Jūsų žiniasklaidos ekosistemos optimizavimas, kad pasiektumėte maksimalų efektą.

Lengvesnė proceso įžvalga

Visas procesas yra grandinė, ir papildomos savybės bei kiekvienas nustatymas yra svarbios grandys, skatinančios tolesnį vartotojų įsitraukimą ar konversiją. Jūsų sistemų analizei reikės daugiau nei tik paskutinio spustelėjimo savybės, nes šiuolaikinio kliento veiksmai yra kur kas sudėtingesni. Nuolat vertinkite ir vystykite savo procesus, turėdami gilesnę įžvalgą.

Gyvenimas po paskutinio spustelėjimo

Vartotojo kelias nesibaigia vien tik jo galutiniu tikslu. Bet kurioje vartotojų elgsenos suvestinėje reikia kompleksiškai atsižvelgti į kelis veiksnius ir pamatyti, kaip jie veikia kiekviename vartotojo ir svetainės sąveikos taške. Kartu galime nustatyti, kokiais būdais galima paskatinti bendrą jūsų verslo našumą ir padėti vartotojams ne tik pasiekti jūsų prekės ar paslaugos pirkimo, bet ir tolesnės sąveikos.

Į tikslą orientuoti tyrimai

Mes padedame klientams atitikti dabartinius ir būsimus poreikius įvairiomis kryptimis. Nuo pardavimų didinimo iki žiniasklaidos efektyvumo didinimo mes griežtai tikriname procedūras ir pasirenkame geriausias priemones tam tikriems tikslams pasiekti. Mes sutelkėme dėmesį į bendros vertės didinimą verslo atžvilgiu ir pirkimo proceso supaprastinimą klientų atžvilgiu.

KAIP TAI VEIKIA

1 žingsnis

Patikrinimas

Mes pradedame nuo kliento operacijų patikrinimo ir jų įmonės tikslų apžvalgos, kad sukurtume veiksmų planą. Tai padeda mums tiksliai nustatyti, kokie turėtų būti tolesni veiksmai ir kaip juos pasiekti, prieš pradedant kurti duomenų katalogą.

2 žingsnis

Duomenų katalogavimas

Mūsų procesas priklauso nuo efektyvaus duomenų katalogo kūrimo, nes jame yra kontekstualizuota vaizdine forma naudinga informacija. Tai yra geras pagrindas kuriant naują praktiką, kaip pakeisti rinkodaros vertinimą ir įgyvendinti įmonės tikslus.

3 žingsnis

Mokymai ir pokyčių valdymas

Šiame etape mes duodame patarimų ir siūlome mokymus, susiejančius jus su jūsų klientų bazės poreikiais, pateikdami pokyčių valdymo sprendimus jūsų prekės ženklui vystyti. Kai kuriems pokyčiams įgyvendinti gali prireikti skirtingos kultūros, kad paskatintumėte vartotojų domėjimąsi, tad mes teikiame duomenis, kurie gali nukreipti jūsų verslą teigiamų pokyčių link.

4 žingsnis

Proceso vertinimas

Mūsų ekspertai palaiko ryšį su klientu pokyčių įgyvendinimo metu ir ne tik. Mes stebime, kur ir kaip greitai internetinės rinkodaros pastangomis pasiekiami tikslai ir uždaviniai, teikdami papildomus duomenis ir pagrįstas įžvalgas būsimiems patobulinimams įvykdyti.

Bendradarbiaukime

Bendraukime

Susisiekite

Norite sužinoti daugiau?

Skaitykite straipsnius