Duomenų gavimas ir turinio pateikimas geresniam valdymui

Nuoseklaus duomenų žemėlapio formavimas

Derindami duomenis, turinį ir patirtimi pagrįstus procesus, mes siekiame padėti jums kuo efektyviau sustiprinti savo prekės ženklą rinkoje. Kelis formatus apimantis turinys yra puikus būdas sumažinti atstumą tarp jūsų ir įvairių tikslinės auditorijos pogrupių. Mes valdome šiuos sudėtingus kintamuosius ir kuriame duomenimis pagrįstą turinį, leidžiantį klientams sutelkti dėmesį į galutinius tikslus ir uždavinius.

Išsami tikslinės grupės analizė

Turėdami skaičius, sukuriame kelių krypčių strategijas keliose platformose. Mes į viską kreipiame dėmesį, kai siekiame to, kad mūsų klientai galėtų užtikrintai žengti pirmyn. Esant svarbioms rinkos duomenų įžvalgoms, mes galime parengti turinio planus, kuriais galima pasinaudoti skatinant jūsų įsitraukimą ir vartotojų lojalumą.

Įvertinimai ir atsiliepimai realiu laiku

Žymės, Google Analytics funkcijų nustatymas, socialinis klausymasis ir priskyrimo modeliavimas leidžia mums sužinoti, kaip sekasi jūsų kampanijoms. Stebime naujausius atsiliepimus, kad žinotume, kas veikia, o kas ne. Tada mūsų klientai gali vykdyti tolesnius žingsnius, turėdami visas reikalingas žinias.

KAIP TAI VEIKIA

1 žingsnis

Dabartinių poreikių nagrinėjimas

Mes neteiksime jums nereikalingų paslaugų. Ne kiekvienai įmonei reikia griežto turinio plano. Kai kurie gali augti ir pagrindinio HTML formato turinio pagrindu, todėl mes žiūrime, ar mūsų klientui iš tikrųjų reikia tam tikros paslaugos, ar reikia kažko kito. Nenorėtume sugadinti visiškai nuostabaus patiekalo pridedant per daug nereikalingų prieskonių.

2 žingsnis

Turinio patikrinimas

Kai įmonė pasiekia tam tikrą turinio sudėtingumo ribą ir mes suprantame, kad jai jau reikia sudėtingesnio turinio plano, pradedame nagrinėti jų turinį. Turėdami gerą pavyzdį to, ką jie darė (ir darė neteisingai), apibrėžiame keletą tobulinimo tikslų ir pradedame praktišką darbą su turiniu.

3 žingsnis

Turinio planavimas

Peržiūrime ir nagrinėjame, ką daro konkurentai, atliekame turinio analizę esamo turinio pagrindu, nustatome, ko trūksta, kas nepakankamai paruošta stipresnei konkurencijai, ir nustatome būsimo turinio kryptį. Mes taip pat rekomenduojame išanalizuoti ir patobulinti metaduomenis, temas, publikavimo laiką, ir raktinius žodžius, kad ateityje būtų galima efektyviau viską planuoti.

4 žingsnis

Stebime pažangą

Kai turinys jau yra paskelbtas, mes atliekame antrinį patikrinimą, kad pavaizduotume pakeitimus, patobulinimus ir bendrą pažangą. Mes išnagrinėjame turinio strategiją ir bet kokius kitus aspektus, kuriuos reikia apžvelgti. Kliento turinys visada turi keistis keičiantis įmonei, todėl mūsų procesas siekia būti kuo lankstesnis, kad atitiktų visus įmonės veiklos internete pokyčius.

Bendradarbiaukime

Bendraukime

Susisiekite

Norite sužinoti daugiau?

Skaitykite straipsnius