Skaitmeninė reklama vis populiarėja, nes šiuo metu dauguma firmų ir naujų rinkos dalyvių priklauso nuo internetinės erdvės beveik kiekvieno verslo aspekto atžvilgiu. Tačiau mažos įmonės nėra visada pastebimos. Jei vadovaujate smulkiajam verslui, yra tikimybė, kad esate iš tų įmonių, kurios dar nepatyrė ar nenori patirti internetinės rinkodaros ar socialinės žiniasklaidos rinkodaros pranašumų. Nors tai gali sukelti tam tikrų papildomų išlaidų, pasirenkantis skaitmeninį kelią atrasite akivaizdžių pranašumų.
Štai keletas priežasčių, kodėl.
Skaitmeninė Reklama ir Rinkodara: Skaičiai
Čia yra tik keli pagrindiniai statistiniai duomenys:
Tik 25% mažų įmonių investuoja į internetinę rinkodarą, daugelis jų išleidžia daugiau nei 500 dolerių svetainės kūrimui. 90% rinkodaros specialistų teigia, kad tie, kurie investavo į savo internetinę veiklą, atrado, kad jų socialinės rinkodaros pastangos padidino jų verslo poveikį, ir 75% teigia, kad padidėjo jų srautas.
Nepaisant to, yra keletas spragų, kaip mažos įmonės įgyvendina internetinę ir socialinės žiniasklaidos rinkodarą. Tiksliau tariant, norėdami gauti reikiamą naudą, turėsite išleisti pinigus (atsiprašome, kitaip nebūna). Dauguma mažų įmonių to nedaro, nes 17% investuoja į SEO – paieškos sistemų optimizavimą. Panašiai tik 26% investuoja į elektroninio pašto rinkodarą, o 50% mažų įmonių savininkų rinkodarai naudoja dvi ar mažiau programinės įrangos platformų ar programėlių. Nereikia minėti, kad šios pastangos galėtų būti naudingos tolesnėje rinkodaros veikloje.
Kalbant apie konkretesnę veiklą, 80% mažų įmonių neinvestuoja į turinio rinkodarą. Rinkodaros ekspertai tvirtina, kad tai yra didelė galimybė, kurią tos įmonės gali praleisti. Dar viena ryški spraga yra ta, kad jie net nestebi savo pasiekimų internete. Mažiau nei 30% mažų verslų naudojasi svetainės analitika, skambučių stebėjimu, kuponais ar nuolaidos kodais. 18% mažų įmonių pripažįsta nieko nestebinčios. Tokia analytika, kaip, pavyzdžiui, Google, gali būti gyvybiškai svarbi, nes 93 proc. internetinės patirties prasideda nuo paieškos sistemos. Tai yra informacijos saugykla, kurios nerekomenduojama praleisti.
Skaitmeninė Reklama: Privalumai smulkiajam verslui
Viskas, ko norite, už jūsų pinigus
Akivaizdus skaitmeninės erdvės pranašumas yra tai, kad tai yra pigu. Išlaidos gali būti pagrindinė mažų įmonių kliūtis, todėl šio pranašumo negalima nuvertinti. Didesnės įmonės užima tradicinės reklamos erdvę ir gana daug internetinės erdvės, tačiau mažesni verslai gali gauti naudingos patirties iš palyginus pigesnių rinkodaros priemonių. Tiesą sakant, yra daugybė nemokamų skaitmeninės reklamos formų, kurios turėtų tapti puikia pradžia (tačiau ne pabaiga – nemokamomis priemonėmis toli nenuvažiuosi).
Google Ads ir Facebook skelbimai mažoms įmonėms kainuos daug pigiau nei kai kurių reklaminių skydų ar skrajučių įdėjimas. Spustelėjimų ar parodymų rodikliai yra daug ekonomiškesni, ypač atsižvelgiant į tai, kiek žmonių buvo pasiekta. Tokie skelbimai taip pat yra daug efektyvesni siekiant tikslinės rinkos, nes dėka Google algoritmų jie pasiekia būtent tuos skaitytojus ir žiūrovus, kuriems tai yra įdomu.
Efektyvus stebėjimas ir planavimas
Kaip minėta anksčiau, yra daug informacijos ir analizės, kurią galite gauti naudodamiesi internetine rinkodara. Pasinaudokite visais jos privalumais: stebėkite, kiek žmonių spustelėja jūsų skelbimus, atlikite keletą pagrindinių A/B testavimų, įsigilinkite į jūsų Google statistiką, ir panašiai. Tai taip pat daug patogiau nei reklaminiai skydai ar skrajutės, nes galite išnagrinėti savo rinkodaros efektyvumą vos keliais spustelėjimais.
Taip pat turėsite mažiau galvos skausmo ieškant auditorijos. Kadangi tiek Google ir Facebook skelbimų yra nukreipta ir rodoma tiesiogiai vartotojams, jums praktiškai jau nebereikia rūpintis geografiniu ir demografiniu planavimu. Tai užtikrina, kad skelbimai pasiektų tuos tikslinius socialinės žiniasklaidos vartotojus.
Tinka smulkaus verslo tempui ir veiklos poreikiams
Be to, kad tradicinė reklama yra brangi, ją dar reikia iš anksto kruopščiai suplanuoti. Spausdinta reklama, reklaminiai skydai, skrajutės, televizijos reklamos ir kt. yra gana sudėtinga ir nenuspėjama reklamos sritis. Mažos įmonės dirba sparčiai, operatyviai, turėdamos mažai darbuotojų ir dar mažiau rinkodarai skirto biudžeto. Internetas yra labiau tinkamas tokiam tempui, kokio gali prireikti mažoms įmonėms. Iš tikrųjų, jūsų internetinės rinkodaros plano parengimas ir vykdymas gali užtrukti vos kelias minutes.
Panašiai, keičiant planą ar skelbimus, ar pateikiant naują informaciją taip pat užtruks trumpą laiką. Tai suteikia mažosioms įmonėms pranašumą, kalbant apie darbo eigos greitį. Tai ypač svarbu, nes mažos įmonės vykdo veikla daug greitesniu tempu, ir jie privalo pasilikti įdomūs savo vartotojams ir klientams. O didelės įmonės gali susidoroti su didesnėmis išlaidomis ir skirti rinkodarai daugiau laiko.
Taip pat skaitykite: Kaip Google My Business Įrašai Gali Padėti Jūsų Verslui