Per pastaruosius dešimtmečius internetinė rinkodara tapo vaizdingesnė. Paveikslai ar nuotraukos, reklamjuostės, Instagram postai ir daugybė kitų internetinio ryšio palaikymo ir komunikavimo būdų priklauso nuo vaizdinės turinio dalies. Vaizdai yra pelningas šaltinis, tačiau nedaugelis įmonių žino, kaip juos maksimaliai išnaudoti. Vaizdų optimizavimas paieškos sistemose ir tinkamas SEO optimizavimas gali maksimaliai padidinti vaizdų natūralios paieškos potencialą ir pritraukti srautą ten, kur jis yra svarbus.

Atlikdami savo svetainės vaizdų optimizavimo paieškos sistemose strategiją, maksimaliai padidinate savo galimybes Google Vaizdų paieškos sistemoje, Google Lens, Google Nuotraukose ir Google Assistant programėlėje. Šios sistemos leidžia vartotojams kur kas lengviau rasti jūsų vaizdinius išteklius, nes daugelis vartotojų gali nežinoti, ko ieško, tačiau gali atpažinti ir nustatyti, kaip tai atrodo. Tai leidžia daugeliui rinkodaros kompanijų pagerinti savo buvimą internete taikant keletą gana paprastų metodų.

Iš esmės tai leidžia vartotojams pakankamai tiksliai atlikti vaizdines paieškas. Įmonės jau naudojasi vaizdinėmis strategijomis, ir tokie kaip Amazon, reklamuoja vaizdinę paiešką kaip perspektyvų įrankį. Kitos kompanijos, tokios kaip Walmart, Ikea ir Tommy Hilfiger, taip pat laikosi šios krypties. Kaip galima pastebėti, šios kompanijos turi prekių, kurios dera su vaizdine paieška ir būtų gerai jų aptarnautos.Tai ypač naudinga prekių katalogams ir mados prekių ženklams, kur lengviau prisiminti prekės išvaizda, o ne pavadinimą.

Šiame straipsnyje mes apžvelgsime, kas yra vaizdų optimizavimas paieškos sistemose ir kaip jūsų verslas gali tai maksimaliai išnaudoti. Pradėkime nuo pagrindų…

Vaizdų SEO optimizavimas paieškos sistemose: Privalumai

Vaizdų optimizavimas

„Nėra vaizdo“ vaizdo ironija

Daugumoje internetinio turinio matosi teksto ir vaizdų mišinys, kad pranešimas būtų veiksmingesnis. Įmonės dažnai skiria daugiau dėmesio tekstiniam SEO nei vaizdiniam SEO. Vaizdų paieška turi didelį potencialą norint atkreipti vartotojų dėmesį į jūsų puslapį. Vartotojų pritraukimas naudojant vaizdo užklausas gali būti netiesioginis būdas padidinti srautą ar paskatinti pardavimus.

Paieškos sistemos reagavimas į vaizdus sukuria visiškai skirtingą sąveiką ir kitą vartotojo patirtį nei tradicinis paieškos sistemos rezultatų puslapis (SERP). Didžiausias skirtumas pastebimas formato atžvilgiu. Google Vaizduose nėra puslapių, tačiau jie yra labiau panašūs į besitęsiančią laiko juostą. Panašiai kaip pagrindinis SERP, atsižvelgiant į raktinį žodį, šie puslapiai gali pateikti tūkstančius rezultatų. Tačiau dauguma žmonių žiūri ne toliau nei pirmasis Google puslapis, tai rezultatai apsiriboja pirmuoju puslapiu su 10 rezultatų. Vaizdų paieškoje iš pirmo žvilgsnio gali būti nuo 15 iki 20 puslapių, tačiau scroll’inti žemyn galima vos be galo.

Vaizdai taip pat pasirodo pirmajame paieškos sistemos rezultatų puslapyje, kuris gali būti labai naudingas atkreipiant vartotojų dėmesį. Staiga SERP tekstas sudarė konkurenciją vaizdams, ir tyrimai rodo, kad tekstas šioje kovoje pralaimi. Priežastis gali būti tame, kad priversti vartotojus spustelėti paveikslėlį gali būti paprasčiau nei tekstą, nes jie atrodo patrauklesnį ir lengvesni. Paveikslėlis vis dėlto vertas 1000 žodžių.

Vaizdų paieška yra pagrindinis Google kasdienių paspaudimų šaltinis. Skaičiai taip pat kalba patys už save: Sparktoro prognozuoja, kad Google Vaizdai užima apie 20% paieškos sistemų rinkos dalies. Google vaizdų paieška sudaro 1/10-ąją viso Google srauto, o puslapių peržiūra per dieną viršija 1 milijardą. Jei tai nėra pakankama priežastis kad pagerintumėte savo vaizdų reitingą, negalime sugalvoti geresnės.

SEO įvaizdžio strategija: Įvadas. Failų pavadinimai

Pirma, svarbūs yra jūsų failo įkėlimo duomenys. Štai kodėl turite redaguoti failų pavadinimus ir sukurti juos kuo labiau apibūdinančius ir aiškius. Failo pavadinimas turi apimti raktinio žodžio reikšmę, ir taip pat turi būti pakankamai konkretus, kad atitiktų tikslesnius paieškos terminus.

Paimkime žemiau pateiktą paveikslėlį kaip pavyzdį. Jei įkeliate Amsterdamo nuotrauką, pavadinimas „Amsterdamas“ tiesiog pasimes tarp kitų paieškos rezultatų. Išsamesnė informacija turi būti įkelta į pavadinimą, todėl pavadinkime ją „Amsterdamas-daug-sniego“. Tai leidžia šiai nuotraukai išsiskirti iš 100 kitų Amsterdamo nuotraukų internete ir sukuria kokybiškesnę patirtį ir tikslesnius rezultatus naudojantis paieškos sistemomis.

Amsterdamas sniegas 2017 Koningsplein SEO

Dydžiai

Tada turite įvesti alternatyvius duomenis (alt data) prie paveikslo, kurie apima reikalingus raktinius žodžius ir tiksliai aprašo paveikslą. Tai pagerina jūsų SEO ir suteikia jūsų vaizdui geresnį paieškos sistemų indeksavimą ir reitingą. Grįžkime prie „Amsterdamas Sniegas 2017 Koningsplein“, kuris apibūdina laiką ir vietą. Pažangesniame lygyje galima pakeisti EXIF ​​duomenis ir pridėti reikiamos informacijos, pavyzdžiui, svetainės pavadinimą. Tai taip pat yra geras patarimas įrodant plagiatą.

Kitas svarbus veiksnys yra failų dydžiai. Tai reiškia du skirtingus dydžių tipus: vaizdo matmenis ir jo užimama vieta. Optimizuojant vaizdus reikia visą tai subalansuoti. Matmenys turi būti kuo didesni, tačiau vaizdas turėtų užimti kuo mažiau vietos saugykloje. Google teikia pirmenybę mažiausiai 1200 pikselių vaizdams. Vietos užėmimo saugykloje mažinimas bet kuriuo atveju gali teigiamai suveikti, nes tai pagreitina svetainės puslapius, o tai savo ruožtu padeda jūsų SEO. Yra daugybė vaizdų sumažinimo programų, pavyzdžiui, Skitch, kurios “suspaudžia” failus ir suteikia geriausią subalansuoto dydžio ir svorio galimybę.

Vaizdinės paieškos tobulinimo patarimai

Google SEO vaizdų žymos

Nepamirškite tinkamai pažymėti vaizdus internetinėje parduotuvėje. Žymos padeda Google sistemai lengviau klasifikuoti prekes ir teikia rekomendacijų vartotojams. Šios rekomendacijos taip pat padeda paskirti vaizdus į platesnes kategorijas, todėl juos yra lengviau rasti. Jie gali būti rodomi vaizdų paieškos antraštėje po paieškos juosta (kaip apvesta raudonu aukščiau esančiame paveikslėlyje) arba susijusiuose paieškos laukeliuose su panašiomis prekėmis ar paieškomis. Apart pavadinimo žymos, dar vienas geras vaizdo optimizavimo patarimas yra tai, kad jūsų pranešimuose būtų galima rasti schemą. Jei norite sužinoti apie schemą plačiau, peržiūrėkite mūsų ankstesnį straipsnį čia.

Turinys aplink paveikslą taip pat padidina jo galimybes būti rodomam paieškos sistemose, kurios apima viską, ko ieško vartotojai. Tai tekstas aplink ir po vaizdo, antraštės ir puslapio pavadinimo žymos. Panašiai ir inkaro tekstai gali padaryti vaizdą veiksmingesnį. Inkaro tekstai su nuorodomis su panašiais pavadinimais kaip vaizdas yra geras būdas jo matomumui pagerinti.

Priklausomai nuo to, ar norite padidinti vietinį SEO, galite lokalizuoti failų pavadinimus ir žymas. Vietų pavadinimų pridėjimas prie vaizdų padeda išlaikyti juos gana pastėbimus susijusiose srityse. Taigi paveikslai, susiję su vartotojo vietovės poreikiais, gali būti kur kas efektyviau rodomi panaudojant geografines žymas.

Visi šie patarimai sudaro vaizdų optimizavimo paieškos sistemose strategijos pagrindus. Verslo matomumas yra vienas pagrindinių veiksnių internete, ir, tinkamai naudojant vaizdų galimybes galima gauti daug daugiau naudos nei iš teksto, o vartotojai gaus lengvesnį žiūrėjimo atžvilgiu informacijos gabalą. Vis labiau vizualizuotoje rinkodaros rinkoje yra svarbu prisitaikyti šiomis kryptimis.