Pagalba valdant socialinę žiniasklaidą ir naršant atsižvelgiant į įvairias jos tendencijas, kad sustiprintumėte savo buvimą internete.

Visų mastų socialinės žiniasklaidos rinkodara

Kaip svarbiausia pastarojo dešimtmečio rinkodaros priemonė, socialinė žiniasklaida yra platesnė nei bet kuris kitas komunikacijos kanalas, ir žmonės ir įmonės daugiausiai bendrauja būtent socialiniuose tinkluose. Taip yra todėl, kad socialinė žiniasklaida yra skirtingo dydžio ir skirtingų formatų kampanijų šaltinis. Mes kuriame strategijas, kaip tai panaudoti visose rinkodaros kryptyse.

Pirmosios ir trečiosios šalies tyrimai

Mes pritaikome ir naudojame visus turimus informacijos šaltinius, rinkdami  duomenis tiesiogiai ir atlikdami pirminius tyrimus. Bendradarbiaujant su keliais partneriais, mūsų tyrimai yra išsamūs ir veiksmingi. Kurkime jūsų socialinės žiniasklaidos strategiją taikydami kelis informacijos kanalus ir naudodamiesi savo ir kitų patirtimi.

Pasinaudokite visomis pagrindinėmis platformomis

Kiekviena platforma yra skirtinga, todėl visur reikalingi įvairūs požiūriai ir sprendimai. Be to, klientai nori pavaizduoti ir pristatyti skirtingus savo įmonės aspektus skirtinguose socialinės žiniasklaidos kanaluose. Mes vykdome savo paslaugas pagal konkrečius kiekvienos platformos poreikius, taikydami visą reikalingų stilių spektrą. Pavyzdžiui, tai gali būti formalus, pramoginis, informatyvus ar kt. turinio stilius tam tikrame kontekste.

KAIP TAI VEIKIA

1 žingsnis

Verslo ir tikslinės grupės analizė

Mes atliekame išankstinius verslo ir jo tikslinės grupės tyrimus naudodamiesi pirmosios ir trečiosios šalies šaltiniais. Tai informuoja mus apie jų esamą padėtį ir ką jiems reikia patobulinti.

2 žingsnis

Strategijos nustatymas

Norint sukurti strategiją, reikia atlikti SSGG analizę, palyginti su įmonės tikslais, kad būtų nustatyti ir suformuluoti tikslūs, skaičiais atsekami siekiniai. Tai sudaro projektavimo ir testavimo pagrindą.

3 žingsnis

Kampanijų testavimas

Naudodami A/B testavimus, mes sukuriame metmenis, kaip tam tikros socialinės žiniasklaidos kampanijos paveiks potencialius vartotojus. Atlikdami kruopščius duomenų patikrinimus, galime užtikrinti, kad atsiras efektyviausia internetinės reklamos strategija.

4 žingsnis

Optimizavimas

Mes optimizuojame esamas kampanijas, atsižvelgdami į testavimų rezultatus ir skaičius. Kurdami naujas kampanijas stebime pažangą siekiant tikslų ir atitinkamai koreguojame kampanijas

Bendradarbiaukime

Bendraukime

Susisiekite

Norite sužinoti daugiau?

Skaitykite straipsnius