Pastaba: Norint užtikrinti šio straipsnio SEO veiksmingumą Lietuvos regione, turinyje yra panaudoti tam tikri raktiniai žodžiai, kurie gali būti parašyti su klaidomis. Tai yra daroma efektyvesnės paieškos tikslais – viskas Jūsų patogumui. Žmonija po truputį atsigauna po pandemijos, ir po ilgų karantino laikotarpių ypač nori nuvykti ne tik į renginius, bet ir į kavines ir restoranus. Dėl šios priežasties tinkamas klientų pritraukimas jūsų nepakartojamos maitinimo įstaigos link yra svarbesnis nei bet kada. Socialinės žiniasklaidos, internetinės rinkodaros ir SEO paslaugos restoranui gali užtikrinti, kad jūsų kavinės ar restorano vieta bei renginiai joje pirmaus.

Internetinės rinkodaros strategijos ir tinkamai įvykdytos SEO paslaugos gali būti labai svarbios kuriant optimalų maisto užsakymo internetu ir fizinių restorano apsilankymų derinį. Reklama internete taip pat gali pritraukti klientus suteikiant nuolaidas ir specialius pasiūlymus. O šiuo metu įgyvendinti tokias akcijas ir stebėti bei analizuoti jų analitiką taip pat yra daug lengviau.

Geresnės SEO paslaugos restoranui kūrimas

SEO paslaugos restoranams gali būti labai ženklios daugumai suinteresuotų vartotojų apsistojant pirmame Google paieškos rezultatų puslapyje. Jums nebus lengva užimti aukštesnes pozicijas, nes maisto sektorius yra labai konkurencingas. Nors yra lengviau pasiekti pirmas eilutes naudojant mokėjimą už paspaudimą ir mokamą reklamą, aukštesnio reitingo naturalus/organinis pasiekimas turi tam tikrų privalumų.

Restorano SEO optimizavimas renginiams ir vietoms

Norint pasirodyti pirmame Google paieškos rezultatų puslapyje, reikia nuoseklaus veiksmų plano. Jums taip pat reikia turėti suvokimą, kokiais būdais norite būti rodomas, nes Google paieškos gali labai skirtis. Pavyzdžiui, gal norite pasirodyti Maps 3 pack’e norint rodyti restorano vietovę, ar planuojate pritraukti žmonių į renginį. Pirmasis puikiai tinka įstaigoms, o antrasis labiau tinka vienkartiniams renginiams.

Svarbu pažymėti, kad tai nereiškia, kad reikia vykdyti tik vieną reklamos tipą. Vienkartiniai renginiai, nukreipiantys į jūsų svetainę, ilgainiui padės pagerinti svetainės SEO, o geresnis svetainės našumas natūraliai pritrauks žiūrovų jūsų renginiams. Skirtingai nustatytos reklaminės kampanijos gali stebuklingai sąveikauti, ir taip pat gali pritraukti skirtingas tikslines grupes.

Plačiau apie renginius skaitykite mūsų ankstesniame straipsnyje SEO paslaugos renginiams. Tačiau štai yra keletas trumpų patarimų, kaip paskatinti renginius:

  • paskelbkite informaciją apie renginius socialinėje žiniasklaidoje ir iš anksto planuokite juos atsižvelgiant į švenčių datas. Visi gali pradėti vykdyti reklamą, todėl labai svarbu pasirodyti pirmiems.
  • pradėkite gimtadienio klubą ar specialius pasiūlymus tokioms progoms.
  • reklamuokite savo tikslinei grupei skirtas akcijas (pavyzdžiui, nuolaidas studentams).
  • taikykite nuolaidas didelėms grupėms, pavyzdžiui, biurų vakarėliams ar kitiems renginiams.

Vietinio SEO paslaugos restoranui svarba

SEO paslaugos restoranui, Hamburg, Google 3-Pack

Google 3-Pack’o rezultatai

Kai reikia pritraukti lankytojų asmeniškai, dauguma žmonių atras jūsų restoraną ar kavinę atsižvelgiant į jūsų vietovę. Tai reiškia, kad turite nurodyti savo vietovę svetainėje, optimizuoti Google My Business profilį ir naudotis daugybe programėlių svetainių ir internetinių žemėlapių optimizavimui.

Vienas dažnai nepaisomas įrankis norint turėti aukštesnį vietinį reitingą yra Google My Business įrašai. Įrašai padidina matomumą Google sistemoje, suteikia naujos informacijos, kuri gali jus išskirti tarp konkurentų, ir suteikia jums galimybę nemokamai ir prieinamai sąveikauti su potencialiais lankytojais internetinės rinkodaros komunikacijos būdu. Galite paskelbti nuotraukas, raginimus veikti ir atnaujinimus, kurie sukeltų reakcijos ir pritrauktų dėmesį. Rekomenduojamas įrašų skelbimo dažnumas yra kartą per savaitę.

Kad galėtumėte kuo veiksmingiau išnaudoti Google žemėlapius skelbdami savo vietovę, restoranų verslo internetinė rinkodara gali būti labai padėti įvairiais būdais. Viena vertus, tai greita nuoroda ir nukreipimas į jūsų svetainę, kur pateikiama pagrindinė informacija, įskaitant darbo laiką. Antra, atsidūrę 3-pack’e ar Google žemėlapių karuselėje, jūsų matomumas ženkliai padidės.

Jūsų žemėlapių įrašas privalo turėti pagrindinę informaciją. Vietiniai restorano lankytojai norės žinoti kainas, darbo laiką, ar jūsų restorane galima pasiimti maisto išsinešti, ir kokį maistą siūlote.

Paveikslėliai ir vaizdo įrašai gali labai pritraukti klientus. Žemėlapių puslapyje nepamirškite pateikti nuorodos į savo svetainę. Trumpa įžanga taip pat naudinga pateikiant pagrindinę informaciją apie jūsų paslaugas.

Raktinių žodžių planavimas

Patikrinkite, kokios paslaugos ar maisto produktai yra populiariausi tarp klientų. Nereikia keisti visos restorano temos, kad tai atitiktų raktinius žodžius, tačiau stebėkite, kokias paslaugas ir mastą jau pateikiate ir ar optimizuojate tai, kad potencialūs lankytojai jus lengviau rastų. Galbūt jūs pateikiate vištienos sparnelius ir daugelis žmonių jų ieško, bet jūs nenurodėte to kaip savo pagrindinę specialybę pristatymo svetainėse. Šiuo atveju žmonės niekada nerastų jūsų puslapio.

Būkite tikslūs. Norint optimizuoti raktinius žodžius restoranams ir maitinimo įstaigoms naudojantis Google sistemą, reikia kategorizuoti ir įvardinti konkrečius maisto produktus. Geriausios SEO taktikos ir SEO paslaugos restoranams atsižvelgia į labai specifinius poreikius. Kartais žmonės ieško Google sistemoje tam tikrų maisto produktų, o kartais jie gali ieškoti vietos prisėsti, išgerti kavos ir pasinaudoti nemokamu belaidžiu internetu.

Aprašykite savo paslaugas. Sukurkite atskirą puslapį siekiant aprašyti renginių aptarnavimą, o kitą – maisto kainoraščiui ir užsakymams. Tai padeda paieškos sistemai pateikti tikslinę informaciją pagal skirtingus paieškos terminus. Tai taip pat padeda nukreipti labai skirtingus klientų segmentus. Maitinimo paslaugos ir aptarnavimas yra itin populiarios tarp susijusių verslų ir daugelio jų klientų. Tad jūsų tikslinę rinka gali išplėsti kur kas toliau, nei individualūs lankytojai ir užsakovai.

Pristatymo paslaugų svetainių nauda restorano SEO

SEO paslaugos restoranui pristatymo platformose

Maisto pristatymo platformos

Be pagrindinės svetainės, vienas efektyviausių nukreipimų paprastai yra nuorodos į trečiųjų šalių maisto užsakymo programas. Šios programos yra patogios ir suteikia jums vietą, kurioje galite pritraukti bendrus klientus ir vietines įmones.

Jūs mažai kontroliuojate kitas platformas, tačiau galite įtakoti tai, kokią informaciją mato jūsų klientas. Tikrai naudinga būtų pridėti maisto ar patiekalų nuotraukų šalia pasirinkimų. Nustebsite, kiek mažai restoranų tuo naudojasi ir kiek šis paprastas žingsnis gali padėti klientui apsispręsti.

Užsakant greito paruošimo maisto produktus, restorano svetainei yra kritiškai svarbu pasirodyti maisto pristatymo programėlėse. Tačiau kai kurie restoranai neturi to maisto, kuris tiktų tokioms platformoms. Tokiais atvejais restoranai turi pabrėžti savo pranašumus, kad lankytojai asmeniškai apsilankytų tokiame restorane. Pavyzdžiui, galima akcentuoti šiame restorane vykstančius renginius, tada labiau tikėtina, kad klientai lankysis šiuo tikslu.

Patarimai nustatant tikslinę auditoriją

Restoranai gali būti visiškai skirtingos paskirties ir turėti skirtingą tikslinę auditoriją. Jūs tikriausiai jau žinote savo tikslinę grupę. Tačiau kai kuriuose restoranuose lankytojų segmentavimas gali būti pernelyg bendras, kad būtų galima tiksliai apibrėžti. Tokiais atvejais rekomenduojame taikyti sezoninį taikymą, remiantis renginių aktualumu ir metų laiku.

Siekdami pažinti tikslinę rinką, dauguma žmonių ieškos restorano ar kavinės naudojantis telefonu. Tai ypač pasakytina apie impulsyvius klientus, tuos, kurie neplanavo eiti į kavinę ar restoraną, bet šiuo momentu ieško vietos, kur pavalgyti. Pavyzdžiui, 72% parduotuvių klientų juodojo penktadienio/Black Friday metu apsilanko restorane. Taigi tokie įvykiai ar tokios šventės kaip Kalėdos ypač gali būti metas paskatinti daugiau reklamos ir pagerinti restorano SEO.

Desertų gamintojams tokios šventės kaip Kalėdos ar Valentino diena gali būti puiki galimybė. Pabandykite nukreipti tokius žmones, kurie atitinka profilį (tarkime, tam tikro amžiaus porelės, šeimos, biuro vakarėliai ir panašiai), kad įsigytų jūsų sezoninių skanėstų. Taip pat gera priemonė ieškant klientų būtų teikti maitinimo ir aptarnavimo paslaugas vakarėliams per Kalėdas ar net penktadienio brančams (vėlyviems pusryčiams). Taikykite ne tik asmenis, bet ir įmones, renginius ar susirinkimus.

SEO paslaugos restoranui: Turinio strategija

Šiais laikais kokybiškas bei išskiriantis turinys yra būtinas kuriant bet kurio restorano rinkodaros strategiją. Tačiau tai nebūtinai reiškia, kad jums reikia nuolat rašyti įrašus savo blogui (nors ir tam reikia skirti laiko). Vizualus turinys tampa vis svarbesnis, todėl yra verta kurti memus, vaizdo įrašus, paveikslus su maistu ir panašiai. Kuriant estetišką vizualų turinį, žiūrovo atžvilgiu vaizdo įrašai ir paveikslai gali atrodyti patrauklesni ir patikti labiau nei kitos turinio formos.

Klientų atsiliepimai

klientų apžvalga Yelp

Apžvalga Yelp platformoje

Atsiliepimai yra pagrindinė bet kurio restorano internetinės rinkodaros strategijos dalis. Apart Google peržiūros, prisiregistruokite tokiose restoranų apžvalgų platformose kaip Yelp, Foursquare ir TripAdvisor. Skatinkite savo vartotojus skelbti atsiliepimus ir rekomenduoti jūsų svetainę. Rekomendacijos „iš lūpų į lūpas“ yra viena vertingiausių apžvalgos dalių pasirenkant restoraną ar kavinę.

Google aktyviai teikia pirmenybę puslapiams, kuriuose yra 1) daugiau atsiliepimų ir 2) didesnis bendras įsitraukimas. Buvimas tokiose platformose gali tapti priemone gauti svarbų grįžtamąjį ryšį. Pavyzdžiui, kai vartotojas ar lankytojas paskelbia ar pamini restoraną vienoje šių svetainių arba Google žemėlapiuose, galite sužinoti, kaip jis rado jūsų restoraną. Net ir blogi atsiliepimai apie restoraną yra naudingi siekiant sužinoti daugiau apie vietą ir paslaugas.

Tokios programos kaip Takeaway.com taip pat puikiai tinka tam, kad gautumėte atsiliepimus ir įvertinimus. Jie dažnai siunčia klientams laiškus elektroniniu paštu, prašydami atsiliepimų. Jei turite aukštus įvertinimus Uber Eats ar bet kurioje kitoje tokioje platformoje, parodykite tai savo rinkodaros strategijoje.

Naudokite vartotojų sukurtą turinį

Ne tik jūs patys galite kurti turinį savo restorano rinkodaros strategijai vykdyti. Yra ir kitų būdų, kaip kūrybiškai panaudoti klientų turinį. Laisvo bendradarbiavimo laikais žmonės labai nori kurti jūsų rinkodarą už jus ar kartu su jumis.

Galite siūlyti ypatingas riboto laiko nuolaidas žmonėms, kurie skelbia jūsų restoraną ir žymi jus Instagram’e. Galbūt galite organizuoti loteriją, kurioje, jei kas nors populiarizuoja jūsų puslapį ir dalinasi juo su draugais, jis gali laimėti galimybę nemokamai pavalgyti pas jus. Dalinkitės informacija apie savo restoraną, laikydamiesi į klientą orientuoto požiūrio, o ne tik  siekdami prekės ženklo kūrimo tikslų. Galų gale būtent klientai ir lankytojai yra maisto ir restoranų pramonės pagrindas.

Tada sukurkite ištikimų klientų auditoriją, su kuria laisvai palaikysite ryšį. Socialinės žiniasklaidos platformos yra skirtos bendruomenėms kurti. Paskatinkite savo klientus prisijungti prie jūsų restorano puslapio Instagram’e ar Facebook’e, kad jie galėtų nuolat atnaujinti informaciją apie būsimus įvykius. Skelbkite vaizdo įrašus apie restoraną arba pasidalykite teigiamais atsiliepimais iš restoranų apžvalgų platformų ir tinklaraščių.

Influenserių rinkodara

Gera tai ar bloga, restoranų socialinės žiniasklaidos turinys dažniausiai yra kuriamas kitų žmonių, nes maisto ir restoranų pramonės pagrindas yra lankytojų atsiliepimai ir rekomendacijos. Štai kodėl turėtumėte skatinti maisto pramonės blogerius ir tinklaraštininkus, Instagram’erius, YouTube žiūrovus ir kituos, kad filmuotų savo turinį ir kad jūsų restoranas būtų to turinio dalis.

Išoriniai tinklaraščiai gali būti naudingi kuriant nuorodas, t.y. link-bildingas, o tai iškart pagerina jūsų matomumą paieškos sistemose. Be maisto tinklaraščių, atsiliepimai apie restoraną ir maistą naujienų svetainėse ar laikraščiuose yra veiksmingi, tačiau ten yra sunkiau patekti. Socialinės žiniasklaidos rinkodara yra žymiai pigesnė ir pasiekia daug didesnę auditoriją visame pasaulyje, todėl yra verta pasirūpinti būtent apie socialinius tinklus.

Patarimai kuriant restorano svetainės dizainą ir puslapius socialinėje žiniasklaidoje

Pridėkite restorano meniu prie savo Facebook’o ar kitos socialinės žiniasklaidos puslapio. Tiesą sakant, restoranų rinkodaros socialiniuose tinkluose strategija gali būti labai universali. Platforma gali veikti kaip rinkodaros priemonė, ji gali paryškinti ir akcentuoti geras restoranų apžvalgas, suteikti techninę galimybę norint rezervuoti vietą restorane, ir taip pat veikti kaip mokėjimo platforma norint užsakyti bilietus į renginius ar apmokėti juos. Geriausi restoranų puslapiai Facebook platformoje naudoja visas šias funkcijas, kad sukurtų centralizuotą klientų įtraukimo centrą.

Iš kitos pusės, visiškai pasikliauti socialine žiniasklaida nėra geras sprendimas: ji atitraukia dėmesį nuo jūsų restorano svetainės. Naudokite socialinus tinklus proto ribose. Geriausia yra rasti būdą, kaip nukreipti lankytojus iš išorinio puslapio į savo svetainę. Kai kurie restoranai siūlo išskirtines nuolaidas perkant ar rezervuojant vietas, nukreipdami į savo svetaines. Kiti informuoja vartotojus, kad maistas yra pigesnis, jei jie naudojasi pristatymo užsakymų pateikimo sistema restorano svetainėje, nes tai sumažina tarpininko mokesčius daugelyje pristatymo programų.

Štai būdas naudoti socialinę žiniasklaidą ir paieškos sistemas, kad pritrauktų žmones į jūsų restoraną.

PPC strategija

PPC skelbimai turi veikti kartu su jūsų restorano SEO strategija. SEO padės jums pasiekti geresnių organinės paieškos rezultatų, o PPC tiesiogiai pritrauks jūsų klientus. PPC dažnai pritraukia vartotojus, ieškančius konkrečios paslaugos, o ne tuos, kurie atsitiktinai randa paslaugą.

Restoranams skirtas PPC turinys gali būti įvairus. Paskelbkite tokias patiekalų nuotraukas, kad klientai akimirksniu suprastų, kad jie yra alkani ir iškart atbėgtų pas jus ar padarytų užsakymą. Galite išbandyti vaizdo įrašus, tačiau tai geriau tinka žinomiems prekės ženklams (tokiems milžinams kaip McDonald’s), tokiu atveju konkurencija bus arši. Taip pat galite suteikti nuolaidų ir dovanų.

Optimizuokite skelbimus, svetaines ir socialinę žiniasklaidą mobiliesiems prietaisams

89% paieškos, kur pavakarieniauti, atliekama naudojant mobiliuosius. Ar reikia kažką daugiau sakyti apie optimizavimo mobiliesiems įrenginiams svarbą?

Kalbant apie socialinę žiniasklaidą ir skelbimus, yra svarbu, kokioje terpėje dirbate. Pavyzdžiui, prisiderinkite prie Instagram formato: vertikali puslapio orientacija mobiliuosiuose telefonuose atrodys geriau nei horizontali.

Be turinio, tas pats pasakytina apie restoranų reklamas. Patikrinkite, ar gerai veikia jūsų pristatymo skiltys svetainės ir programų mobiliuosiose versijose. Ar vartotojui nereikia įrašyti daug teksto? Pasikliaukite daugiau lengvai suprantamomis, spustelėjamomis parinktimis, automatiškai užpildomais adresais, paprastu klientų sąskaitų valdymu ir kitomis patogiomis express-funkcijomis.

Vietos restorane rezervavimas turėtų apsiriboti vienu ar dviem veiksmais – vos perbraukus ir bakstelėjus. Jei rezervavimo ar užsakymo procesas per daug sudėtingas, klientai nusivilia ir išeina pas jūsų konkurentą. PASTABA: turėtumėte stebėti savo atmetimo rodiklius, atkreipdami dėmesį į tai, kokiu momentu klientai palieka jūsų svetainę, kad atitinkamai atliktumėte koregavimus.

Remarketingo planavimas

Yra daugybė remarketingo ir retargetingo galimybių naudojant jūsų svetainę. Kai kas nors atlieka užsakymą internetu, įsitikinkite, kad turite galimybę siųsti jam naujienlaiškį ir žinias apie specialius pasiūlymus. Tai vienas iš privalumų, jei turite savo pristatymo ir rezervavimo puslapį be trečiosios šalies dalyvavimo.

Išsaugokite dažnai užsisakančių žmonių elektroninio pašto adresus ir pabandykite pateikti jiems unikalių vertingų pasiūlymų. Remarketingo kampanijos gali apimti naujus patiekalus, šventinius pasiūlymus, sezoninius pasiūlymus ir nuolaidas. Taip pat galite naudoti tas kampanijas norėdami suteikti reklaminius kodus ir dovanas. Kaip minėta anksčiau, taip pat galite paprašyti jų atsiliepimų, už tai suteikdami nuolaidas.

Join the discussion One Comment