Jūsų prekės ženklo susiejimas su tinkama auditorija naudojantis neprilygstamus vartotojų duomenis.

Paprastesnis žiniasklaidos ir platformos testavimas

Mūsų ekspertai suteikia jums įrankių, kad turiningai išnaudotumėte savo platformas ir žiniasklaidos kanalus. Mūsų analizė suteikia jums unikalias strategijas, atitinkančias jūsų išreiškimus ir tikslus kiekviename naudojamame kanale, padedant pritaikyti efektyviausią kiekvienos platformos reikalaujamą strategiją.

Į auditoriją orientuotas planavimas

Auditorija yra raktas į efektyvią reklamą paieškos sistemoje. Su mūsų pagalba visos jūsų operacijos bus optimizuotos vartotojo patirties, nukreipimo puslapio prieinamumo bei efektyvumo, ir tikslinės grupės atžvilgiu. Tai padaro jūsų paslaugas svarbias ir padeda pasiekti naują vartotojų įsitraukimo ir konversijos lygį.

Besivystanti įžvalga

Darbas su paieškos sistemomis ir platformomis niekada nenustoja ir yra nuolatinis darbas, taip pat kaip ir mūsų rinkodaros paieškos sistemoje specialistų nuolatinės pareigos. Stebime įvairiausių platformų pakeitimus ir jų skaičiuoklių metriką, kad jums patiems nereikėtų to daryti. Tai palaiko mūsų darbą internetinės rinkodaros priešakyje.

KAIP TAI VEIKIA

1 žingsnis

Visų kanalų optimizavimas

Mes testuojame ir tikriname atitinkamus kanalus ir įvairių prietaisų formatus, kad nustatytume, ką dar reikia patobulinti. Mes taip pat optimizuojame periferinį rinkodaros įrankį, tokį, kaip, pavyzdžiui, Google Business.

2 žingsnis

Konversijos rodiklio valdymas

Naudodami lankytojų ir konversijų duomenis, mes nustatome, kur ir kodėl lankytojai ir vartotojai nustoja veikti, pavyzdžiui, kai vartotojai užstringa prieš pirkdami, ir kaip tai galima pagerinti ir skatinti vartotojus veikti. Pirmosios ir trečiosios šalies auditorijos duomenys leidžia mums pagerinti santykius su klientais (CRM).

3 žingsnis

Kontekstualizuota įžvalga

Mūsų veiksmų planai suteikia duomenų tinkamai auditorijai tinkamame kontekste. Jei įmonė nori išbandyti savo veiklą naujoje rinkoje, mes šiai įmonei kuriame strategiją ir platformą, leidžiančią jiems įžengti pritaikius turinį.

4 žingsnis

Planavimas po paspaudimo

Lankytojo pritraukimas į jūsų svetainę yra tik pradžia, o jo pasilikimas ir konversija yra jūsų plano po paspaudimo dalys. Mes pritaikome ir optimizuojame jūsų nukreipimo puslapį, vartotojo patirtį ir supaprastiname mokėjimo būdus. Mes paverčiame paieškas konversijomis.

Bendradarbiaukime

Bendraukime

Susisiekite

Norite sužinoti daugiau?

Skaitykite straipsnius