Jūsų prekės ženklo susiejimas su reklamos internete ekosistema.

Mūsų partneriai suteikia jums geresnę prieigą

Naudodami Google skelbimų tinklą galime padėti rinkti klientų skelbimus ir suderinti juos su paklausa visame žiniatinklyje. Tai sukuria lankytojų potvynį taikant tikslines akcijas. Mes įsipareigojame jums padėti kiekviename žingsnyje, išbandydami skirtingus skelbimų formatus skirtingiems įrenginiams, platformoms ir rinkoms.

Jūsų reklamos valdymas

Mūsų pagrindinis darbas yra klientų susiejimas su skelbimų vieta. Mes galime padidinti svarbius skaičius ir nukreipti jūsų skelbimus į atitinkamą vietą, kur juos gali pamatyti jūsų tikslinė auditorija. Jūsų pirkėjai jau yra pasirengę ir laukia, kol su jais susisieksite, ir mes padėsime jums užmegzti ryšį ir pradėti su jais bendrauti.

Skelbimų pasirodymas tinkamose vietose

Vienas automatizuotos internetinės reklamos trūkumų yra tas, kad skelbimai gali pasirodyti netinkamose vietose ir gali pakenkti įmonės prekės ženklui. Siekiame, kad reklama būtų kuo tinkamesnė ir efektyvesnė, todėl įsipareigojame užtikrinti, kad jūsų pranešimas auditorijai būtų išgirstas tinkamose vietose.

KAIP TAI VEIKIA

1 žingsnis

Reklamos patikrinimas

Mes atliekame jūsų einamosios reklamos skaičių ir kokybės patikrinimus, kad galėtume patvirtinti jo pagrįstumą tinkle. Iš to galime suformuoti veiksmų planą, kuris leidžia mums optimizuoti jūsų skelbimą kiekvienam tinklui ir jūsų tikslinei auditorijai.

2 žingsnis

Tinklo tobulinimas

Toliau, jei reikia, mes padarome visus būtinus pakeitimus, susijusius su jūsų skelbimų ir nukreipimo puslapio formatavimu ir raktiniais žodžiais. Mūsų tikslas yra padidinti skelbimo atitikimo lygį, kad pats skelbimas ir puslapis būtų kuo patogesni paieškos sistemos ir vartotojų patirties atžvilgiu.

3 žingsnis

Demografinė analizė ir testavimas

Taikydami mūsų duomenimis pagrįstą požiūrį, mes atliekame išsamią jūsų įmonės klientų analizę ir randame geriausią būdą išplėsti jūsų pasiekiamumą. Mes atliekame A/B testavimus ir kiekybinę analizę, kad nustatytume, kas juos labiausiai pritraukia.

4 žingsnis

Stebėjimas ir vertinimas

Mes stebime įvairias tendencijas ir demografinius pokyčius, kad jūsų svetainė palaikytų pažangiausias aktualijas. Reguliarūs atnaujinimai yra pagrindinė bet kurios strategijos dalis, ir mes stengiamės stebėti, ką tikslinė auditorija nori išgirsti ir pamatyti, kas yra patrauklu dabartinei aplinkai ir kokie raktiniai žodžiai yra efektyviausi.

Bendradarbiaukime

Bendraukime

Susisiekite

Norite sužinoti daugiau?

Skaitykite straipsnius