Naudodamiesi mūsų svetaine jūs sutinkate su mūsų slapukų privatumo politika

Kur tai prasideda?

Viskas prasideda nuo suvokimo, kur Jūs esate šiuo metu – tik suprasdami dabartinę padėtį, galime nuspręsti, kur norime atsidurti. Mūsų 6 žingsnių  auditas leidžia mums nuodugniai ištirti Jūsų esam1 tinklalapį ir pateikti specifines rekomendacijas, kaip įmanoma pagerinti Jūsų reitingą. Po audito mes pasiūlysime prie Jūsų poreikių pritaikytą veiksmų planą – kaip pasieksime Jūsų norimus rezultatus. Kaip mes atliekame auditą?

1. ESAMOS SITUACIJOS NUSTATYMAS

Atlikdami Jūsų tinklalapio auditą dėl PSO/SEO, pirmiausiai mes sukonfigūruojame mūsų nuskaitymo (angl. crawling) įrankius ir pradedame kaupti duomenis apie Jūsų tinklalapį, siekdami sužinoti, koks Jūsų dabartinis reitingas. Mes peržiūrime Jūsų Google Analytics ir internetinio srauto modelį, naudojantis Google Webmaster Tools nemokamus diagnostikos įrankiais. Turėdami visus šiuos duomenis, mes galime pradėti auditą.

1. ESAMOS SITUACIJOS NUSTATYMAS

Atlikdami Jūsų tinklalapio auditą dėl PSO/SEO, pirmiausiai mes sukonfigūruojame mūsų nuskaitymo (angl. crawling) įrankius ir pradedame kaupti duomenis apie Jūsų tinklalapį, siekdami sužinoti, koks Jūsų dabartinis reitingas. Mes peržiūrime Jūsų Google Analytics ir internetinio srauto modelį, naudojantis Google Webmaster Tools nemokamus diagnostikos įrankiais. Turėdami visus šiuos duomenis, mes galime pradėti auditą.

2. AUDITO GALIMYBĖS

Šį audito dalis analizuoja, kaip paieškos sistemos šiuo metu gali pasiekti Jūsų tinklalapį. Mes norime įsitikinti, kad visi esminiai elementai yra savo vietose ir nėra trukdžių paieškos sistemoms nuskaityti puslapius. Mes peržiūrėsime šiuos elementus:

  1. Robots.txt
  2. Robots meta tag
  3. HTTP statuso kodai
  4. XML sitemaps
  5. Site architecture

TINKLAPIO NAŠUMAS

Suprantame, kad kai kurios iš šių sąvokų gali būti Jums nežinomos. Jeigu Jums kyla bet kokių klausimų, susijusių su duomenimis, kurios peržiūrėsime, kviečiame juos užduoti – mielai paaiškinsime paprasta kalba!

!

2. AUDITO GALIMYBĖS

Šį audito dalis analizuoja, kaip paieškos sistemos šiuo metu gali pasiekti Jūsų tinklalapį. Mes norime įsitikinti, kad visi esminiai elementai yra savo vietose ir nėra trukdžių paieškos sistemoms nuskaityti puslapius. Mes peržiūrėsime šiuos elementus:

  1. Robots.txt
  2. Robots meta tag
  3. HTTP statuso kodai
  4. XML sitemaps
  5. Site architecture

TINKLAPIO NAŠUMAS

Suprantame, kad kai kurios iš šių sąvokų gali būti Jums nežinomos. Jeigu Jums kyla bet kokių klausimų, susijusių su duomenimis, kurios peržiūrėsime, kviečiame juos užduoti – mielai paaiškinsime paprasta kalba!

!

3. INDEKSAVIMAS

Nustatę, kad paieškos sistemos turi prieigą prie Jūsų puslapių, siekiame užtikrinti, kad jos tikrai juos indeksuoja, t.y. įtraukia į paieškos rezultatus.

Mes tai atliekame ganėtinai paprastai – pateikdami paieškos užklausas per Google ir sužinodami, kiek Jūsų tinklalapio puslapių yra indeksuojama. Atliksime paiešką pagal prekės ženklą ir raktinius žodžius (industrija, produktą, geografinę padėtį) ir įrašysime rezultatus.

Jeigu Jūsų tinklalapis būtų blokuojamas, išsiaiškinsime kodėl taip įvyko ir pasiūlysime, kaip ištaisyti bet kokias klaidas, kad Jūsų tinklalapis sugrįžtų į reitingus.

3. INDEKSAVIMAS

Nustatę, kad paieškos sistemos turi prieigą prie Jūsų puslapių, siekiame užtikrinti, kad jos tikrai juos indeksuoja, t.y. įtraukia į paieškos rezultatus.

Mes tai atliekame ganėtinai paprastai – pateikdami paieškos užklausas per Google ir sužinodami, kiek Jūsų tinklalapio puslapių yra indeksuojama. Atliksime paiešką pagal prekės ženklą ir raktinius žodžius (industrija, produktą, geografinę padėtį) ir įrašysime rezultatus.

Jeigu Jūsų tinklalapis būtų blokuojamas, išsiaiškinsime kodėl taip įvyko ir pasiūlysime, kaip ištaisyti bet kokias klaidas, kad Jūsų tinklalapis sugrįžtų į reitingus.

4. 4. SU TINKLALAPIU SUSIJĘ REITINGAVIMO VEIKSNIAI

Nustatę, kad Jūsų tinklalapis yra indeksuojamas ir nuskaitomas, mes peržiūrėsime kokie Jūsų tinklalapio veiksniai daro įtaką reitingavimui. Susipažinkime su šiaiss veiksnius:

URLs

Kadangi URL yra prieigos taškas į puslapio turinį, tikslinga puslapio analizę pradėti būtent čia.

Turinys, besidubliuojantis URL pagrindu

URL yra dažnai atsakingi už didžiąją dalį besidubliuojančio tinklalapio turinio, kadangi kiekvienas URL atstovauja atskirą tinklalapio prieigos tašką. Jeigu du skirtingi URL veda į tą patį puslapį (nenaudojant peradresavimo), paieškos sistemos mano, kad egzistuoja du skirtingi puslapiai.

TURINYS

Turinys yra svarbiausias iš veiksnių, lemiančių kaip Google ir kitos paieškos sistemos reitinguoja puslapius. Mes išanalizuosime Jūsų turinį, įvertinsime jo vertę tikslinei auditorijai ir kaip tiksliai yra parinkti raktažodžiai – taip užtikrinsime, kad turinys yra lengvai skaitomas ir neperkrautas bereikalinga informacija.

TURINIO ARCHITEKTŪRA

Turinio architektūra apsprendžia, kaip duomenys yra pateikiami tinklalapyje. Tai yra tam tikras šablonas, būdas, kaip  informacija yra pateikiama tinklalapyje – ir kaip tą informaciją turėtų vartoti lankytojai. Audito metu užtikrinsime, kad kiekvienas Jūsų tinklalapio puslapis turėtų tikslą. Taip pat užtikrinsime, kad kiekvienas iš Jūsų targetuojamų raktažodžių bus reprezentuotas tam skirtu tinklalapio puslapiu.

RAKTAŽODŽIŲ KANIBALIZMAS

Raktažodžių kanibalizmas aprašo tokią padėtį, kai Jūsų tinklalapis turi keletą puslapių, nukreiptų į tą patį raktažodį. Tai sutrikdo paieškos sistemas, bet svarbiausia, tai sutrikdo tinklalapio lankytojus.

BESIDUBLIUOJANTIS TURINYS

Jūsų tinklalapis turi besidubliuojančio turinio, jeigu keletas puslapių turi tą pačią informaciją. Deja, tokie puslapiai gali būti ir vidiniai, ir išoriniai (t.y. jie gali būti patalpinti kitame domene).

HTML ŽYMĖJIMAS

Jūsų puslapių šaltinio kodo žymėjimas daro didžiulę įtaką tam, kaip puslapiai yra nuskaitomi. Mes sutelksime dėmesį ties pavadinimo žymomis (angl. title tags) ir meta aprašymais, atkreipdami dėmesį ir į antraštes bei paveikslėlius.

IŠORINĖS NUORODOS

Kai vienas tinklalapis pateikia nuorodą į kitą tinklalapį, tai tarnauja kaip priimančio tinklalapio kokybės patvirtinimas. Todėl svarbi audito dalis yra užtikrinti, kad nuorodos Jūsų tinklalapyje veda į kitus aukštos kokybės tinklalapius.   

4. 4. SU TINKLALAPIU SUSIJĘ REITINGAVIMO VEIKSNIAI

Nustatę, kad Jūsų tinklalapis yra indeksuojamas ir nuskaitomas, mes peržiūrėsime kokie Jūsų tinklalapio veiksniai daro įtaką reitingavimui. Susipažinkime su šiaiss veiksnius:

URLs

Kadangi URL yra prieigos taškas į puslapio turinį, tikslinga puslapio analizę pradėti būtent čia.

Turinys, besidubliuojantis URL pagrindu

URL yra dažnai atsakingi už didžiąją dalį besidubliuojančio tinklalapio turinio, kadangi kiekvienas URL atstovauja atskirą tinklalapio prieigos tašką. Jeigu du skirtingi URL veda į tą patį puslapį (nenaudojant peradresavimo), paieškos sistemos mano, kad egzistuoja du skirtingi puslapiai.

TURINYS

Turinys yra svarbiausias iš veiksnių, lemiančių kaip Google ir kitos paieškos sistemos reitinguoja puslapius. Mes išanalizuosime Jūsų turinį, įvertinsime jo vertę tikslinei auditorijai ir kaip tiksliai yra parinkti raktažodžiai – taip užtikrinsime, kad turinys yra lengvai skaitomas ir neperkrautas bereikalinga informacija.

TURINIO ARCHITEKTŪRA

Turinio architektūra apsprendžia, kaip duomenys yra pateikiami tinklalapyje. Tai yra tam tikras šablonas, būdas, kaip  informacija yra pateikiama tinklalapyje – ir kaip tą informaciją turėtų vartoti lankytojai. Audito metu užtikrinsime, kad kiekvienas Jūsų tinklalapio puslapis turėtų tikslą. Taip pat užtikrinsime, kad kiekvienas iš Jūsų targetuojamų raktažodžių bus reprezentuotas tam skirtu tinklalapio puslapiu.

RAKTAŽODŽIŲ KANIBALIZMAS

Raktažodžių kanibalizmas aprašo tokią padėtį, kai Jūsų tinklalapis turi keletą puslapių, nukreiptų į tą patį raktažodį. Tai sutrikdo paieškos sistemas, bet svarbiausia, tai sutrikdo tinklalapio lankytojus.

BESIDUBLIUOJANTIS TURINYS

Jūsų tinklalapis turi besidubliuojančio turinio, jeigu keletas puslapių turi tą pačią informaciją. Deja, tokie puslapiai gali būti ir vidiniai, ir išoriniai (t.y. jie gali būti patalpinti kitame domene).

HTML ŽYMĖJIMAS

Jūsų puslapių šaltinio kodo žymėjimas daro didžiulę įtaką tam, kaip puslapiai yra nuskaitomi. Mes sutelksime dėmesį ties pavadinimo žymomis (angl. title tags) ir meta aprašymais, atkreipdami dėmesį ir į antraštes bei paveikslėlius.

IŠORINĖS NUORODOS

Kai vienas tinklalapis pateikia nuorodą į kitą tinklalapį, tai tarnauja kaip priimančio tinklalapio kokybės patvirtinimas. Todėl svarbi audito dalis yra užtikrinti, kad nuorodos Jūsų tinklalapyje veda į kitus aukštos kokybės tinklalapius.   

5. SU TINKLAPIŲ NESUSIJĘ VEIKSNIAI

Nors Jūsų tinklalapio turinys ir kokybė svarbi paieškos sistemų optimizavimui, nemažiau svarbu yra ir tai, kas yra už tinklalapio ribų. Tinklalapio kokybė didžiąja dalimi yra apsprendžiama kitų tinklalapių, vedančių į jį, kokybe. Todėl yra ypatingai svarbu ištirti Jūsų tinklalapio atgalinį ryšį ir nustatyti tobulintinas vietas. Mes apžvelgsime tai iš įvairių pusių, įskaitant:

  • Koks Jūsų tinklalapio populiarumas, lyginant su konkurentais?
  • Ar populiarūs tinklalapiai nukreipia lankytojus į Jūsų tinklalapį?
  • Ar Jūsų populiarumas laikui bėgant auga ar mažėja?
  • Ar Jūsų tinklalapis yra vertas pasitikėjimo?
  • Kiek domenų veda į Jūsų tinklalapį?
  • Kas yra puslapio ir domeno valdytojas?
  • Kaip Jūs atstovaujami socialiniuose tinkluose?

5. SU TINKLAPIŲ NESUSIJĘ VEIKSNIAI

Nors Jūsų tinklalapio turinys ir kokybė svarbi paieškos sistemų optimizavimui, nemažiau svarbu yra ir tai, kas yra už tinklalapio ribų. Tinklalapio kokybė didžiąja dalimi yra apsprendžiama kitų tinklalapių, vedančių į jį, kokybe. Todėl yra ypatingai svarbu ištirti Jūsų tinklalapio atgalinį ryšį ir nustatyti tobulintinas vietas. Mes apžvelgsime tai iš įvairių pusių, įskaitant:

  • Koks Jūsų tinklalapio populiarumas, lyginant su konkurentais?
  • Ar populiarūs tinklalapiai nukreipia lankytojus į Jūsų tinklalapį?
  • Ar Jūsų populiarumas laikui bėgant auga ar mažėja?
  • Ar Jūsų tinklalapis yra vertas pasitikėjimo?
  • Kiek domenų veda į Jūsų tinklalapį?
  • Kas yra puslapio ir domeno valdytojas?
  • Kaip Jūs atstovaujami socialiniuose tinkluose?

6. KONKURENCINGUMO ANALIZĖ

Nuodugniai ištyrę Jūsų tinklalapį, mes palyginsime jį su 3 konkurentais pagal visus aukščiau aprašytus kriterijus, suvesime duomenis ir pateiksime atliktinų veiksmų pavidalu.

6. KONKURENCINGUMO ANALIZĖ

Nuodugniai ištyrę Jūsų tinklalapį, mes palyginsime jį su 3 konkurentais pagal visus aukščiau aprašytus kriterijus, suvesime duomenis ir pateiksime atliktinų veiksmų pavidalu.

Abėjojate?

1970 m. Mieloji Abby kolonėlė Milvokio „Sentinel“ sakė:

"Nėra tokio dalyko kaip kvailas klausimas, jei jis nuoširdus. Geriau paklausti ir rizikuoti pasirodyti kvailiu, nei tęsti savo neišmanymą ir padaryti kvailą klaidą".

Susiekite

Elektroninis paštas

Konstantin@promoguy.nl

Darbo laikas

Pir. - Penk. 9:00 - 18:00

Telefonas

+370 637 67904