspaudimų potencialu ir didesne apimtimi, tačiau šie žodžiai turi būti nesudėtingi ir paprasti.
  • Be to, naudokite SEMrush listingo valdymo parinktį. Tai nepaprastai padeda vietiniam SEO.
  • Naudodami Semrush sensorių galite tiksliai sužinoti, koks turinys, raktiniai žodžiai, žymos ir klausimai yra labiausiai patrauklūs vartotojams.

SEO sensorius taip pat padės jums sukurti aukštos kokybės turinį (jei reikia). Kadangi paminėjome jį…

Nekilnojamojo turto SEO turinio strategija

Jei dirbate tam tikroje srityje, turėtumėte dirbti su tos konkrečios srities turiniu. Turinys ne tik pritraukia žmones į jūsų svetainę ir kuria jūsų prekės ženklą, bet ir suteikia jums autoritetą. Jei Google žiūri į jūsų svetainę kaip į tam tikros veiklos profesionalą, ji taip pat pirmenybę pateiks jūsų listingams. Turinio įvairumas taip pat yra puikus būdas pritraukti tiek vartotojus, tiek verslo klientus.

Tinkamai sukurtas nekilnojamojo turto turinys bus įtrauktas į jūsų vietinį SEO. Tarkime, kad nurodote nuosavybę Niujorke: turėdami konkretų turinį, susijusį su Njujorku, galėsite rasti žmonių, kurie ieško informacijos apie miestą vietovės atžvilgiu. Atsižvelgiant į tai, kaip veikia internetas, spustelėję jūsų turinį vartotojai gali: a) patikrinti, ko dar yra svetainėje, arba b) pradėti gauti jūsų PPC skelbimus gavus jų susidomėjimą.

Turinio pavyzdžiai:

  • Geriausių šios vietovės restoranų sąrašas.
  • Hipotekos skaičiuoklė svetainėje.
  • Optimizuotos žymos vaizduose ir vaizdo įrašuose.
  • Įžymios vietos ir jų istoriją.
  • Būsto tendencijos.
  • Priežastis, kuo tai puiki vieta šeimoms (mokyklos ir kita infrastruktūra), ar nepriklausomiems viengungiams (naktinis gyvenimas, darbo galimybės, aukštojo išsilavinimo įstaigos, ir kt.).
  • Transportas.

Ir taip toliau…

Geresnis nekilnojamojo turto SEO optimizavimas

Kelios greitos pastabos:

Naudokite schemos žymas

Apie tai turime specialiai skirtą straipsnį, todėl čia daug laiko tam neskirsime. Nustebsite, kiek įmonių valdo svetaines be schemos. Tai yra ypač svarbi dalis patekus į tą „Top 3“, kurį Google automatiškai sukuria ir įgalina gražų formatą, kad būtų lengviau gauti pirminę informaciją. Norėdami sužinoti daugiau apie jūsų įmonę, potencialūs klientai atkreips dėmesį į šiuos įrašus, įskaitant vaizdus, ​​kurie išskiria jūsų paslaugas iš standartinio SERP teksto.

Optimizavimas puslapyje

SEMrush Promoguy

Svetainės audito įrankis SEMrush

Tai dar viena sritis, kurioje veikia SEMrush sensorius. Jis gali padėti patikrinti, ar nėra pataisymų ir atsiliekimų jūsų svetainėje. Jei SERP yra nepastovus, SEMrush gali padėti surasti priežastį. Tačiau taip pat svarbu suprasti, kad ne viskas gali nepriklausyti nuo jūsų ir jūsų puslapio optimizavimo. Nepastovumas gali atsirasti dėl konkurentų ar Google veiklos pokyčių.

Be to, naudokitės tokiomis programomis kaip Google Analytics ir žymų tvarkytuvė, kad galėtumėte patobulinti puslapio spartą, sekti savo rezultatus ir analizuoti juos, ir kurti žymas.

Tiesiog susieti savo socialinę žiniasklaidą nėra pakankama

Visi kuria paskyras keliose socialinės žiniasklaidos platformose, tačiau norint geresnių rezultatų reikia ne tik susieti savo socialinius tinklus tarpusavyje. Norėdami veiksmingai surinkti duomenis, įdiekite Facebook ir LinkedIn pikselius. Pažiūrėkite ir išnagrinėkite savo skelbimų ir postų efektyvumą, tada sekite vartotojų patirtį bei kelią per savo svetainę, sužinokite, kur jie spusteli, o kur praranda susidomėjimą.

Venkite didžiausių SEO klaidų

Geriausios nekilnojamojo turto svetainės nesudeda “visų kiaušinių į vieną krepšį”. Jie turi turinio planus, naudoja schemas, daro PPC, išvardija savo veiklas, parodo savo internetines parduotuves ir dar daugiau. Bet kuris išmanusis nekilnojamojo turto SEO ekspertas gali tai patvirtinti. Vien SEO neatneš sėkmės.

Galų gale, dar viena pagrindinė taisyklė yra visko nukreipimas į pardavimus. Kalbant apie nekilnojamojo turto SEO, įmonių svetainės yra labai svarbi vieta, kurią reikia paversti pardavimo portalu. Jei SEO tiesiogiai neatneša konversijų, įsitikinkite, kad nukreipimo puslapis, kad ir koks jis būtų, greitai palydi vartotoją į pardavimo portalą atliekant kuo mažiau paspaudimų. Kitaip potencialūs pirkėjai gali prarasti susidomėjimą.

Pastaba: Skaičių piktogramos, naudojamos vaizduose, iš icons8.