Daugeliui įmonių internetas yra svarbiausias įrankis jų arsenale. Jame galima rasti viską, ko reikia, o reklama verslui nekainuos brangiai. Be to, besireklamuojančiai įmonei yra lengviau nukreipti savo reklamines sroves į tikslinę auditoriją. Daugybė bet kurios įmonės turimų įrankių gali lengvai leisti jiems savarankiškai kurti bei reguliuoti efektyvias verslo svetainės skatinimo strategijas. Vis dėlto yra daugybė pagrindinių veiksnių, kurių dėka įmonė turės didesnę galimybę išsiskirti tarp konkurentų ir neatsilikti nuo rinkos pokyčių. Jei matote, kad jūsų verslo svetainė pritraukia mažą lankytojų skaičių ir turi nedidelį įsitraukimo laipsnį, nesijaudinkite. Yra daugybė smulkmenų, kurias galite padaryti, kad padidintumėte savo svetainės patrauklumą ir pridėtumėte daugiau naudos savo internetinei reklamai. Be to, verslo svetainė turi paskatinti žmones grįžti ir dar labiau užtvirtinti savo apsilankymą jūsų svetainėje keliais kanalais.

Šiame straipsnyje apžvelgsime keletą labai svarbių dalykų, kuriuos privalo turėti bet kuri efektyvi verslo svetainė:

Verslo svetainė ir jos būtini komponentai

efektyvus svetainės išdestymas

Kad jūsų svetainė būtų geriau konvertuota, yra keletas pagrindinių funkcijų, kurios gali pastiprinti ją ir suteikti jai pranašumų. Tai apima tokias smulkmenas kaip prenumeratos formas, kurios primena lankytojams, kad jie gali gauti daugiau informacijos. Tokie įrankiai dažniausiai pateikiami kaip iššokantys langai arba puslapio apačioje. Toks nedidelis, bet ženklus žingsnis iš tikrųjų gali paskatinti pakartotinį lankytojų įsitraukimą ir pririnkti vardų prie susijusios medžiagos, pvz., naujienlaiškių, straipsnių ir panašiai. Tokios prenumeratos formos gali “iššokti” pradžioje, kol svetainės lankytojas scroll’ina, arba įrašo blogo ar turinio dalies gale.

Optimizuokite savo svetainę išmaniesiems telefonams ir planšetėms, nes daug vartotojų ir svetainės lankytojų ieško informacijos ar prekių per mobiliuosius prietaisus. Tai apima ne tik tokius pagrindus, kaip dydžio ir mastelio keitimas ir skaitomumas. Mokėjimo portalai ir mobiliesiems prietaisams pritaikytos parinktys gali paskatinti pardavimus, nes jei vartotojas, norėdamas pirkti, turi pereiti iš vieno įrenginio į kitą, yra galimybė, kad jis pasiliks kitame įrenginyje ir ras kitą svetainę, kuri efektyviau tenkina jo poreikius. Taigi reikia prisiminti apie tokio pobūdžio detales, kad vartotojui būtų patogiau įsitraukti ir sąveikauti su jūsų svetainės turiniu.

Vaizdinės žiniasklaidos parinkčių pridėjimas yra dar viena gera turinio rinkodaros strategija norint skatinti lankytojų susidomėjimą. Įkeliant daugiau vaizdo įrašų, vartotojams bus įdomiau bei paprasčiau susipažinti su jūsų prekėmis ar paslaugomis. Tai gali būti veiksminga parodyti savo tikslinei auditorijai paprastą įvadinį vaizdo įrašą ar net naudingą infografiką. O jei tekstas ir informacija pasirodys lankytojui per daug laiko atimantys ar nebeįdomūs, jis tiesiog pereis į  kitą tinklalapį.

Kalbant apie patrauklumą potencialiems klientams…

Ryšio palaikymo su vartotojais patarimai

efektyvūs patarimai svtainei

Kitas komunikavimo ir sąveikos su vartotoju efektyvus būdas yra tiesioginis pokalbis. Klientų palaikymas ir informavimas (bendravimas telefonu, elektroniniu paštu, ar net dažnai užduodamų klausimų puslapis jūsų svetainėje) gali supaprastinti jūsų potencialiam pirkėjui pirkimo etapus, ir taip pat paskatins jūsų pardavimo procesą. Jei neturite galimybės skambinti klientams, alternatyva yra chatbot’as, kuris yra gana veiksminga parinktis svetainės lankytojams. Jis yra automatizuotas ir daugeliui vartotojų gali atrodyti šiek tiek “šaltas” bendravimo atžvilgiu, tačiau jį yra lengva valdyti ir modifikuoti.

Kiekvienai svetainei reikalingas kontaktinis puslapis su pagrindine informacija, tačiau galite žengti dar toliau šių ribų. Pridėkite kontaktinę formą, o ne tik elektroninio pašto adresą, fizinį adresą ir telefono numerį paprastame puslapyje. Kontaktinę formą galite nustatyti taip, kad ji nukreiptų visas klientų užklausas tiesiai į jūsų verslo el.paštą. Kitais žodžiais, tai yra veiksmingas jungtukas tarp jūsų verslo ir potencialaus pirkėjo. Forma taip pat atrodo profesionaliai, tuo pačiu metu ji leidžia vartotojams likti svetainėje, kad jiems nereikėtų ieškoti kitos paslaugų teikimo ar prekių pardavimo svetainės, turinčios tiesioginio bendravimo galimybes.

Panašiai yra keletas aspektų, kurie gali paskatinti klientus grįžti į jūsų svetainę. Elektroniniai laiškai po pirkimo, kuriuose siūlomos papildančios arba panašios prekės, gali labai padėti atgaivinti vartotojo susidomėjimą. Tai taip pat gali apimti priminimus, jei pirkimo procesas buvo atšauktas pirkėjo (anksčiau aptarėme šių rinkodaros galimybių naudingumą). Bet kuriuo atveju įmonės turi priminti klientams apie save, kad jie nebeliktų tik vienkartiniais pirkėjais.

Nuolaidų, nemokamų mėginių ar pristatymo siūlymas yra visi tikri pirkėjų pritraukimo metodai. Kad klientai būtų informuoti apie tokius pasiūlymus, gali prireikti šiek tiek el.pašto rinkodaros ar retargetingo. Vienkartiniai skelbimai ir pasiūlymai gali labai padėti reklamuoti tokias iniciatyvas.

Verslo svetainė: Patarimai turinio atžvilgiu

verslo svetainė

Geras svetainės turinys yra svarbi lojalių pirkėjų pritraukimo dalis. Nuoseklūs turinio srautai, pvz., blogo įrašai, naujienlaiškiai ir kiti panašūs informaciniai elementai, palaiko jūsų svetainę gyvą. Mažesnio aktyvumo internetinės svetainės ne tik praras klientus, bet ir bus mažiau pastebimos paieškos sistemose. Nuolatinis turinio srautas, atnaujinimai ir priminimai dažniems lankytojams yra puikus būdas išvengti užsistovėjimo. Blogai gali būti gana lengvi realizacijos atžvilgiu, tačiau vaizdo įrašų turinys taip pat yra puikus būdas sparčiai padidinti lankytojų įsitraukimą.

Akivaizdu, kad ne svetainėje esantis turinys taip pat yra gana svarbus, o Instagram’o ir Facebook’o paskyros nukreipia žmones į pačią svetainę. Šie metodai daug nekainuoja ir gali būti gana lengvi. Tačiau tai nereiškia, kad verslas turi būti aktyvus visose šiose platformose. Jei jūsų produktas neturi stipraus vaizdinio komponento, tai Instagram’as jūsų atveju būtų kur kas mažiau veiksmingas. Tačiau efektyvi verslo svetainių reklama šiuo metu privalo būti daugiakanalė.

Kalbant apie tai, kaip motyvuoti vartotojus ir svetainės lankytojus skaityti jūsų turinį, tai priklauso nuo jūsų vykdomo verslo tipo. Instrukcijų ar vartotojo vadovo rašymas ar kūrimas gali paversti susidomėjusį potencialų vartotoją pirkėju. Instrukcijos ir vadovai gali pasiūlyti patarimų, alternatyvinių sprendimų, naujienų ir atnaujinimų, kurie gali paskatinti vartotojų susidomėjimą. Be to, toks turinys gali leisti Google paieškos sistemai netiesiogiai nukreipti daugiau vartotojų į jūsų spustelėjamų nuorodų, nei tiesiog ieškoti žmonių, kurie tiksliai kažko ieško ir ketina pirkti.

Verslo svetainės IG didinimas dizaino dėka

verslo svetainė

Kiti patarimai dizaino atžvilgiu, kaip pagerinti IG, apima tai, kad svarbūs puslapiai būtų iškart pasiekiami, ypač jei jų yra daug. Jei jūsų svetainė yra kompikuota, gali būti geriausia turėti paieškos juostą ir stebėjimo antraštę su visais reikalingais puslapiais. Tai gali žymiai palengvinti naršymą ir išlaikyti vartotoją visą naudojimosi svetaine laiką, o ne priversti jį be galo scroll’inti, kad pasimestų. Lengvesnė navigacija skatina kur kas didesnį įsitraukimą ir pirkimo galimybę. Tai gali būti ypač naudinga žmonėms, naudojantiems svetainę per mobilųjį prietaisą, kur naršymas ir teksto įvedimas gali būti sudėtingesnis.

CTA (call to action) arba raginimo veikti mygtukai gali paskatinti klientus pirkti prekes. Jei jūsų svetainės išdėstymas tai techniškai leidžia, CTA gali būti nepaprastai geras būdas nukreipti vartotojus iš turinio į pirkimo portalą. Gerai išdėstyti mygtukai gali nukreipti vartotojus į pirkimą arba įtikinti lankytojus pirkti panašias prekes. Pavyzdžiui, blogo įrašas apie produktą, turintis CTA, gali būti veiksmingas, nes jis yra skirtas labiau tikslinei auditorijai, kuri yra labiau suinteresuota.

Netvarkinga svetainė ar internetinė parduotuvė gali būti atstumianti, ir joks išdestymas čia jai nepadės. Parduotuvėse, kuriose yra didžiulis prekių pasirinkimas, turi būti tvarkingas ir suteikti vartotojams tik svarbiausią informaciją, ypač liečiant vizualią dalį. Jei jūsų verslo produktas yra toks, kurį reikia pritaikyti ir daryti pagal užsakymą, jūsų raginimo veikti mygtukas turi būti „Siųsti užklausą“ arba filtrai, leidžiantys rinktis ir pritaikyti prekę pagal savo pageidavimus.

Šiuo metu jūsų svetainė yra jūsų fizinės parduotuvės atitikmuo. Kaip ir bet kurioje parduotuvėje, čia reikia suteikti lankytojams patogų naršymą, greitą klientų aptarnavimą ir malonų bendravimą. Tikimės, kad šie patarimai gali padėti jūsų verslui pasiekti šiuos tikslus.