Kiekvieno sąveikos taško optimizavimas ir sklandžios vartotojo patirties užtikrinimas.

Testavimas ir nuolatinis tobulinimas

Optimizavimas nėra atliekamas vienu žingsniu. Norint sukurti geriausią įmanomą sistemą, reikia užtikrinti grįžtamąjį ryšį ir nuolatinius testavimus, kad kiekvienas kontaktas su klientu būtų teigiamas. Nuo mažiausios mikrokopijos iki visos svetainės architektūros, mūsų pastangomis galima supaprastinti jūsų internetines operacijas atliekant patikrinimus ir gaunant grįžtamąjį ryšį iš vartotojų.

Vartotojo patirtis kaip strategija

Vartotojo patirtis apima ne tik pirkėjo veiksmų ir orientavimosi jūsų svetainėje supaprastinimą, bet ir jūsų prekės ženklo suvokimą. Manome, kad vartotojo ir svetainės sąveikos palengvinimas taip pat yra paslaugos, kurią siūlo bet kuri internetinė įmonė, dalis. Pirkėjai norės grįžti tik tuo atveju, jei jų prekės ar paslaugos pirkimo procesas yra sklandus. Mes garantuojame, kad viską optimizuosime iki pat pardavimo momento.

Skaičiai ir analizė

Mes suvokiame, kad vartotojo patirtis ir svetainės valdymas yra priemonės tikslui pasiekti. Nustatydami tikslus, kurių rezultatai yra išmatuojami ir suskaičiuojami, mes tobulėjame, kol pavyks patenkinti klientą ir atitikti įmonės poreikius. Tai gali būti visi skaičiai, apimant konversijos koeficiento optimizavimą (CRO), tinkamumo naudoti testavimą, ir peržiūrų rodiklį (CTR). Kiekvienas puslapis turi skirtingą tikslą ir turėtų būti vertinamas pagal tam tikrą metriką, atitinkančią jo kontekstą.

KAIP TAI VEIKIA

1 žingsnis

Vartotojo patirties analizė

Mes peržiūrime esamą įmonės sistemą ir atliekame keletą išsamių testavimų. Šie bandymai suteikia įvairiausios informacijos, įskaitant kiekybinius ir kokybinius duomenis, tinkamumo naudoti testavimą, ir euristinę analizę.

2 žingsnis

Konversijos koeficiento optimizavimo (CRO) testai

Kitame duomenų rinkimo etape daugiau dėmesio skiriama programinei struktūrai ir klientų sąveikai. Svetainėje atliekama daugybė elgsenos analizių, sudaromos vizualizacijos, ir parengiami preliminarūs prototipai.

3 žingsnis

Optimizavimas ir programinės struktūros patobulinimai

Šiame etape reikalingi išsamesni duomenys apie galimas būsimas iteracijas, palyginti su dabartiniais nustatymais. A/B testavimas, daugialypis testavimas ir vartotojo patirties bei vartotojo sąsajos testavimai leidžia mums tobulinti svetainės techninę ir vizualinę dalis.

4 žingsnis

Įgyvendinimas ir tolesnių veiksmų planavimas

Mes tobuliname svetainę įkeldami naujus programinės struktūros ir dizaino elementus, tuo pačiu remdamiesi vartotojų atsiliepimais. Nuolatiniai testavimų planai, ataskaitos ir periodinės analizės leidžia toliau tobulinti vartotojo patirtį.

Bendradarbiaukime

Bendraukime

Susisiekite

Norite sužinoti daugiau?

Skaitykite straipsnius