Tikros sėkmės ženklas yra pažanga nuo nuo padidėjusio klientų srauto iki konversijų, ir nuo konversijų iki nuolatinių klientų pasilikimo.

Jūsų prekės ženklo populiarizavimas

Mes kuriame jūsų prekės ženklą taip, kad jis nuolat pritrauktų naujus ir nuolatinius jūsų pirkėjus. Vartotojų srautas internete niekada neturėtų būti pagrindinis tikslas, jei jis negali pasiekti reikiamos IG. Mūsų ekspertai parengs jūsų poreikius atitinkantį planą, naudodamiesi vartotojų patirties, populiarizavimo, rinkodaros ir turinio strategijomis. Kartu visi šie elementai sudaro stiprų rinkodaros derinį.

Tinkamų klientų paieška

Nors konversija vyksta klientams darant mokėjimo pavedimą, procesas prasideda kur kas anksčiau. Pradiniame konversijos etape reikia suformuluoti tinkamus pranešimus, kurie sužadina klientų susidomėjimą ir jų norą tapti nuolatiniais pirkėjais. Tam reikia tikslingos įžvalgos apie tikslinę grupę, kruopščiai svarstant apie tai, ką jūs norite pranešti savo vartotojams ir kaip jūs galite padidinti jų įsitraukimą.

Didesnė IG

Reikalas yra ne tame, kiek jūs investuojate į rinkodarą, o tame, kiek tinkamai ir efektyviai panaudojamos tos investicijos. Kitaip tariant, išmani rinkodara ne visada yra brangi rinkodara. Netgi mažos, bet tinkamose vietose atliktos investicijos gali padaryti stebuklus, ir mes siekiame išanalizuoti visas savo kliento operacijas, kad rastume tokias efektyvias sritis ir ženkliai jas išvystytume.

KAIP TAI VEIKIA

1 žingsnis

Analizė

Preliminarus etapas apima naudojamų platformų ir nukreipimo puslapio perskaitymą. Mes nagrinėjame skaičius, kad parodytume jums, kur gali būti kliūčių ir ką reikia tobulinti.

2 žingsnis

Skelbimų kampanijos efektyvumo testavimas

Mes atliekame keletą bandymų, norėdami nustatyti, kaip tikslinė grupė suvokia einamasias kliento kampanijas ir kaip jas galima patobulinti. Mes taip pat nagrinėjame, kaip vartotojams patinka nukreipimo puslapis, kad parengtume įtikimą veiksmų planą.

3 žingsnis

Įgyvendinimas

Šio etapo metu mes atliekame keleto sričių, įskaitant nukreipimo puslapius, vartotojo patirtį, skelbimų kampanijas ir puslapio raktinius žodžius, nagrinėjimą ir koregavimą. Tai yra vienas svarbiausių konversijos optimizavimo etapų, padedančių jums efektyviai pritraukti naujų pirkėjų.

4 žingsnis

Konversijos stebėjimas

Kai jau turime konkrečius rezultatus ir skaičius, mes apskaičiuojame IG, kuri mums parodys, kokios yra investicijos ir kitos išlaidos palyginti su ankstesnėmis, ir kiek efektyviai jos suveikė siekiant kliento tikslų. Tolesnis etapas gali apimti retargetingo ir remarketingo kampanijas vartotojų lojalumo prekės ženklui stiprinti.

Bendradarbiaukime

Bendraukime

Susisiekite

Norite sužinoti daugiau?

Skaitykite straipsnius