Rinkodaros el.paštu strategija, kuri tinka jums ir atitinka jūsų klientų poreikius.

Klientų įsitraukimo skatinimas

Pirma, mes vykdome reklaminės kampanijas ir skleidžiame informaciją, ir siekiame to, kad jūsų klientai nuolat  grįžtų. Mūsų strategijos įgyvendina ilgalaikį jūsų el.pašto kampanijų planavimą. Mes vykdome įsiskverbimo rinkodarą, perpardavimus ir retargetingą, kad sukurtume nuolatinį lojalių klientų srautą.

IG padidinimas

Rinkodara el.paštu yra pigi ir efektyvi. Gera kampanija gali grąžinti maždaug 40 kartų didesnę investicijų kainą, ir tai įrodo, kad teisingai ją naudojant tai yra veiksminga priemonė. Mes stebėsime kampaniją ir kaip jai sekasi, tuo pačiu metu ją tobulindami ir optimizuodami.

Santykių su klientais kūrimas

Rinkodara el.paštu skirta išlaikyti vartotojų susidomėjimą. Siųsdami priminimus, informacinį naujienlaiškį, atnaujinimus ir dar daugiau, mes padedame savo klientams rasti geriausius būdus, kaip jų pirkėjai gali geriausiai atsiminti juos. Turėdami kokybišką patirtį, galime parodyti, kaip jūs galite išlaikyti savo auditoriją.

KAIP TAI VEIKIA

1 žingsnis

Mikroanalizė

Visų pirma, mes apžvelgiame įmonės poreikius ir ankstesnes kampanijas, nes tai leidžia suformuluoti tam tikrus tikslus ir uždavinius. Tada mes palyginame tai su to, kokio rezultato nori įmonė, ar tai būtų prekės ženklo atpažinimas, konversija, ar didesnės pardavimų grąžos.

2 žingsnis

Mezoanalizė

Toliau mes nagrinėjame, kaip konkurentai ir panašios įmonės šioje srityje pasiekė gerų rezultatų siekdami panašių tikslų. Tai darydami mes galime įžvelgti į šią sritį ir sukurti bendrą geriausios praktikos supratimą.

3 žingsnis

Planavimas ir testavimas

Šiame etape pradedama kurti kampanijų prototipus ir atlikti bandymus natūraliose sąlygose. Atsižvelgiant į įmonės poreikius, galima išbandyti reklamas atliekant A/B testavimą, arba tikrinant, ar priminimai el.paštu skatina  klientų grįžimą, ir panašiai.

4 žingsnis

Efektyvumo žemėlapis

Mes palyginame skaičius su įmonės tikslais ir žiūrime, ar numatytas rezultatas yra pasiektas. Tada sprendžiame, ar norime vykdyti pakoreguotas ar išvis naujas kampanijas, arba atlikti tolesnius bandymus, kad sužinotume, ką dar galima patobulinti einamosiose kampanijose.

Bendradarbiaukime

Bendraukime

Susisiekite

Norite sužinoti daugiau?

Skaitykite straipsnius