Paverskite savo svetainės domeną visų skaitmeninių veiksmų centru.

Programinės struktūros papildymas

Patrauklaus dizaino ir tikslingos programinės struktūros pasirinkimas daro stebuklus vartotojo komfortiško svetainės naudojimo atžvilgiu. Mūsų tikslas yra papildyti proceso funkcionalumą kiekviename etape, paverčiant kliento tikslus svetainės architektūros planu. Jūsų laukia pažangesnis jūsų internetinių operacijų lygis.

Sinergijos kūrimas platformose ir įrenginiuose 

Šiuolaikinė auditorija internete teikia pirmenybę ir naudoja skirtingus formatus ir įrenginius, todėl vienodų paslaugų kūrimas ir teikimas nėra efektyvus. Mes stengiamės sukurti harmoniją tarp visų formatų – nuo išmaniojo telefono ir planšetinio kompiuterio iki stalinio kompiuterio. Norint sukurti savo prekės ženklą, reikia efektyviai adaptuoti skirtingų formatų versijas, kuriomis būtų galima naudotis bet kur.

Daugialypė plėtra

Savaime suprantama, kad kiekviena svetainė skiriasi funkcionalumo bei tikslų atžvilgiu. Tai gali būti parduotuvė, rinkodaros centras, informacijos šaltinis, įdarbinimo platforma ir daug daugiau. Svarbiausia suprasti, kad tinklapis nėra tik funkcijų atlikimo vieta, tai dar yra įmonės veidas. 88% vartotojų tyrinėja rinką prieš pirkdami, o jūsų svetainė ir lankytojų buvimas joje yra pagrindinė jų sprendimų priėmimo proceso dalis. Su mūsų pagalba jūs demonstruosite gardžiausias savo svetainės vietas.

KAIP TAI VEIKIA

1 žingsnis

Pirmas įspūdis

Pirmasis žingsnis yra atlikti operacijų internete analizę ir naršyti jūsų svetainę. Mes užfiksuojame ir analizuojame stiliaus ir dizaino įspūdžius, krovimosi greičio ir paieškos sistemos rezultatų puslapio (SERP) metrikas. Iš to galime padaryti išvadas, ką svetainė ketina daryti ir ką jai pavyksta pasiekti.

2 žingsnis

Į klientą orientuota SSGG analizė

Šiame etape mes gauname kliento tikslų suvokimą ir suprantame stiprybes, silpnybes, galimybes ir grėsmes, susijusias su jų internetinėmis operacijomis. Mikro ir mezo lygmenyje mes apibūdiname, kaip konkurentai valdo savo internetinę rinkodarą, ir kur yra perspektyvesnes rinkos nišos.

3 žingsnis

Paspaudimai

Mes atliekame tikslinės grupės analizę ir atliekame tyrimus, kad surinktume nuomones ir įspūdžius. Pirminis tyrimas apima A/B testavimą, o antrinis – metrikų, tokių kaip atmetimo rodiklis, skelbimų kokybė, nukreipimo puslapio optimizavimas ir kt., apžvalgą. Iš šių duomenų mes sukuriame geresnę vartotojo patirtį.

4 žingsnis

Įgyvendinimas

Po kruopščių tyrimų turime visus pagrindus tolesniam tobulėjimui. Mes žiūrime į įmonės tikslus ir bandome juos pasiekti dėka to, ką surinkome. Tai suteikia holistinį požiūrį, kuris atspindi vystymosi tikslus, vartotojo patirtį, konkurentų analizę, ir SEO bei skelbimų kokybės optimizavimą.

Bendradarbiaukime

Bendraukime

Susisiekite

Norite sužinoti daugiau?

Skaitykite straipsnius