Pastaba: Norint užtikrinti šio straipsnio SEO veiksmingumą Lietuvos regione, turinyje yra panaudoti tam tikri raktiniai žodžiai, kurie gali būti parašyti su klaidomis. Tai yra daroma efektyvesnės paieškos tikslais – viskas Jūsų patogumui. Daugelis prekės ženklų didžiuojasi savo atlikta skaitmenine rinkodara bei reklama internete. Įvairių įmonių, nuo didelių korporacijų, tokių kaip Pepsi, iki mažesnių pradedančių įmonių, atvejai demonstruoja pastangas, iš kurių daug ko galima pasimokyti. Šiame straipsnyje apžvelgsime keletą skaitmeninės rinkodaros vykdymo atvejų, iš kurių galima nemažai ko išmokti.

Šie skaitmeninės rinkodaros atvejai iliustruoja šiuolaikinės skaitmeninio turinio strategijos elementus, tokius kaip reklama internete. Šie atvejai iliustruoja įvairias sritis, įskaitant ilgalaikį turinio planavimą, veiksmingą klientų įtraukimo strategijas, ir sėkmingus rinkos tyrimus.

Pepsi reklama internete ir jų skaitmeninės rinkodaros atvejis

Pepsi reklama internete

Visame pasaulyje žinomas maisto ir gėrimų gamintojas PepsiCo visada buvo pavyzdingas skaitmeninės rinkodaros atlikėjas. Pepsi atlieka aukščiausios klasės rinkos tyrimus, ir tai yra ypač aktualu turint tokį konkurentą kaip Coca-Cola. Šis atvejis nagrinėja jų reklama internete norint pasiekti kuo daugiau pirkėjų pandemijos metu.

Kaip ir bet kuris kitas verslas, PepsiCo prisitaikė prie besikeičiančių covid-inių aplinkybių. Laimei, bendrovė pasirūpino viskuo iš anksto ir jau skyrė daugiau išteklių savo skaitmeninės rinkodaros pastangoms. Jie siekė padidinti produktų rodymą per tokias bendroves kaip Mirriad.

„Tai, ką matėme, yra spartus investicijų poslinkis nuo tradicinių prie daugiau transliuojamų, skaitmeninių vietinių platformų“,

Kate Brady, PepsiCo žiniasklaidos naujovių ir partnerystės plėtros vadovė.

Bendrovė savo dėmesį reklamai papildo transliacijomis ir nauja skaitmeninio platinimo strategija. Bendrovė sukūrė 2 svetaines, kurios tiesiogiai pasiekia vartotojus, kad pateiktų platų jų produktų asortimentą. Nors vyko pandemija, kompanijai pavyko padidinti grynuosius pardavimus net 5,3% 2020 metų trečiąjį ketvirtį keleto kanalų sinergijos dėka.

Ko išmokėme: reklama internete bei skaitmeninė rinkodara ir skaitmeninis platinimas eina koja kojon per didelius sukrėtimus. Prieigos prie mažmenininkų trūkumas gali iš atsakomybės pereiti į naują verslo modelį. Tiesioginis pardavimas be konkurentų taip pat yra naudingas Pepsi rinkos segmentavimo strategijai.

Volkswagen rinkodaros kampanijos personalizavimas

Volkswagen personalizuota reklama internete

Automobilių skaitmeninė rinkodara ir reklama internete gali būti sunkiai įveikiama pramonė. Dėl to, kad automobilis yra nepigus pirkinys ir reikalauja daug pasvarstymų, kompanijoms gali būti brangu lydėti tą pirkėją link kasos. Be to, daugeliui pirkėjų masinė skaitmeninė rinkodara ir bendra reklama internete gali atrodyti pernelyg beasmenė ir “šalta”.

Volkswagen teko keisti rinkodaros tikslus, kad atitiktų šiuos iššūkius. 2019 metais bendrovė padarė keletą protingų pakeitimų, kurie atvėrė kelią drąsiam naujam požiūriui į reklamą. Jie nutraukė rinkodaros tarpininkystės agentūras, įskaitant Grabarz & Partner. Nutraukus beveik du dešimtmečius trukusias partnerystes ir paliekant bendradarbiauti tik 3 rinkodaros įmones, buvo galima sukurti tikslingesnę strategiją.

Tada bendrovė taip pat perėjo prie didelio skaitmeninės rinkodaros postūmio kartu su pasaulinio masto kampanijų vykdymu. Nors kampanijos yra vykdomos visame pasaulyje, jos siekia labiau suasmeninto požiūrio. Jie surinko daug daugiau rinkos ir vartotojų duomenis, diegdami naujas skaitmenines priemones ir AI, kad išlaikytų geresnę klientų informavimo strategiją.

„Naujo pardavimų modelio dėka ateityje galėsime tiesiogiai bendrauti su klientu. Anksčiau tiesioginis bendravimas iš esmės buvo prekiautojų reikalas“,

VW prekės ženklo rinkodaros vadovas Jochenas Sengpiehlis.

Ko išmokėme: VW naudoja suasmeninamą, tuo pat metu pasaulinio pasiekiamumo rinkodaros kampaniją, kad skirtų ypatingą dėmesį individualiems automobilių pirkėjams.

Omoda atvejis bendradarbiaujant su trečiomis šalimis

Omoda ir trečiosios šalys

Kitas skaitmeninės rinkodaros atvejis rodo, kad kartais savarankiškos kontrolės atsisakymas gali suteikti teigiamą rezultatą. Nyderlandų batų mažmenininkui Omoda reikėjo persvarstyti savo požiūrį į reklama internete. Augant bendrovei, jiems buvo sunku palaikyti ir prižiūrėti savo 300 kampanijų kokybę. Štai kodėl jie pradėjo bendradarbiavimą su rinkodaros agentūra Dept.

Dept padėjo įmonei automatizavimo tikslais. Omoda kompanijos paieškos reklamos konversijų vertė padidėjo 30%. Įmonės darbuotojai taip pat 20% mažiau laiko skyrė užduočių atlikimui rankiniu būdu ir galėjo šias pareigas išplėsti tarptautiniu mastu.

Bendrovė padėjo jiems surinkti pirminius duomenis, kad patobulintų klientų įtraukimo modelį. Turint išorinį skaitmeninės rinkodaros kampanijos specialistą, jiems nebereikia plėsti savo komandos.

Ko išmokėme: nors kontrolės delegavimas gali atrodyti bauginantis, nauda ir potencialas persveria tą baimę.

TopShop prekės ženklo pozicionavimo atvejo tyrimas

TopShop vaizdas iš gatvės

Vaizdą pateikė Flickr vartotojas Carol

Šis prekės ženklo pozicionavimo atvejo tyrimas pabrėžia turinio valdymo strategijos svarbą. Londono Mados savaitė yra konkurencingas renginys, kuriame kiekvienas prekės ženklas nori likti išskirtinis. O siekiant išsiskirti, reikia įdėti visas pastangas.

Nauja TopShop idėja išsiskirti iš minios kilo iš partnerystės su Google+. Partnerystė gerbėjams suteikė:

  • prieigą prie užkulisių ir susirinkimų bei vakarėlių ant raudonojo kilimo
  • Google podiumo nuotraukų stendą pagrindinėje parduotuvėje
  • madingą vakarėlių programėlę
  • Google+ vartotojų bendravimą su Topshop kūrybos direktoriumi ir dizaino vadovu
  • turinį iš geriausių modelių, tokių kaip Cara Delevingne, Jourdan Dunn, Rosie Tapner ir Ashleigh Good

Be šių funkcijų, vartotojai galėjo mėgautis interaktyviais elementais. Specialus Google+ stendas leido vartotojams išbandyti mados gaminius ir paskelbti nuotraukas. Be to, „Būkite komandos dalis“ leido auditorijai stebėti TopShop būstinės užkulisius.

Rezultatas buvo 4 milijonai peržiūrų visose platformose. “Tūsas” ant raudonojo kilimo taip pat pasirodė ypač sėkmingas – jo tiesioginę transliaciją stebėjo 7500 žiūrovų. Topshop parduotuvė Oksfordo gatvėje sugeneravo daugiau nei 600 nuotraukų, o interaktyvi programėle pasinaudojo išties daug auditorijos narių. Vartotojai sąveikaudami su šiuo app’u praleido 11 minučių, o 52% juo pasidalino su draugais.

Ko išmokėme: šis prekės ženklo ir turinio rinkodaros atvejo tyrimas parodo, kaip prieinamumas gali užtikrinti prekės ženklo vertybes.

MyFix socialinės žiniasklaidos skaitmeninė rinkodara ir reklama internete

MyFix reklama internete

Dviračių mažmenininkas Kanadoje Myfix Cycle negalėjo pasiekti rentabilumo taško vykdant internetinius skelbimus, ir norėjo pakeisti situaciją. Jų partnerystė su Webrunner Media Group suteikė daug efektyvesnę rinkodaros IG. Šis socialinės žiniasklaidos atvejo tyrimas iliustruoja kokybiško bendravimo ir nuorodų nukreipimo bei retargetingo potencialą.

Bendrovė perėjo prie kur kas pigesnės retargetingo kampanijos Facebook’e, ir rezultatai jų nenuvylė. Jie uždirbo 15 dolerių už kiekvieną išleistą 1 dolerį, vykdydami atnaujintą kampaniją ir atlikdami kelis paprastus veiksmus:

  • Pirma, jie savo svetainėje naudojo Facebook pikselį ir konversijų stebėjimo įskiepius.
  • Kitas dalykas buvo auditorijos segmentavimas. Įtraukti 3 segmentai:
  1. lankytojų per pastarąsias 14 dienų;
  2. tų pačių lankytojų, kurie pridėjo produktą į krepšelį per pastarąsias 14 dienų, dalis;
  3. pirkėjai iš MyFix per pastarąsias 180 dienų.
  • Naudodami pasirinktinę auditoriją Facebook’e, Myfix Cycles taikė į pirmuosius du segmentus. Jie taip pat neįtraukė pirkėjų iš 3 kategorijos. Kadangi dviratis yra tai, ko nepirktum kas pusmetį, ir dviračių rinkoje retai pasitaiko pakartotinių pirkėjų, nėra prasmės skirti biudžetą siekiant nukreipti juos į parduotuvę.
  • Kalbant apie skelbimų turinį, bendrovė skatino nemokamą pristatymą ir paryškino vizualų jų dviračių patrauklumą.

Ko išmokėme: kaip rodo šis internetinės rinkodaros strategijos atvejo tyrimas, brangesnė reklama internete ne visada yra protinga. Paprastos (bet neprastos) kampanijos, nukreiptos į tinkamus segmentus, gali būti kur kas veiksmingesnės.

Norėdami sužinoti daugiau, peržiūrėkite Promoguy svarbių projektų atvejų nagrinėjimus.